AHNM/OLogZ – Nákup služby: revize, kontroly a ověření el. spotřebičů u Agentury hospodaření s nemovitým majetkem v Brně a ve dvanácti provozních střediscích rozmístěných v krajích Vysočina, Jihomoravský, Zlínský, Olomoucký a Moravskoslezský

Základní informace


Název zadávacího postupu

AHNM/OLogZ – Nákup služby: revize, kontroly a ověření el. spotřebičů u Agentury hospodaření s nemovitým majetkem v Brně a ve dvanácti provozních střediscích rozmístěných v krajích Vysočina, Jihomoravský, Zlínský, Olomoucký a Moravskoslezský

Systémové číslo NEN

N006/19/V00014376

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P19V00014376

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka zadaná na základě výjimky

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

206 611,58

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

29. 05. 2019 10:52

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

18. 06. 2019 09:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Dana

Příjmení

Jindrová

E-mail

jindrovad@army.cz

Telefon 1

+420 973206208

Předmět


Popis předmětu

2.2.1.) - revize a kontroly elektrických spotřebičů během jejich používání dle ČSN 331600 ed.2 pojednávající o nepřipevněných spotřebičích držených v ruce (zahrnuje i elektrické ruční nářadí) a ostatních nepřipevněných spotřebičích; - 2.2.2.) - elektrické kontroly a zkoušky svářeček dle ČSN EN 60974-4 ed.2 kontroly a zkoušky svářeček; - 2.2.3.) - ověřování elektrické bezpečnosti pracovního stroje dle NV č. 378/2001 Sb., kterým se stanoví bližší požadavky na bezpečný provoz a používání strojů, technických zařízení, přístrojů a nářadí; - nákup uvedených služeb se týká elektrických spotřebičů vedených v evidenci Agentury hospodaření s nemovitým majetkem (dále jen "AHNM") v souladu s cenovou nabídkou uvedenou v Příloze č.1 – Cenová nabídka, která bude přílohou číslo 1 ke smlouvě s dodavatelem, který podá ekonomicky nejvýhodnější nabídku; - plnění smlouvy bude probíhat na základě dílčích objednávek objednatele v průběhu trvání platnosti smlouvy; - měrné jednotky za požadované služby – úkon; - s vybraným účastníkem zadávacího řízení (dodavatelem) bude uzavřena víceletá rámcová dohoda (smlouva) na poskytování služby; - zadávající požaduje uzavření rámcové dohody v elektronickém tržišti na základě zaručeného elektronického podpisu (platného). Dle Nařízení evropského parlamentu a rady (EU) č.910/2014 musí od 20.9.2018 všichni veřejnoprávně podepisující podepisovat dokumenty pouze kvalifikovaným elektronickým podpisem, to znamená, že kvalifikovaný certifikát musí být uložený v kvalifikovaném prostředku pro vytváření elektronických podpisů; - zadávající podepisuje dohodu výhradně jako poslední. (Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“ čl. 15); - podepsání dohody ručně bude zadávajícím akceptováno pouze výjimečně, v odůvodněných případech; - výběr dodavatele v elektronickém tržišti požadujeme provést z území celé ČR; - Upozornění: Dodavatel bere na vědomí, že pokud podá nabídku, zadavatel (zadávající) ve smyslu ustanovení čl. 6 odst. 1 písm. c) nařízení evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen „GDPR“) shromažďuje, zpracovává, eviduje a archivuje osobní údaje fyzických osob, které dodavatel uvedl ve své nabídce, a to za účelem naplnění zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek ve znění pozdějších předpisů, stanovené zásady transparentnosti průběhu zadávacího řízení. Dodavatel, který ve své nabídce uvedl osobní údaje třetích subjektů (poddodavatelů nebo jiných osob) je povinen vložit do nabídky písemný souhlas těchto třetích subjektů k tomu, aby jejich takto zadavateli poskytnuté osobní údaje byly zadavatelem za účelem naplnění zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek stanovené zásady transparentnosti průběhu zadávacího řízení shromažďovány, zpracovávány, evidovány a archivovány společně s nabídkou dodavatele. - Pověřencem Ministerstva obrany pro ochranu osobních údajů je: Mgr. Lucie Kazdová, tel. 973 229 328

Kód z číselníku NIPEZ

50532000-3

Název z číselníku NIPEZ

Opravy a údržba elektrických strojů, přístrojů a souvisejícího příslušenství

Hlavní místo plnění

Česká republika

Kód z číselníku CPV

50532000-3

Název z číselníku CPV

Opravy a údržba elektrických strojů, přístrojů a souvisejícího příslušenství

Textové pole pro popis místa plnění

2.3.1. Místa plnění služby včetně pověřených kontaktních osob po jednotlivých lokalitách budou vždy uvedena v dílčích objednávkách v souladu s dohodou takto: - AHNM Brno, Svatoplukova 84, 662 10 kontaktní osoba: Jana Richterová, tel. 973 445 890, mob.: 73

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailOpravy a údržba elektrických strojů, přístrojů a souvisejícího příslušenství50532000-3Opravy a údržba elektrických strojů, přístrojů a souvisejícího příslušenství

Místo plnění


CZČeská republika
CZ063Kraj Vysočina
CZ064Jihomoravský kraj
CZ071Olomoucký kraj
CZ072Zlínský kraj
CZ080Moravskoslezský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail09. 07. 2019 10:43Uveřejnění účastníků
Detail09. 07. 2019 10:42Uveřejnění účastníků
Detail09. 07. 2019 10:42Uveřejnění výsledku
Detail13. 06. 2019 13:14Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail13. 06. 2019 08:30Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail13. 06. 2019 08:27Došlo k uveřejnění dokumentu Příl.č.1-Upravená Cenova nabídka_Revizí,kontrol a ověření el zařízení AHNM Brno.xls.
Detail29. 05. 2019 10:52Uveřejnění zadávacích podmínek