Incomingová mise č. 5/24 municipalit a institucí ze západního Balkánu a Turecka při veletrhu URBIS

Základní informace


Název zadávacího postupu

Incomingová mise č. 5/24 municipalit a institucí ze západního Balkánu a Turecka při veletrhu URBIS

Systémové číslo NEN

N006/24/V00012871

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00012871

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Zadávání VZ v DNS

Specifikace zadávacího řízení

Nákup v dynamickém nákupním systému

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

300 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

31. 05. 2024 09:14

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Jan

Příjmení

Sixta

E-mail

sixta@mpo.cz

Telefon 1

+420 224852094

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění incomingové mise municipalit a institucí ze západního Balkánu a Turecka, která se koná při příležitosti veletrhu a konference URBIS The Smart Cities Meetup. o Ubytování v hotelu v Brně Celkem 64x pokoj/noc v termínové rozpětí 3.6. až 7.6. – 16 pokojů na 4 noci pro 16 osob (účastníci mise + doprovod), minimální úroveň 3*, se snídaní, v docházkové vzdálenosti (max. 10 minut chůze) Výstaviště Brno (v případě nedostupnosti je možné ubytování v centru Brna s přímým spojením MHD s dojezdem cca 25 minut). Zadavatel požaduje možnost flexibility pro případné snížení počtu pokojů o 30 % nebo termínový posun +/- 1 den – upřesní projektový manažer MPO. o Doprava po ČR Zajištění autobusu pro 40 osob na field trip konaný 5.6. odpoledne. Požadován dopravní prostředek vyššího standardu (klimatizace a topení, Wi-Fi, pohodlné sedačky s opěrkami hlavy, stáří do 5 let) včetně řidiče. Cesta po Brně a okolí (nájezd do 250 km) v časovém rozmezí zhruba 13:00 – 18:00 (čas a trasa budou upřesněny ze strany MPO). Účastníci field tripu budou vyzvednuti na jednom setkávacím místě a po skončení na místo opět vráceni. Předpokládá se, že toto místo bude v blízkosti Výstaviště Brno. o Vstupenky na veletrh URBIS Standardní 3denní vstupné pro 16 osob. Kontaktní osoba Veletrhů Brno: Miroslava Badalová: 725 195 120 nebo mbadalova@bvv.cz. o Vstupenky na networkingové večery Zajištění vstupu pro 16 osob na oba oficiální networkingové večery veletrhu URBIS v úterý 4. 6. a středu 5. 6. Kontaktní osoba Veletrhů Brno: Miroslava Badalová: 725 195 120 nebo mbadalova@bvv.cz. o Organizační a koordinační činnost realizátora Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky Incomingové mise a vypracování závěrečné zprávy v rozsahu 1 (až 2) A4 s vyúčtováním. Není nutná osobní účast koordinátora na místě.

Kód z číselníku NIPEZ

79950000-8

Název z číselníku NIPEZ

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Hlavní místo plnění

Extra-Regio

Kód z číselníku CPV

79950000-8

Název z číselníku CPV

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Název předmětu

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ano

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Jednoznačný identifikátor související ZP na profilu zadavatele

P23V00033782

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail31. 05. 2024 09:14Uveřejnění účastníků
Detail31. 05. 2024 09:14Uveřejnění výsledku