Nákup skladovacích buněk a ukončovacích roštů
Základní informace
Název zadávacího postupu
Nákup skladovacích buněk a ukončovacích roštů
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/25/V00010657
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P25V00010657
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
otevřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
03. 04. 2025 13:52
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
14. 04. 2025 06:30
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Veronika
Příjmení
Novotná
Veronika.Novotna1@mo.gov.cz
Telefon 1
+420 973444929
Předmět
Popis předmětu
Nákup 120 ks skladovacích buněk pro 2 palety euro (technická specifikace viz příloha č. 2) a 60 ks ukončovacích roštů pro skladovací buňky (technická specifikace viz příloha č.2). Kontaktní osoba ve věcech technických: Michal Žehra, tel.: 973 443 050. Produktový list dodavatele: Požadujeme vložit foto a technický popis nabízeného zboží tak, aby bylo možné ověřit splnění technické specifikace dle přílohy č.2. Je možné využít přiložený vzor, popřípadě použít vlastní produktový list, který bude obsahovat všechny požadované údaje. Je možné využít místo fota odkaz na www stránky nabízeného výrobku. Požadujeme vložení čestného prohlášení zhotovitele, že se na jeho osobu nebo na plnění, které je jím nabízeno, nevztahují mezinárodní sankce. Vzor čestného prohlášení je přílohou zadávací dokumentace. Lhůta pro uzavření smlouvy je stanovena na 30 dnů. Lhůta pro uzavření smlouvy počíná běžet dnem následujícím po marném uplynutí lhůty pro podání stížností účastníků na postup zadávajícího při vyhodnocování veřejné zakázky Lhůta pro podání stížností účastníků zadávacího řízení z důvodů nesouhlasu se zadávacími podmínkami je stanovena na 3 pracovní dny a počítá se ode dne vyhlášení veřejné zakázky. Lhůta pro podání stížností účastníků zadávacího řízení z důvodu nesouhlasu s postupem při vyhodnocení veřejné zakázky je stanovena na 3 pracovní dny a počítá se ode dne zveřejnění oznámení o výběru dodavatele. Stížnost dodavatele musí být doručena zadávajícímu elektronickou formou, prostřednictvím NEN.
Kód z číselníku NIPEZ
39173000-5
Název z číselníku NIPEZ
Skladovací jednotky
Hlavní místo plnění
Jihomoravský kraj
Kód z číselníku CPV
39173000-5
Název z číselníku CPV
Skladovací jednotky
Název předmětu
Skladovací jednotky
Textové pole pro popis místa plnění
Předmět VZ bude doručen na adresu: Svatoplukova 84 a, 615 00 Brno.
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Skladovací jednotky | 39173000-5 | Skladovací jednotky |
Místo plnění
CZ064 | Jihomoravský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ano
Systémové číslo IEN
2502000937
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
15. 04. 2025 13:18 | Uveřejnění oznámení o výběru | |||
03. 04. 2025 13:52 | Uveřejnění zadávacích podmínek |