Nákup 5 ks tažného zařízení pro služební vozidla zn. Renault včetně montáže

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup 5 ks tažného zařízení pro služební vozidla zn. Renault včetně montáže

Systémové číslo NEN

N006/24/V00026371

Aktuální stav ZP

Zrušen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00026371

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

výjimka

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

115 702,48

Měna

koruna česká

Datum zrušení ZP

05. 09. 2024 08:30

Datum uveřejnění ZP na profil

27. 08. 2024 15:07

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

05. 09. 2024 08:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing. Bc.

Jméno

Andrea

Příjmení

Matyášová

E-mail

matyasovaa@army.cz

Telefon 1

+420 973264651

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je nákup 5 ks souprav tažného zařízení s kulovou hlavou pro služební motorová vozidla zn. Renault Trafic, rok výroby 2023 a zabezpečení jejich montáže. Z důvodu dodržení záruční lhůty je nutná realizace v autorizovaném servisu. S vítěznou firmou bude uzavřena kupní smlouva. Finanční limit veřejné zakázky je 140 000 Kč s DPH. Souprava tažného zařízení musí obsahovat: - pevná kulová hlava TZ 7701402470 - tažné zařízení 511996790R - tažné zařízení 756105233R - elektroinstalace 13 pin. - úplná (plně funkční) Tažné zařízení musí být originální k dané značce služebního motorového vozidla s realizací v autorizovaném servisu z důvodu neporušení záruční lhůty služebních motorových vozidel. Po instalaci je nutné doložit certifikát montáže tažného zařízení (typový list) k zapsání tažného zařízení do technického průkazu vozidel. Poznávací značky a VIN daných vozidel jsou uvedeny v návrhu kupní smlouvy. K výběrovému řízení požadujeme doložit: - řádně vyplněný návrh kupní smlouvy opatřený elektronickým podpisem - čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti (Příloha 1) - čestné prohlášení ve vztahu k mezinárodním sankcím (Příloha 2) K účasti ve výběrovém řízení je nutné vyplnit uvedené přílohy a návrh kupní smlouvy. Výše uvedené dokumenty je nutné stáhnout, řádně vyplnit, opatřit elektronickým podpisem osobou oprávněnou jednat (v případě jiné osoby, než osoby oprávněné jednat, může dokumenty podepsat osoba na základě zmocnění - plné moci). Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je do 30. 9. 2024

Kód z číselníku NIPEZ

39265000-7

Název z číselníku NIPEZ

Háčky a očka

Hlavní místo plnění

Liberecký kraj

Kód z číselníku CPV

39265000-7

Název z číselníku CPV

Háčky a očka

Název předmětu

Háčky a očka

Textové pole pro popis místa plnění

Místem plnění je provozovna prodávajícího uvedená v bodu 5.2 návrhu kupní smlouvy.

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ051Liberecký kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail05. 09. 2024 08:50Uveřejnění písemné zprávy
Detail27. 08. 2024 15:07Uveřejnění zadávacích podmínek