AHNM/OLogZ – Nákup služby : revize, kontroly a ověření el. spotřebičů u Agentury hospodaření s nemovitým majetkem v Brně a ve dvanácti provozních střediscích rozmístěných v krajích Vysočina, Jihomoravský, Zlínský, Olomoucký a Moravskoslezský
Základní informace
Název zadávacího postupu
AHNM/OLogZ – Nákup služby : revize, kontroly a ověření el. spotřebičů u Agentury hospodaření s nemovitým majetkem v Brně a ve dvanácti provozních střediscích rozmístěných v krajích Vysočina, Jihomoravský, Zlínský, Olomoucký a Moravskoslezský
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/19/V00010782
Aktuální stav ZP
Zrušen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P19V00010782
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka zadaná na základě výjimky
Druh
Veřejná zakázka na služby
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
136 363,64
Měna
koruna česká
Datum zrušení ZP
22. 05. 2019 00:00
Datum uveřejnění ZP na profil
30. 04. 2019 11:59
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
13. 05. 2019 09:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Dana
Příjmení
Jindrová
Funkce/pracovní pozice
Referent majetkové správy
jindrovad@army.cz
Telefon 1
+420 973206208
Předmět
Popis předmětu
- 2.2.1.) - revize a kontroly elektrických spotřebičů během jejich používání dle ČSN 331600 ed.2 pojednávající o nepřipevněných spotřebičích držených v ruce (zahrnuje i elektrické ruční nářadí) a ostatních nepřipevněných spotřebičích; - 2.2.2.) - elektrické kontroly a zkoušky svářeček dle ČSN EN 60974-4 ed.2 kontroly a zkoušky svářeček; - 2.2.3.) - ověřování elektrické bezpečnosti pracovního stroje dle NV č. 378/2001 Sb., kterým se stanoví bližší požadavky na bezpečný provoz a používání strojů, technických zařízení, přístrojů a nářadí; - nákup uvedených služeb se týká elektrických spotřebičů vedených v evidenci Agentury hospodaření s nemovitým majetkem (dále jen "AHNM") v souladu s cenovou nabídkou uvedenou v Příloze č.1 – Cenová nabídka, která bude přílohou číslo 1 ke smlouvě s dodavatelem, který podá ekonomicky nejvýhodnější nabídku; - plnění smlouvy bude probíhat na základě dílčích objednávek objednatele v průběhu trvání platnosti smlouvy; - měrné jednotky za požadované služby – úkon; - s vybraným účastníkem zadávacího řízení (dodavatelem) bude uzavřena víceletá rámcová dohoda (smlouva) na poskytování služby; - zadávající požaduje uzavření rámcové dohody v elektronickém tržišti na základě zaručeného elektronického podpisu (platného). Dle Nařízení evropského parlamentu a rady (EU) č.910/2014 musí od 20.9.2018 všichni veřejnoprávně podepisující podepisovat dokumenty pouze kvalifikovaným elektronickým podpisem, to znamená, že kvalifikovaný certifikát musí být uložený v kvalifikovaném prostředku pro vytváření elektronických podpisů; - zadávající podepisuje dohodu výhradně jako poslední. (Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“ čl. 15); - podepsání dohody ručně bude zadávajícím akceptováno pouze výjimečně, v odůvodněných případech; - výběr dodavatele v elektronickém tržišti požadujeme provést z území celé ČR; - Upozornění: Dodavatel bere na vědomí, že pokud podá nabídku, zadavatel (zadávající) ve smyslu ustanovení čl. 6 odst. 1 písm. c) nařízení evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen „GDPR“) shromažďuje, zpracovává, eviduje a archivuje osobní údaje fyzických osob, které dodavatel uvedl ve své nabídce, a to za účelem naplnění zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek ve znění pozdějších předpisů, stanovené zásady transparentnosti průběhu zadávacího řízení. Dodavatel, který ve své nabídce uvedl osobní údaje třetích subjektů (poddodavatelů nebo jiných osob) je povinen vložit do nabídky písemný souhlas těchto třetích subjektů k tomu, aby jejich takto zadavateli poskytnuté osobní údaje byly zadavatelem za účelem naplnění zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek stanovené zásady transparentnosti průběhu zadávacího řízení shromažďovány, zpracovávány, evidovány a archivovány společně s nabídkou dodavatele. - Pověřencem Ministerstva obrany pro ochranu osobních údajů je: Mgr. Lucie Kazdová, tel. 973 229 328
Kód z číselníku NIPEZ
50532000-3
Název z číselníku NIPEZ
Opravy a údržba elektrických strojů, přístrojů a souvisejícího příslušenství
Hlavní místo plnění
Česká republika
Kód z číselníku CPV
50532000-3
Název z číselníku CPV
Opravy a údržba elektrických strojů, přístrojů a souvisejícího příslušenství
Textové pole pro popis místa plnění
Místa plnění služby včetně pověřených kontaktních osob po jednotlivých lokalitách budou vždy uvedena v dílčích objednávkách v souladu s dohodou.
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Opravy a údržba elektrických strojů, přístrojů a souvisejícího příslušenství | 50532000-3 | Opravy a údržba elektrických strojů, přístrojů a souvisejícího příslušenství |
Místo plnění
CZ | Česká republika |
CZ063 | Kraj Vysočina |
CZ064 | Jihomoravský kraj |
CZ071 | Olomoucký kraj |
CZ072 | Zlínský kraj |
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ano
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
21. 06. 2019 13:10 | Uveřejnění o zrušení | |||
30. 04. 2019 11:59 | Uveřejnění zadávacích podmínek |