RD na opravy sociálních kontejnerů - KONTEJNER SOC.STAVEB.3+3

Základní informace


Název zadávacího postupu

RD na opravy sociálních kontejnerů - KONTEJNER SOC.STAVEB.3+3

Systémové číslo NEN

N006/24/V00021860

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00021860

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

19. 07. 2024 11:22

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

30. 07. 2024 08:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Jiří

Příjmení

Král

E-mail

kralj8@army.cz

Telefon 1

+420 973307031

Telefon 2

+420 702008114

Fax

+420 973 307 030

Předmět


Popis předmětu

Účelem VZ je zabezpečení oprav sociálních kontejnerů – KONTEJNER SOC. STAVEB. 3+3. Předmětem díla se pro účely této smlouvy rozumí zabezpečení oprav sociálních kontejnerů – KONTEJNER SOC. STAVEB. 3+3. dle technických podmínek výrobce v platném znění. Závazek objednatele za řádně provedené dílo zaplatit dohodnutou cenu. Objednatel požaduje přiložit oprávnění k opravárenské činnosti-kvalifikační dokumenty, jako např. Výpis z obchodního rejstříku, nebo obdobné evidence, nebo kopii dokumentu prokazující kvalifikaci (živnostenské oprávnění pro požadovaný druh služby atd.), řádně vyplněnou a překontrolovanou cenovou nabídku (žádáme o kontrolu správnosti výpočtu) a řádně doplněný a podepsaný návrh dohody nebo smlouvy – oba dokumenty jsou přílohou VZ. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím více jak 50 % osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 12 měsíců, nebo vyčerpáním finančního limitu. V případě podepsání centrální smlouvy uzavřené ze strany MO ČR, bude tato dohoda jednostranně vypovězena – viz. návrh rámcové dohody. Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem při vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne vyhlášení veřejné zakázky a do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy, nevrátit účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů.

Kód z číselníku NIPEZ

50000000-5

Název z číselníku NIPEZ

Opravy a údržba

Hlavní místo plnění

Česká republika

Kód z číselníku CPV

50000000-5

Název z číselníku CPV

Opravy a údržba

Název předmětu

Opravy a údržba

Textové pole pro popis místa plnění

provozovna zhotovitele

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZČeská republika

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail29. 08. 2024 14:01Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail19. 07. 2024 11:22Uveřejnění zadávacích podmínek