Výběr poskytovatelů služeb na zajištění kontrol zakázek realizovaných žadateli a příjemci dotací z OP PIK
Základní informace
Název zadávacího postupu
Výběr poskytovatelů služeb na zajištění kontrol zakázek realizovaných žadateli a příjemci dotací z OP PIK
Zadavatel
Ministerstvo průmyslu a obchoduSystémové číslo NEN
N006/19/V00002935
Aktuální stav ZP
Zrušen
Rozdělení na části
Ne
Evidenční číslo zakázky ve VVZ
Z2021-041715
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P19V00002935
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Otevřené řízení
Specifikace zadávacího řízení
Otevřené řízení
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum zrušení ZP
20. 05. 2022 00:00
Datum uveřejnění ZP na profil
12. 11. 2021 16:30
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
05. 01. 2022 12:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
David
Příjmení
Švec
david.svec@ak-pkk.cz
Telefon 1
+420 257007450
Předmět
Popis předmětu
Předmětem zakázky bude zajištění služeb externích dodavatelů pro provádění kontrol zadávacích a výběrových řízení realizovaných žadateli a příjemci dotací z Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (dále jen „OP PIK“) v letech 2019 – 2023. Uzavřením rámcové dohody s externími poskytovateli služeb v oblasti kontroly zadávacích řízení realizovaných v režimu zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „ZZVZ“) a výběrových řízení realizovaných mimo režim zákona, tedy dle podmínek stanovených v Pravidlech pro výběr dodavatelů MPO (dále jen „PpVD“), dojde k posílení odborné personální kapacity v té části administrace OP PIK, která je dlouhodobě problematická, a je zdrojem přetrvávajících pochybení, na což poukazují časté nálezy auditních orgánů při auditu operací. Hlavním cílem této zakázky je doplnění stávající odborné personální kapacity pracovníků MPO a projektových manažerů Agentury pro podnikání a inovace (dále jen „API“) zajišťujících kontrolu zadávacích a výběrových řízení tak, aby mohlo dojít k zajištění dvoustupňové kontroly - rekontroly výběrových řízení realizovaných dle PpVD. Dvoustupňovou kontrolou bude zajištěna minimalizace chybovosti při neodhalení pochybení ve výběrových řízení v rámci kontroly realizované API.Odhadovaná předpokládaná hodnota této zakázky byla stanovena na základě průzkumu trhu, který byl realizován v říjnu 2018, a ze kterého byly zjištěny nabídkové ceny hodinových sazeb potencionálních dodavatelů. Cílem průzkumu trhu bylo získání informací o výši hodinové sazby za poptávané činnosti – tedy zajištění kontroly a to v členění hodinová sazba za kontrolu zadávacích řízení realizovaných dle ZZVZ, hodinová sazba za kontrolu výběrových řízení realizovaných mimo ZZVZ a hodinová sazba za poskytování právně-ekonomicko-technického poradenství externího dodavatele v návaznosti na řízení realizovaná žadateli a příjemci dotací. Z realizovaného průzkumu trhu bylo zjištěno, že průměrné nabídkové hodinové sazby se pohybují bez DPH ve výši 1.767,- Kč kontroly dle ZZVZ, 1.467,- Kč kontroly mimo ZZVZ a 2.175,- Kč poskytování poradenství. Předpokládaná hodnota byla následně stanovena na základě odhadu počtu poptávaných služeb (tj. realizovaných kontrol)v jednotlivých letech se zohledněním průměru zjištěných nabídkových cen. Odhadovaná předpokládaná hodnota této zakázky je stanovena ve výši 15.000.000,- Kč bez DPH s předpokladem realizace 670 kontrol v letech 2019-2023. Skutečný počet kontrol bude záviset na faktických potřebách zadavatele a nelze jej dopředu s jistotou přesněji stanovit. Vzhledem k rozsahu zakázky Řídící orgán předpokládá uzavření rámcové dohody s více dodavateli (optimálně se třemi). Při zpracování zadávací dokumentace (dále jen „ZD“) bude nutné zohlednit potřeby zadavatele s ohledem na počet kontrol, způsob předávání podkladů, získávání výstupů od dodavatelů apod. Realizace plnění se nabízí formou minitendrů či v rámci ZD připuštění možnosti dílčího plnění. Konkrétní forma bude stanovena po konzultacích s administrátorem VZ.
Kód z číselníku NIPEZ
71700000-5
Název z číselníku NIPEZ
Monitorování a kontrola
Hlavní místo plnění
Česká republika
Kód z číselníku CPV
71700000-5
Název z číselníku CPV
Monitorování a kontrola
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Monitorování a kontrola | 71700000-5 | Monitorování a kontrola |
Místo plnění
CZ | Česká republika |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
26. 01. 2024 13:03 | Uveřejnění o zrušení | |||
09. 06. 2022 13:47 | Došlo k uveřejnění dokumentu PÍSEMNÁ ZPRÁVA ZADAVATELE.doc. | |||
27. 05. 2022 12:53 | Došlo k uveřejnění dokumentu MPO 55474_22_Rozhodnutí o zrušení VZ.pdf. | |||
11. 01. 2022 10:15 | Došlo k uveřejnění dokumentu PROTOKOL O OTEVÍRÁNÍ.pdf. | |||
29. 12. 2021 12:09 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
21. 12. 2021 08:20 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
20. 12. 2021 22:19 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
10. 12. 2021 15:33 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
10. 12. 2021 14:22 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
25. 11. 2021 12:46 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu |
Evidence uveřejnění ve VVZ
08. 11. 2021 00:00 | F2021-041715 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení |