RD na opravy, údržbu a servis lodních motorů, člunů a příslušenství

Základní informace


Název zadávacího postupu

RD na opravy, údržbu a servis lodních motorů, člunů a příslušenství

Systémové číslo NEN

N006/24/V00024028

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00024028

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

07. 08. 2024 12:34

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

19. 08. 2024 15:30

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Jiří

Příjmení

Král

E-mail

kralj8@army.cz

Telefon 1

+420 973307031

Telefon 2

+420 702008114

Fax

+420 973 307 030

Předmět


Popis předmětu

Účelem VZ je zabezpečení oprav, údržby a servisu lodních motorů, člunů a příslušenství. Předmětem díla se pro účely této smlouvy rozumí zabezpečení oprav, údržby a servisu lodních motorů, člunů a příslušenství, dle technických podmínek výrobce v platném znění. Závazek objednatele za řádně provedené dílo zaplatit dohodnutou cenu. Objednatel požaduje přiložit oprávnění k opravárenské činnosti-kvalifikační dokumenty, jako např. Výpis z obchodního rejstříku, nebo obdobné evidence, nebo kopii dokumentu prokazující kvalifikaci (živnostenské oprávnění pro požadovaný druh služby atd.), řádně vyplněnou a překontrolovanou cenovou nabídku (žádáme o kontrolu správnosti výpočtu) a řádně doplněný a podepsaný návrh dohody nebo smlouvy – oba dokumenty jsou přílohou VZ. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím více jak 50 % osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 24 měsíců, nebo vyčerpáním finančního limitu. V případě podepsání centrální smlouvy uzavřené ze strany MO ČR, bude tato dohoda jednostranně vypovězena – viz. návrh rámcové dohody. Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem při vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne vyhlášení veřejné zakázky a do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy, nevrátit účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů.

Kód z číselníku NIPEZ

34500000-2

Název z číselníku NIPEZ

Lodě a čluny

Hlavní místo plnění

Česká republika

Kód z číselníku CPV

34500000-2

Název z číselníku CPV

Lodě a čluny

Název předmětu

Lodě a čluny

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZČeská republika

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail05. 09. 2024 10:35Uveřejnění výsledku
Detail05. 09. 2024 10:35Uveřejnění účastníků
Detail27. 08. 2024 11:45Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail07. 08. 2024 12:34Uveřejnění zadávacích podmínek