Nákup certifikovaného referenčního materiálu pro chemické analýzy v potravinách pro OLD Hlučín u VVetÚ Hlučín.
Základní informace
Název zadávacího postupu
Nákup certifikovaného referenčního materiálu pro chemické analýzy v potravinách pro OLD Hlučín u VVetÚ Hlučín.
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/25/V00001261
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P25V00001261
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
otevřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
20. 01. 2025 13:21
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
29. 01. 2025 09:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Dana
Příjmení
Koligová
dana.koligova@mo.gov.cz
Telefon 1
+420 973487325
Předmět
Popis předmětu
Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup certifikovaného referenčního materiálu pro chemické analýzy v potravinách pro OLD Hlučín u VVetÚ Hlučín, u kterého jsou certifikátem deklarovány požadované parametry. Tento materiál zaručuje správné provádění kontroly parametrů akreditovaných chemických analýz potravin akreditovanou laboratoří u VVetÚ , což vyplývá z požadavků ČIA o.p.s. na kontrolu kvality postupů v laboratoři . Požadujeme záruku za jakost minimálně 6 měsíců od dodání produktů + dodání příslušných certifikátů k daným produktům. Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR. Dodání zboží požadujeme nejpozději do 30 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy. Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze č. 2-Cenová nabídka-zacenění. Požadavek: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Jako přílohu č.4 vložit vyplněné čestné prohlášení dodavatele. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2025. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Doba a místo plnění Dodání zboží do 30 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy. Místo plnění je VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín.
Kód z číselníku NIPEZ
15253000-6
Název z číselníku NIPEZ
Výrobky z měkkýšů
Hlavní místo plnění
Moravskoslezský kraj
Kód z číselníku CPV
15253000-6
Název z číselníku CPV
Výrobky z měkkýšů
Název předmětu
Výrobky z měkkýšů
Textové pole pro popis místa plnění
VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín
Položky předmětu
Místo plnění
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
20. 01. 2025 13:21 | Uveřejnění zadávacích podmínek |