Nákup ochranných oděvů a pracovních pomůcek pro zaměstnance VHÚ Praha

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup ochranných oděvů a pracovních pomůcek pro zaměstnance VHÚ Praha

Systémové číslo NEN

N006/18/V00022763

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P18V00022763

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

15. 10. 2018 13:34

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

02. 11. 2018 08:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Petr

Příjmení

Špička

E-mail

spickap1@army.cz

Telefon 1

+420 973215568

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je nákup ochranných oděvů a pracovních pomůcek (dále jen „zboží“) dle přílohy „Závazná cenová nabídka – specifikace požadovaného zboží“ uvedené v příloze č. 1 návrhu Kupní smlouvy, která je přílohou této Výzvy a jeho dodání kupujícímu do místa plnění dle čl. V odst. 5.3 návrhu Kupní smlouvy. Zboží musí být nové, nepoužité, nepoškozené, nerepasované a odpovídající platným technickým, bezpečnostním a hygienickým normám a předpisům. V případě nesplnění kvalifikačních požadavků uvedených v čl. 3 této Výzvy, se jedná o nekompletní nabídku a dodavatel bude vyřazen před hodnocením nabídek! Zadavatel si vyhrazuje právo k objasnění nebo doplnění údajů přiměřeně ustanovení § 46 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Kupující požaduje záruku na jakost zboží v délce 24 měsíců. Kupní cena zboží včetně DPH, a včetně dodání zboží do místa plnění. K této nabídce podávané v rámci VZMR musí být připojeny a vyplněny přílohy „Návrh Kupní smlouvy“ včetně přílohy „Závazná cenová nabídka – specifikace požadovaného zboží“.

Kód z číselníku NIPEZ

35113400-3

Název z číselníku NIPEZ

Ochranné a bezpečnostní oděvy

Kód z číselníku CPV

35113400-3

Název z číselníku CPV

Ochranné a bezpečnostní oděvy

Textové pole pro popis místa plnění

Místo plnění veřejné zakázky: Vojenský historický ústav Praha, Rooseveltova 23, 161 05 Praha 6 – Bubeneč. Doprava do areálu je možná jen s vozidly, jejichž výška nepřesahuje 3,2 m (GPS: 50.1038156N, 14.4003233E). Dodání zboží v době Po- Pá 08.00-12.00 hod

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailNákup ochranných oděvů a pracovních pomůcek pro zaměstnance VHÚ Praha33157000-5Přístroje pro plynovou a respirační terapii
DetailNákup ochranných oděvů a pracovních pomůcek pro zaměstnance VHÚ Praha35113400-3Ochranné a bezpečnostní oděvyNákup ochranných oděvů a pracovních pomůcek pro zaměstnance VHÚ Praha, viz příloha „Návrh kupní smlouvy“. Zboží musí být nové, nepoužité, nepoškozené, nerepasované a odpovídající platným technickým, bezpečnostním a hygienickým normám a předpisům.

Místo plnění


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail04. 12. 2018 10:05Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail09. 11. 2018 08:51Uveřejnění účastníků
Detail09. 11. 2018 08:50Uveřejnění výsledku
Detail15. 10. 2018 13:34Uveřejnění zadávacích podmínek