Výběr poskytovatelů služeb na zajištění kontrol zakázek realizovaných žadateli a příjemci dotací z OP PIK

Základní informace


Název zadávacího postupu

Výběr poskytovatelů služeb na zajištění kontrol zakázek realizovaných žadateli a příjemci dotací z OP PIK

Systémové číslo NEN

N006/19/V00002935

Aktuální stav ZP

Zrušen

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2021-041715

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P19V00002935

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

Otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum zrušení ZP

20. 05. 2022 00:00

Datum uveřejnění ZP na profil

12. 11. 2021 16:30

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

05. 01. 2022 12:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

David

Příjmení

Švec

E-mail

david.svec@ak-pkk.cz

Telefon 1

+420 257007450

Předmět


Popis předmětu

Předmětem zakázky bude zajištění služeb externích dodavatelů pro provádění kontrol zadávacích a výběrových řízení realizovaných žadateli a příjemci dotací z Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (dále jen „OP PIK“) v letech 2019 – 2023. Uzavřením rámcové dohody s externími poskytovateli služeb v oblasti kontroly zadávacích řízení realizovaných v režimu zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „ZZVZ“) a výběrových řízení realizovaných mimo režim zákona, tedy dle podmínek stanovených v Pravidlech pro výběr dodavatelů MPO (dále jen „PpVD“), dojde k posílení odborné personální kapacity v té části administrace OP PIK, která je dlouhodobě problematická, a je zdrojem přetrvávajících pochybení, na což poukazují časté nálezy auditních orgánů při auditu operací. Hlavním cílem této zakázky je doplnění stávající odborné personální kapacity pracovníků MPO a projektových manažerů Agentury pro podnikání a inovace (dále jen „API“) zajišťujících kontrolu zadávacích a výběrových řízení tak, aby mohlo dojít k zajištění dvoustupňové kontroly - rekontroly výběrových řízení realizovaných dle PpVD. Dvoustupňovou kontrolou bude zajištěna minimalizace chybovosti při neodhalení pochybení ve výběrových řízení v rámci kontroly realizované API.Odhadovaná předpokládaná hodnota této zakázky byla stanovena na základě průzkumu trhu, který byl realizován v říjnu 2018, a ze kterého byly zjištěny nabídkové ceny hodinových sazeb potencionálních dodavatelů. Cílem průzkumu trhu bylo získání informací o výši hodinové sazby za poptávané činnosti – tedy zajištění kontroly a to v členění hodinová sazba za kontrolu zadávacích řízení realizovaných dle ZZVZ, hodinová sazba za kontrolu výběrových řízení realizovaných mimo ZZVZ a hodinová sazba za poskytování právně-ekonomicko-technického poradenství externího dodavatele v návaznosti na řízení realizovaná žadateli a příjemci dotací. Z realizovaného průzkumu trhu bylo zjištěno, že průměrné nabídkové hodinové sazby se pohybují bez DPH ve výši 1.767,- Kč kontroly dle ZZVZ, 1.467,- Kč kontroly mimo ZZVZ a 2.175,- Kč poskytování poradenství. Předpokládaná hodnota byla následně stanovena na základě odhadu počtu poptávaných služeb (tj. realizovaných kontrol)v jednotlivých letech se zohledněním průměru zjištěných nabídkových cen. Odhadovaná předpokládaná hodnota této zakázky je stanovena ve výši 15.000.000,- Kč bez DPH s předpokladem realizace 670 kontrol v letech 2019-2023. Skutečný počet kontrol bude záviset na faktických potřebách zadavatele a nelze jej dopředu s jistotou přesněji stanovit. Vzhledem k rozsahu zakázky Řídící orgán předpokládá uzavření rámcové dohody s více dodavateli (optimálně se třemi). Při zpracování zadávací dokumentace (dále jen „ZD“) bude nutné zohlednit potřeby zadavatele s ohledem na počet kontrol, způsob předávání podkladů, získávání výstupů od dodavatelů apod. Realizace plnění se nabízí formou minitendrů či v rámci ZD připuštění možnosti dílčího plnění. Konkrétní forma bude stanovena po konzultacích s administrátorem VZ.

Kód z číselníku NIPEZ

71700000-5

Název z číselníku NIPEZ

Monitorování a kontrola

Hlavní místo plnění

Česká republika

Kód z číselníku CPV

71700000-5

Název z číselníku CPV

Monitorování a kontrola

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailMonitorování a kontrola71700000-5Monitorování a kontrola

Místo plnění


CZČeská republika

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail26. 01. 2024 13:03Uveřejnění o zrušení
Detail09. 06. 2022 13:47Došlo k uveřejnění dokumentu PÍSEMNÁ ZPRÁVA ZADAVATELE.doc.
Detail27. 05. 2022 12:53Došlo k uveřejnění dokumentu MPO 55474_22_Rozhodnutí o zrušení VZ.pdf.
Detail11. 01. 2022 10:15Došlo k uveřejnění dokumentu PROTOKOL O OTEVÍRÁNÍ.pdf.
Detail29. 12. 2021 12:09Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail21. 12. 2021 08:20Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail20. 12. 2021 22:19Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail10. 12. 2021 15:33Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail10. 12. 2021 14:22Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail25. 11. 2021 12:46Uveřejnění změn na zadávacím postupu

Evidence uveřejnění ve VVZ


08. 11. 2021 00:00F2021-041715Oznámení o zahájení zadávacího řízení