Nákup ochranných oděvů a pracovních pomůcek pro zaměstnance VHÚ Praha
Základní informace
Název zadávacího postupu
Nákup ochranných oděvů a pracovních pomůcek pro zaměstnance VHÚ Praha
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/18/V00022763
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P18V00022763
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
15. 10. 2018 13:34
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
02. 11. 2018 08:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Petr
Příjmení
Špička
spickap1@army.cz
Telefon 1
+420 973215568
Předmět
Popis předmětu
Předmětem veřejné zakázky je nákup ochranných oděvů a pracovních pomůcek (dále jen „zboží“) dle přílohy „Závazná cenová nabídka – specifikace požadovaného zboží“ uvedené v příloze č. 1 návrhu Kupní smlouvy, která je přílohou této Výzvy a jeho dodání kupujícímu do místa plnění dle čl. V odst. 5.3 návrhu Kupní smlouvy. Zboží musí být nové, nepoužité, nepoškozené, nerepasované a odpovídající platným technickým, bezpečnostním a hygienickým normám a předpisům. V případě nesplnění kvalifikačních požadavků uvedených v čl. 3 této Výzvy, se jedná o nekompletní nabídku a dodavatel bude vyřazen před hodnocením nabídek! Zadavatel si vyhrazuje právo k objasnění nebo doplnění údajů přiměřeně ustanovení § 46 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Kupující požaduje záruku na jakost zboží v délce 24 měsíců. Kupní cena zboží včetně DPH, a včetně dodání zboží do místa plnění. K této nabídce podávané v rámci VZMR musí být připojeny a vyplněny přílohy „Návrh Kupní smlouvy“ včetně přílohy „Závazná cenová nabídka – specifikace požadovaného zboží“.
Kód z číselníku NIPEZ
35113400-3
Název z číselníku NIPEZ
Ochranné a bezpečnostní oděvy
Kód z číselníku CPV
35113400-3
Název z číselníku CPV
Ochranné a bezpečnostní oděvy
Textové pole pro popis místa plnění
Místo plnění veřejné zakázky: Vojenský historický ústav Praha, Rooseveltova 23, 161 05 Praha 6 – Bubeneč. Doprava do areálu je možná jen s vozidly, jejichž výška nepřesahuje 3,2 m (GPS: 50.1038156N, 14.4003233E). Dodání zboží v době Po- Pá 08.00-12.00 hod
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Nákup ochranných oděvů a pracovních pomůcek pro zaměstnance VHÚ Praha | 33157000-5 | Přístroje pro plynovou a respirační terapii | ||
Nákup ochranných oděvů a pracovních pomůcek pro zaměstnance VHÚ Praha | 35113400-3 | Ochranné a bezpečnostní oděvy | Nákup ochranných oděvů a pracovních pomůcek pro zaměstnance VHÚ Praha, viz příloha „Návrh kupní smlouvy“. Zboží musí být nové, nepoužité, nepoškozené, nerepasované a odpovídající platným technickým, bezpečnostním a hygienickým normám a předpisům. |
Místo plnění
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
04. 12. 2018 10:05 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
09. 11. 2018 08:51 | Uveřejnění účastníků | |||
09. 11. 2018 08:50 | Uveřejnění výsledku | |||
15. 10. 2018 13:34 | Uveřejnění zadávacích podmínek |