Incomingová mise č. 7/24 zástupců veřejné správy z Ukrajiny při veletrhu URBIS
Základní informace
Název zadávacího postupu
Incomingová mise č. 7/24 zástupců veřejné správy z Ukrajiny při veletrhu URBIS
Zadavatel
Ministerstvo průmyslu a obchoduSystémové číslo NEN
N006/24/V00012876
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00012876
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Zadávání VZ v DNS
Specifikace zadávacího řízení
Nákup v dynamickém nákupním systému
Druh
Veřejná zakázka na služby
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
190 000,00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
31. 05. 2024 09:22
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Jan
Příjmení
Sixta
sixta@mpo.cz
Telefon 1
+420 224852094
Předmět
Popis předmětu
Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění incomingové mise zástupců veřejné správy z Ukrajiny, která se koná při příležitosti veletrhu a konference URBIS The Smart Cities Meetup. o Ubytování v hotelu v Brně Celkem 33x pokoj/noc v termínovém rozpětí 3.6. až 6.6. – 11 pokojů na 3 noci pro 11 osob (účastníci mise + doprovod), minimální úroveň 3*, se snídaní, v docházkové vzdálenosti (max. 10 minut chůze) Výstaviště Brno (v případě nedostupnosti je možné ubytování v centru Brna s přímým spojením MHD s dojezdem cca 25 minut). Zadavatel požaduje možnost flexibility pro případné snížení počtu pokojů o 30 % nebo termínový posun +/- 1 den – upřesní projektový manažer MPO. o Fixní příspěvek na cestovné Náklady na dopravu budou řešeny ve formě fixního příspěvku na cestovné ve výši 3 000 Kč na osobu, celkem pro 10 osob. Dodavatel proplatí po domluvě s účastníky mise buď přímo nákup cestovních dokladů, nebo fakturu vystavenou účastníkem. Pro podávání nabídek zadavatel nastavil výši této položky fixně s ohledem na možné kolísání cen a odlišné trasy a způsob dopravy jednotlivých účastníků. V případě úspor bude dodavatelem fakturována částka vycházející z reálně vynaložených nákladů. Položka zahrnuje dopravu na trase ČR – Ukrajina o Vstupenky na veletrh URBIS Standardní 3denní vstupné pro 15 osob. Kontaktní osoba Veletrhů Brno: Miroslava Badalová: 725 195 120 nebo mbadalova@bvv.cz. o Vstupenky na networkingové večery Zajištění vstupu pro 15 osob na oba oficiální networkingové večery veletrhu URBIS v úterý 4. 6. a středu 5. 6. Kontaktní osoba Veletrhů Brno: Miroslava Badalová: 725 195 120 nebo mbadalova@bvv.cz. o Organizační a koordinační činnost realizátora Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky Incomingové mise a vypracování závěrečné zprávy v rozsahu 1 (až 2) A4 s vyúčtováním. Není nutná osobní účast koordinátora na místě.
Kód z číselníku NIPEZ
79950000-8
Název z číselníku NIPEZ
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Hlavní místo plnění
Extra-Regio
Kód z číselníku CPV
79950000-8
Název z číselníku CPV
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Název předmětu
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Položky předmětu
Místo plnění
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ano
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Jednoznačný identifikátor související ZP na profilu zadavatele
P23V00033782
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
31. 05. 2024 09:22 | Uveřejnění účastníků | |||
31. 05. 2024 09:22 | Uveřejnění výsledku |