Detail

Základní informace


Úřední název

SIWECO, s.r.o.

IČO

25999664

DIČ

CZ25999664

Obec

Rychnov nad Kněžnou

Část obce

Rychnov nad Kněžnou

Ulice

Strojnická

Číslo popisné

1128

PSČ

51601

Stát

Česká republika

Doplňující informace


Datum uzavření smlouvy

08. 08. 2024

Evidenční číslo smlouvy

24115004278

Základní popis předmětu plnění smlouvy

Popis předmětu Nákup odsávacího zařízení Stručný popis položky: Mobilní odsávací zařízení pro odsávání nebezpečných spalin a škodlivých plynů z prostoru dílny, pro zabezpečení BOZP a hygienických norem. Parametrický popis položky: Popis zařízení a technické parametry jsou uvedeny v návrhu kupní smlouvy. KVALIFIKACE Profesní kvalifikační předpoklad dle § 77 odst. 1 ZZVZ. Způsob prokázání: výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje v prosté kopii ne starší 3 měsíců od vyhlášení výběrového řízení. Návrh smlouvy/ objednávky je součástí zadávací dokumentace. !!! NÁVRH SMLOUVY NEBO OBJEDNÁVKY ZAŠLE UCHAZEČ ZADAVATELI JIŽ PODEPSANÝ OSOBOU OPRÁVNĚNOU JEDNAT JMÉNEM ČI ZA UCHAZEČE (na základě plné moci) SPOLU SE SVOJI NABÍDKOU!!!!!!! Podáním nabídky dodavatel vyjadřuje souhlas s celým obsahem smlouvy/objednávky včetně příloh. Obchodní podmínky zadavatel stanovil v návrhu smlouvy/objednávky, který předkládá jako součást zadávací dokumentace. Dodavatel do návrhu smlouvy/objednávky doplní své údaje. Dodavatelem upravený návrh smlouvy předloží zadavateli v nabídce. Prodávající se zavazuje odevzdat kupujícímu zboží nejdéle do 31. Října 2024, splňující uvedené parametry a požadavky v návrhu kupní smlouvy, která je přílohou VZ. Z důvodu objektivního hodnocení POŽADUJEME DOLOŽIT platný odkaz na www.stránky , popis, RN zboží, produktový list atd. vámi nabízeného sortimentu. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím vice jak 50% osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. Nesplnění některých částí VZ nebude akceptována nabídka daného uchazeče. Do celkové ceny zahrňte všechny náklady spojené s dodáním do místa plnění -t.j. VÚ 6624 Olomouc (pojištění, balné, doprava, náklady na katalogizaci, proškolení osob, atd.). Další náklady nebudou připuštěny. Tato cena nemůže být opravena ani v případě početní chyby. Nabídky budou v souladu s ustanovením § 114 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání VZ, hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti, konkrétně podle nejnižší nabídkové ceny. Měrnou jednotkou bude částka v Kč bez DPH za MJ, včetně pořizovacích nákladů (pojistné, balné, doprava, náklady na katalogizaci, apod.). Ekonomicky nejvýhodnější nabídka bude hodnocena ta s nejnižší nabídkovou cenou. V případě, že bude existovat několik nabídek se shodnou nejnižší nabídkovou cenou, bude jako druhé dodatečné kritérium volena délka poskytnuté záruky za jakost, měřená v měsících. Výhodnější bude vyšší počet měsíců záruky za jakost. Vyhodnocení výběrového řízení proběhne do 14 pracovních dní od ukončení podávání nabídek. Vítězný dodavatel bude osloven do 14 pracovních dní od vyhodnocení. Doba pro možnost odvolání proti vyhlášení vítěze poptávkového řízení- 3 pracovní dny.

Smluvní cena bez DPH

159 800,00

Smluvní cena s DPH

193 358,00

Smluvní cena s dodatky bez DPH

159 800,00

Smluvní cena s dodatky s DPH

193 358,00

Měna

CZK

Vybraný dodavatel je sdružením dodavatelů

Ne