RD na dodávku léčivých přípravků na rok 2019

Základní informace


Název zadávacího postupu

RD na dodávku léčivých přípravků na rok 2019

Systémové číslo NEN

N006/18/V00027645

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P18V00027645

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka zadaná na základě výjimky

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

21. 11. 2018 08:58

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

12. 12. 2018 08:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Pavel

Příjmení

Bečkovský

E-mail

beckovskyp@army.cz

Telefon 1

+420 973342236

Předmět


Popis předmětu

Uzavření RD na dodávku léčivých přípravků pro VZ 684810 Líně na rok 2019

Kód z číselníku NIPEZ

33600000-6

Název z číselníku NIPEZ

Léčivé přípravky a zdravotnické prostředky

Kód z číselníku CPV

33600000-6

Název z číselníku CPV

Léčivé přípravky a zdravotnické prostředky

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailRD na dodávku léčivých přípravků na rok 201933600000-6Léčivé přípravky a zdravotnické prostředkyNákup léčivých přípravků (léky), rámcová dohoda (RD) na rok 2019 dle specifikace uvedené v příloze č.1 –vratná tabulka. RD bude uzavřena s vítězným účastníkem na dobu určitou s plněním od 1.1.2019 do 31.12.2019. Nákup bude prováděn na základě námi dodaných žádanek na léky v průběhu celého kalendářního roku 2019 dle seznamu léků uvedených v příloze č.1. Léky budou objednávány dle skutečné potřeby, jednotlivě, ne jako celek. U léků požadujeme maximální možnou dobu expirace, minimálně však 80% této doby. Léky požadujeme dodat do 72 hodin od podání (odeslání) lékové žádanky-DP objednávkou cestou ET NEN. Léky požadujeme doručit osobně, ne doručovací službou/PPL, DHL, ČP, apod./. A to zejména z důvodu minimalizace možných průtahů a reklamací, tj. odborný pracovník z oboru farmacie předá a odborný pracovník převezme. Další podrobnosti viz. přiložený návrh RD. Nesplnění podmínek zadání a nevyplnění přílohy č.1 a její zpětné vložení jako přílohy cenové nabídky – VRATNÁ TABULKA (bude přílohou rámcové dohody s vítězným účastníkem, kdy jednotlivé položkové ceny budou ceny maximální po celou dobu trvání smluvního vztahu) je důvodem k vyřazení nabídky. Požadujeme vyplnit a podepsat návrh RD – žlutě podbarveno, nesplnění této podmínky je důvodem k vyřazení cenové nabídky. Veškeré žlutě označené údaje uvedené v návrhu RD musí být doplněny ze strany účastníka!!! Na poslední straně RD je nezbytné doplnit razítko a podpis statutárního orgánu účastníka. Pokud návrh RD nebude podepsán statutárním orgánem, znamená, že RD podepíše osoba, která jedná na základě plné moci od statutárního orgánu a je oprávněna k právnímu jednání. Tuto plnou moc je nezbytné vložit jako přílohu do tohoto výběrového řízení. Zadavatel si vyhrazuje právo:- veřejnou zakázku (VZMR) zrušit do doby uzavření smluvního vztahu,- nevracet podané nabídky,- neposkytovat náhradu nákladů, které účastník vynaloží na účast ve veřejné zakázce, - upřesnit konečné znění RD po formální stránce před jejím podpisem s vybraným účastníkem. V případě nejasností či dotazů kontaktovat kontaktní osobu: Pavel Bečkovský, tel./mob: 973342236/728143311. Naše zařízení je zdravotnickým zařízením (poskytovatelem zdravotních služeb) podle zákona č. 372/2011 Sb., mj. zajišťujeme leteckou záchrannou službu.

Místo plnění


CZ032Plzeňský kraj33600000-633600000-6RD na dodávku léčivých přípravků na rok 2019

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail06. 01. 2019 12:15Uveřejnění účastníků
Detail06. 01. 2019 12:15Uveřejnění výsledku
Detail21. 11. 2018 08:58Uveřejnění zadávacích podmínek