Nákup kancelářských potřeb č. 50 – Smlouva o dodávkách kancelářských potřeb pro ústředí ČSSZ

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup kancelářských potřeb č. 50 – Smlouva o dodávkách kancelářských potřeb pro ústředí ČSSZ

Systémové číslo NEN

N006/21/V00008269

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P21V00008269

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Zadávání VZ v DNS

Specifikace zadávacího řízení

Nákup v dynamickém nákupním systému

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

1 560 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

06. 05. 2021 18:11

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Veronika

Příjmení

Piskořová

E-mail

veronika.piskorova@mpsv.cz

Telefon 1

+420 950192130

Předmět


Popis předmětu

Předmětem plnění dílčí veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb dle stanovené specifikace vč. dopravy na místo plnění a 1x ekologické likvidace obalových materiálů a dalšího odpadu vzniklého v důsledku dodávky. Výsledkem zadávacího řízení bude uzavření Smlouvy o dodávkách kancelářských potřeb pro ústředí ČSSZ, tj. rámcové smlouvy ve smyslu zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a to s jedním dodavatelem na dobu určitou 12 kalendářních měsíců.

Kód z číselníku NIPEZ

30192000-1

Název z číselníku NIPEZ

Kancelářské potřeby

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

30192000-1

Název z číselníku CPV

Kancelářské potřeby

Název předmětu

Kancelářské potřeby

Textové pole pro popis místa plnění

Místem plnění veřejné zakázky je území hl. m. Prahy, a to budova na adrese Křížová 31, Praha 5.

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailKancelářské potřeby30192000-1Kancelářské potřeby
DetailNůžky39241200-5Nůžky
DetailPřihrádky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů39260000-2Schránky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů
DetailRejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky 22800000-8Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky
DetailRůzné kancelářské zařízení a potřeby30190000-7Různé kancelářské zařízení a potřeby
DetailRůzný papírový materiál22900000-9Různé tištěné výrobky

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ano

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Jednoznačný identifikátor související ZP na profilu zadavatele

P17V00000496

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail21. 03. 2023 10:28Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail21. 03. 2023 10:25Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail06. 05. 2021 18:11Uveřejnění účastníků
Detail06. 05. 2021 18:11Uveřejnění výsledku