Detail

Základní informace


Úřední název

MARY & POPP'S AGENCY, s.r.o.

IČO

28822188

DIČ

CZ28822188

Obec

Pardubice

Část obce

Polabiny

Ulice

Prodloužená

Číslo popisné

234

PSČ

53009

Stát

Česká republika

Doplňující informace


Datum uzavření smlouvy

25. 10. 2024

Evidenční číslo smlouvy

Příkazní smlouva č. 190/24

Základní popis předmětu plnění smlouvy

Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění twinningové mise ukrajinských hostů ve dnech 4.-8.11. do španělské Barcelony v rámci české oficiální účasti na veletrhu a konferenci Smart City Expo World Congress (SCEWC). Požadované plnění zahrnuje následující položky: • Ubytování v Barceloně Celkem 80x osoba/noc (20 osob na 4 noci) v termínovém rozpětí 4.11. až 8.11. – 20x jednolůžkový pokoj nebo kombinace apartmánů s celkem 20x samostatnou ložnicí, akceptovatelná je také varianta s alespoň 14x dvoulůžkovým pokojem s oddělenými postelemi. Účastníci nemusí být ubytovaní ve stejném zařízení, ale je požadováno umístění v rámci jedné městské čtvrti/lokality s dostupností výstaviště Fira Barcelona do 45 minut MHD (metrem) včetně chůze. Úroveň hotelu postačuje 1* za předpokladu plného soukromí pokoje, vlastní koupelny a toalety, Wi-Fi připojení, dostupnosti základních prvků a vybavení (okno, lůžkoviny, recepce atd.) a hodnocení na Booking.com vyšší než 7.0. Zadavatel požaduje možnost flexibility se snížením/zvýšením počtu pokojů o 15 % - upřesní projektový manažer MPO. • Doprava a strava – fixní příspěvek Pokrytí nákladů na dopravu do Španělska a zpět, přepravu v místě, stravování a další nezbytné náklady pro zahraniční účastníky a doprovod mise. S ohledem na různorodost cestovních tras a složitost organizace na místě proplatí dodavatel každému účastníkovi fixní částku ve výši 20 000 Kč, s tím, že každý účastník si dopravu a stravu zajistí sám. Po projednání reálných nákladů s účastníky může zadavatel dodatečně rozhodnout u jednotlivých účastníků o snížení příspěvku nebo relokaci ve prospěch jiného účastníka. Pro účely minitendru zadavatel nastavil celkovou výši této položky fixně na částku 400 tis. Kč. • Networkingové pohoštění – fixní příspěvek Posílení pohoštění a obsluhy pro jednání a networkingové akce v rámci programu a sortimentu zajišťovaného realizátorem české oficiální účasti. Zadavatel stanovuje fixní částku 1000 bez DPH/osoba/den, která zahrnuje náklady na účastníky mise i předpokládané navýšení počtu externích partnerů v expozici. Kontaktní osoba realizátora národní expozice: Michal Čechura, Veletrhy Brno, a.s., mcechura@bvv.cz, +420 602 750 285. • Expertní doprovod – fixní příspěvek Honorář pro doprovod s odborností v oblastech Smart Cities, mezinárodních projektů a inovačních ekosystémů. Výběr osoby experta provedou zadavatel ve spolupráci s navrhovatelem. 1 osoba na 5 dnů, honorář 5000 Kč bez DPH/den. • Organizační a koordinační činnost realizátora Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky twinningové mise a vypracování závěrečné zprávy v rozsahu 1 (až 2) A4 s vyúčtováním. Není nutná osobní účast koordinátora na místě.

Smluvní cena bez DPH

664 000,00

Smluvní cena s DPH

664 000,00

Smluvní cena s dodatky bez DPH

664 000,00

Smluvní cena s dodatky s DPH

664 000,00

Měna

CZK

Vybraný dodavatel je sdružením dodavatelů

Ne