VISK 6 Digitalizace rukopisů pro knihovnu VHÚ Praha

Základní informace


Název zadávacího postupu

VISK 6 Digitalizace rukopisů pro knihovnu VHÚ Praha

Systémové číslo NEN

N006/24/V00016368

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00016368

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

03. 06. 2024 07:10

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

18. 06. 2024 08:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Petr

Příjmení

Špička

E-mail

spickap1@army.cz

Telefon 1

+420 973204976

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky nazvané „Digitalizace rukopisů VISK 6“ je nákup služby – digitalizace rukopisů Knihovny Vojenského historického ústavu Praha (dále jen Knihovny VHÚ Praha) v souladu s parametry programu VISK 6 v termínu zhotovení do 29. listopadu 2024, 14:00 hod. Dodavatel služby (dále jen dodavatel) nenabude ke skenovaným dokumentům a k vytvořeným datům žádná práva. Předpokládaný objem zakázky je 4555 stran v 28 dokumentech do formátu 25 x 40 cm/A2. K této nabídce podávané v rámci veřejné zakázky malého rozsahu musí být připojena a vyplněna příloha „Návrh Smlouvy o dílo“, včetně její přílohy č. 2 „Závazná cenová nabídka“. Dále vyžadujeme kopii smlouvy o pojištění účastníka zadávacího řízení proti škodám nejméně na částku 5 mil. v souvislosti s jeho podnikatelskou činností, pokrývající případné škody na majetku zadavatele, způsobené odcizením, nebo poškozením digitalizovaných periodik a monografií nebo čestné prohlášení, že v případě získání zakázky předloží kopii pojistné smlouvy před podpisem originálu Smlouvy o dílo. Poddodavatelé z členských zemí EU nejsou vyloučeni. Věci určené k plnění předmětu veřejné zakázky - rukopisy jsou sbírkovými předměty ve smyslu zákona č. 122/2000 Sb., o ochraně sbírek muzejní povahy a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů. Zadavatel neumožňuje při plnění zakázky vývoz sbírkových předmětů do zahraničí, protože není vydáno povolení Ministerstva kultury pro vývoz sbírkových předmětů do zahraničí (§11, zák. 122/2000). Vyžadujeme povinnou účast na informační schůzce za účelem prohlédnutí dokumentů určených k digitalizaci před podáním cenové nabídky. Informační schůzka se uskuteční po dobu zadávací lhůty pro podání nabídek, tj. v termínu od 5.6. do 14.6.2024 po předchozím telefonickém dohovoru s Mgr. Zdeňkem Munzarem, mobil: +420 731 578 677, telefon: +420 973 215 938, e-mail: knihovna@vhu.cz. Místo konání: Vojenské technické muzeum Lešany, Lešany u Týnce nad Sázavou, 257 42 Krhanice (GPS: 49.8551675N, 14.5439044E). Nabídky účastníků zadávacího řízení, kteří se nezúčastní povinné informační schůzky, nebudou hodnoceny! Faktura – daňový doklad bude uhrazen do 30 dnů ode dne jeho doručení. Objednatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu – daňový doklad, který neobsahuje některou náležitost nebo má jiné závady v obsahu a ve vrácené faktuře – daňovém dokladu je musí vyznačit. Zhotovitel je povinen fakturu - daňový doklad opravit nebo nově vyhotovit. Vrácením faktury - daňového dokladu přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu od počátku ode dne jeho opětovného doručení objednateli. Objednatel neposkytuje zálohové platby. Kontrola úplnosti provedené služby bude provedena na místě plnění při převzetí služby. Nabízená cena je cenou konečnou a zahrnuje veškeré náklady zhotovitele včetně dopravy do místa plnění dle čl. V odst. 5.3 návrhu smlouvy a je neměnná po celou dobu trvání smluvního vztahu. Požadavky na kvalifikaci: - výpis z obchodního rejstříku (nebo ŽR, SKD, SCD) - pojištění do výše 5 mil. Kč pokrývající případné škody na majetku zadavatele, způsobené odcizením, nebo poškozením digitalizovaných rukopisů, - reference (jaké a kolik) 3 obdobné zakázky (digitalizace rukopisů dle standardů VISK 6, každá v minimální výši 300.000,- Kč a úspěšné zajištění jejich zpřístupnění v systému Manuscriptorium), které uchazeč plnil v uplynulých třech letech (červen 2021 až červen 2024), - písemné vyjádření správce systému Manuscriptorium o kompatibilitě dat a metadat na základě předchozích úspěšně realizovaných a zpřístupněných zakázek v rámci projektu VISK 6. Zadavatel bude hodnotit pouze nabídku dodavatelů, které splňují kvalifikační požadavky uvedené v souboru Závazná cenová nabídka. Zadavatel zvolil kritériem hodnocení nejnižší nabídkovou cenu. Nabídková cena s DPH je cenou konečnou a rozhodnou pro hodnocení nabídek a dodavatel je jí vázán po celou dobu plnění. V případě podání nabídkové ceny od neplátce DPH je jeho nabídková cena bez DPH cenou konečnou, tj. neupravuje se (nedopočítává se). Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Tento návrh musí dodavatel doplnit, podepsat oprávněnou osobou a vrátit zpět jako přílohu. Účastník zadávacího řízení musí ve smyslu předmětu zakázky disponovat vhodným technickým zařízením pro digitalizaci a konverzi dokumentů. Přihlášením se do výběrového řízení uchazeč souhlasí s obchodními podmínkami v návrhu smlouvy a Všeobecnými obchodními podmínkami Ministerstva obrany verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Tento návrh musí účastník vyplnit, podepsat a vrátit zpět jako přílohu. V případě, že návrh smlouvy bude podepsán jinou osobou než statutárním orgánem účastníka, musí být součástí nabídky písemné zmocnění k tomuto úkonu podepsané statutárním orgánem účastníka. Součástí zadávací dokumentace je příloha č. 2 návrhu smlouvy o dílo „Závazná cenová nabídka“, kterou účastník vyplní a vrátí zpět jako přílohu své nabídky. Všechny položky musí být oceněny nenulovou položkou. Tato příloha je povinná. Nabídky, které nebudou obsahovat požadované přílohy, budou automaticky z výběrového řízení vyloučeny! Při zadání části nebo celé veřejné zakázky poddodavateli je účastník povinen uvést jako přílohu identifikační údaje tohoto poddodavatele včetně jeho požadovaných příslušných oprávnění a písemného závazku mezi účastníkem o veřejnou zakázku a poddodavatelem v požadovaném rozsahu veřejné zakázky nebo čestné prohlášení účastníka, že v případě vítězné nabídky uzavře s poddodavatelem písemný závazek (např. smlouvu) a jeho kopii zašle zadavateli před uzavřením smlouvy mezi zadavatelem a účastníkem. V případě nedoložení výše uvedených dokumentů bude nabídka účastníka z hodnocení vyřazena. Zadavatel si vymezuje právo určit vítěze v souladu se zadávacími podmínkami a po vyhodnocení rizik spojených s plněním smluvního vztahu. Dále si zadavatel vymezuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek a zrušit zadávací postup bez uvedení důvodů až do uzavření smluvního vztahu. Zadavatel neposkytuje náhrady nákladů, které účastník vynaložil na účast v zadávacím postupu. Zadavatel stanovuje lhůtu pro podání stížností z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami 3 pracovní dny, která se počítá ode dne vyhlášení veřejné zakázky, a z důvodu nesouhlasu s postupem při vyhodnocení veřejné zakázky lhůtu 3 pracovní dny, která se počítá ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Ostatní podmínky výslovně neupravené v zadání výběrového řízení, se řídí VOP MO verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Vysvětlení zadávací dokumentace Dodavatel je oprávněn v souladu s § 98 odst. 3 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „ZZVZ“) po zadavateli písemně požadovat vysvětlení zadávací dokumentace. Zadavatel vysvětlení uveřejní, odešle nebo předá včetně přesného znění žádosti bez identifikace dodavatele požadujícího vysvětlení. Zadavatel není povinen vysvětlení poskytnout, pokud není žádost o vysvětlení doručena včas, a to alespoň 3 pracovní dny před uplynutím lhůt podle § 98 odst. 1 ZZVZ. Zadavatel si vyhrazuje právo • změnit, doplnit nebo upřesnit podmínky této zadávací dokumentace během trvání lhůty pro podání nabídek; • vyžádat si od dodavatele další doplňující informace v průběhu zadávacího řízení; • neuzavřít smlouvu s dodavatelem; • odmítnout variantní řešení plnění veřejné zakázky, pokud jej zadavatel nepřipustil; Veškeré náklady spojené s vypracováním nabídky a účastí dodavatele v zadávacím řízení jdou k tíži dodavatele.

Kód z číselníku NIPEZ

72310000-1

Název z číselníku NIPEZ

Zpracování dat

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

72310000-1

Název z číselníku CPV

Zpracování dat

Název předmětu

Zpracování dat

Textové pole pro popis místa plnění

Místem plnění díla je provozovna zhotovitele uvedená v nabídce zhotovitele. Místem převzetí a dodání díla je Vojenský historický ústav Praha, depozitář knihoven VHÚ, Vojenské technické muzeum Lešany u Týnce nad Sázavou, 257 42 Krhanice

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailZpracování dat72310000-1Zpracování dat

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail24. 06. 2024 11:51Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail03. 06. 2024 07:10Uveřejnění zadávacích podmínek18. 06. 2024 08:07Ing. Petr Špička