Nákup skladovacích buněk a ukončovacích roštů

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup skladovacích buněk a ukončovacích roštů

Systémové číslo NEN

N006/25/V00010657

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P25V00010657

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

03. 04. 2025 13:52

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

14. 04. 2025 06:30

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Veronika

Příjmení

Novotná

E-mail

Veronika.Novotna1@mo.gov.cz

Telefon 1

+420 973444929

Předmět


Popis předmětu

Nákup 120 ks skladovacích buněk pro 2 palety euro (technická specifikace viz příloha č. 2) a 60 ks ukončovacích roštů pro skladovací buňky (technická specifikace viz příloha č.2). Kontaktní osoba ve věcech technických: Michal Žehra, tel.: 973 443 050. Produktový list dodavatele: Požadujeme vložit foto a technický popis nabízeného zboží tak, aby bylo možné ověřit splnění technické specifikace dle přílohy č.2. Je možné využít přiložený vzor, popřípadě použít vlastní produktový list, který bude obsahovat všechny požadované údaje. Je možné využít místo fota odkaz na www stránky nabízeného výrobku. Požadujeme vložení čestného prohlášení zhotovitele, že se na jeho osobu nebo na plnění, které je jím nabízeno, nevztahují mezinárodní sankce. Vzor čestného prohlášení je přílohou zadávací dokumentace. Lhůta pro uzavření smlouvy je stanovena na 30 dnů. Lhůta pro uzavření smlouvy počíná běžet dnem následujícím po marném uplynutí lhůty pro podání stížností účastníků na postup zadávajícího při vyhodnocování veřejné zakázky Lhůta pro podání stížností účastníků zadávacího řízení z důvodů nesouhlasu se zadávacími podmínkami je stanovena na 3 pracovní dny a počítá se ode dne vyhlášení veřejné zakázky. Lhůta pro podání stížností účastníků zadávacího řízení z důvodu nesouhlasu s postupem při vyhodnocení veřejné zakázky je stanovena na 3 pracovní dny a počítá se ode dne zveřejnění oznámení o výběru dodavatele. Stížnost dodavatele musí být doručena zadávajícímu elektronickou formou, prostřednictvím NEN.

Kód z číselníku NIPEZ

39173000-5

Název z číselníku NIPEZ

Skladovací jednotky

Hlavní místo plnění

Jihomoravský kraj

Kód z číselníku CPV

39173000-5

Název z číselníku CPV

Skladovací jednotky

Název předmětu

Skladovací jednotky

Textové pole pro popis místa plnění

Předmět VZ bude doručen na adresu: Svatoplukova 84 a, 615 00 Brno.

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailSkladovací jednotky39173000-5Skladovací jednotky

Místo plnění


CZ064Jihomoravský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ano

Systémové číslo IEN

2502000937

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail15. 04. 2025 13:18Uveřejnění oznámení o výběru
Detail03. 04. 2025 13:52Uveřejnění zadávacích podmínek