AHNM/OLogZ – Nákup služby kontrola, tlakové zkoušky, opravy a likvidace hasicích přístrojů rozmístěných v krajích Pardubický, Královéhradecký, Liberecký, Středočeský, Vysočina a Jihočeský.
Základní informace
Název zadávacího postupu
AHNM/OLogZ – Nákup služby kontrola, tlakové zkoušky, opravy a likvidace hasicích přístrojů rozmístěných v krajích Pardubický, Královéhradecký, Liberecký, Středočeský, Vysočina a Jihočeský.
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/19/V00004826
Aktuální stav ZP
Zrušen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P19V00004826
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka zadaná na základě výjimky
Druh
Veřejná zakázka na služby
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
400 000,00
Měna
koruna česká
Datum zrušení ZP
29. 03. 2019 14:00
Datum uveřejnění ZP na profil
18. 03. 2019 09:37
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
27. 03. 2019 08:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Milan
Příjmení
Kováč
kovacm2@army.cz
Telefon 1
+420 973206267
Telefon 2
+420 725566294
Předmět
Popis předmětu
- provedení kontroly, přezkoušení a opravy ručních a pojízdných hasicích přístrojů a jejich případnou likvidaci, na základě zpracované cenové nabídky uvedené v příloze č. 1 –„Cenová nabídka“, a to v místech soustředění přístrojů uvedených v příloze č. 2 – Rozmístění hasicích přístrojů; - zjištění závady, odstranění zjištěné závady, včetně provedení revize tlakové nádoby, která má prošlou dobu poslední zkoušky, odvoz hasicích přístrojů (dále jen „HP“) k opravě, popř. k tlakové zkoušce a dovoz opravených HP na určené místo na vlastní náklady a vlastními dopravním prostředky; - označení provedené kontroly na HP (jméno a číslo kontrolora, datum kontroly a datum příští kontroly, datum periodické zkoušky a datum příští periodické zkoušky); - odvoz neopravitelných nebo vyřazených HP k ekologické likvidaci; - provedení periodické zkoušky určených tlakových zařízení dodavatelským způsobem na základě oprávnění vystavené Úřadem státního odborného dozoru MO; - vystavení revizní zprávy, ve které budou uvedeny jednotlivé HP podle výrobního čísla, typu, atd. v souladu se zákonem a vyhláškou a uvedením počtu HP určených k opravě nebo likvidaci, vystavení protokolu o provedení opravy HP s rozpisem použitých náhradních dílů a provedení tlakové zkoušky a zápisu o likvidaci HP s prošlou životností, vše ve dvou výtiscích; - plnění smlouvy bude probíhat na základě dílčích objednávek objednatele v průběhu trvání platnosti smlouvy; - dílčí objednávky budou vystaveny ve čtyřech etapách: • provedení kontrol hasicích přístrojů; • provedení tlakových zkoušek hasicích přístrojů; • provedení oprav hasicích přístrojů; • likvidace vyřazených hasicích přístrojů; - měrné jednotky za požadované služby – kusy; - s vybraným účastníkem zadávacího řízení (dodavatelem) bude uzavřena víceletá rámcová dohoda (smlouva) na poskytování služby; - zadávající požaduje uzavření rámcové dohody v elektronickém tržišti na základě zaručeného elektronického podpisu (platného).
Kód z číselníku NIPEZ
50413200-5
Název z číselníku NIPEZ
Opravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojů
Hlavní místo plnění
Česká republika
Kód z číselníku CPV
50413200-5
Název z číselníku CPV
Opravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojů
Textové pole pro popis místa plnění
Místa plnění služby včetně pověřených kontaktních osob po jednotlivých lokalitách jsou uvedena v příloze č. 2 – Rozmístění hasicích přístrojů
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Opravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojů | 50413200-5 | Opravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojů |
Místo plnění
CZ | Česká republika |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ano
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
21. 06. 2019 14:13 | Uveřejnění o zrušení | |||
18. 03. 2019 09:38 | Uveřejnění zadávacích podmínek |