Jednotný informační systém práce a sociálních věcí – Provozní integrační prostředí 2
Základní informace
Název zadávacího postupu
Jednotný informační systém práce a sociálních věcí – Provozní integrační prostředí 2
Zadavatel
Ministerstvo práce a sociálních věcíSystémové číslo NEN
N006/19/V00005509
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Evidenční číslo zakázky ve VVZ
Z2019-007229
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P19V00005509
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Otevřené řízení
Specifikace zadávacího řízení
Otevřené řízení
Druh
Veřejná zakázka na služby
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
100 000 000,00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
04. 03. 2019 12:14
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
09. 04. 2019 14:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Alena
Příjmení
Najmanová
alena.najmanova@mpsv.cz
Telefon 1
+420 950192540
Předmět
Popis předmětu
Předmětem plnění veřejné zakázky je podpora a případný rozvoj zadavatelem provozovaného provozního a integračního prostředí Jednotného informačního systému práce a sociálních věcí (toto provozní a integrační prostředí dále také „Systém“), přičemž předmět této veřejné zakázky zahrnuje zejména provedení těchto činností: • služby převzetí spočívající v převzetí Systému od zadavatele na základě plánu převzetí vypracovaného vybraným dodavatelem (tj. novým poskytovatelem); • služby podpory provozu, správy a údržby Systému a podpory subjektů využívajících služby poskytované Systémem po dobu jeho provozu, zajištění implementace příslušných zákonných změn, zajištění optimalizace provozního Systému v prostředí zadavatele včetně interakce se zdroji dat zadavatele či třetích osob, a to dle podmínek popsaných v této zadávací dokumentaci včetně všech příloh. Rozsah a způsob poskytování Služeb podpory provozu je uveden formou katalogových listů. Součástí služeb podpory provozu je řádné poskytování součinnosti při integraci všech systémů zadavatele; • služby rozvoje Systému, a to na základě změnových požadavků zadavatele, přičemž předmětem rozvoje může být též poskytnutí školení pro klíčové uživatele, metodiky, administrátory a koncové uživatele Systému; • služby exitu spojené se závěrečným ukončením poskytování služeb a spočívajících v přípravě a předání Systému novému poskytovateli na konci smluvního vztahu podle pokynů zadavatele; • součástí poskytování služeb je též vytváření a pravidelná aktualizace příslušné technické, administrátorské, uživatelské, provozní, bezpečnostní a školící dokumentace vztahující se k Systému. Podrobně uvedeno v ZD a jejích přílohách. V souladu s § 96 odst. 1 ZZVZ, je zadávací dokumentace zveřejněna na profilu zadavatele na internetové adrese: https://nen.nipez.cz/profil/MPSV k volnému stažení s tím, že příslušná část zadávací dokumentace (Příloha č. 5 – Funkční a technické požadavky) je v souladu s § 96 odst. 2 ZZVZ poskytována dodavatelům pouze na vyžádání (podrobně k žádosti viz níže). Na profilu zadavatele budou zároveň uveřejňovány vysvětlení, změny nebo doplnění zadávací dokumentace této veřejné zakázky. Příloha č. 5 zadávací dokumentace obsahuje důvěrné informace. Tato část zadávací dokumentace bude poskytnuta dodavatelům v souladu s § 36 odst. 8 ve spojení s § 96 odst. 2 ZZVZ pouze na základě žádosti a oproti předložení podepsaného Prohlášení o zachování mlčenlivosti o důvěrných informacích (dále jen „NDA“). Vzor NDA, tvořící Přílohu č. 8 této zadávací dokumentace, je uveřejněn současně se zadávací dokumentací na profilu zadavatele k volnému stažení. NDA předkládaná ze strany dodavatele jako žadatele o část zadávací dokumentace obsahující důvěrné informace musí plně korespondovat s textací vzoru NDA uveřejněného dle předchozího odstavce (místa k doplnění ze strany dodavatele jsou označena jako [DOPLNÍ DODAVATEL]) a musí být podepsána osobou/osobami oprávněnými zastupovat dodavatele. Pokud NDA bude na základě předchozího zmocnění podepsána jinou osobou než osobou/osobami oprávněnými zastupovat dodavatele, musí být takové zmocnění předloženo společně s NDA. Zadavatel preferuje doručení návrhu NDA prostřednictvím elektronického nástroje NEN, v elektronické podobě a řádně elektronicky podepsaného (osobou oprávněnou). Za doručení písemné žádosti dodavatele dle § 96 odst. 2 ZZVZ bude zadavatel považovat až doručení NDA v uvedeném smyslu. Zadavatel následně zašle dodavateli neveřejnou Přílohu č. 5 zadávací dokumentace (opět prostřednictvím elektronického nástroje NEN). Lhůta pro odeslání neveřejné části zadávací dokumentace činí dle § 96 odst. 2 ZZVZ 3 pracovní dny od řádného doručení NDA.
Kód z číselníku NIPEZ
72200000-7
Název z číselníku NIPEZ
Programování programového vybavení a poradenské služby
Hlavní místo plnění
Česká republika
Kód z číselníku CPV
72200000-7
Název z číselníku CPV
Programování programového vybavení a poradenské služby
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Informační systémy | 48810000-9 | Informační systémy | ||
Programování programového vybavení a poradenské služby | 72200000-7 | Programování programového vybavení a poradenské služby | ||
Služby informačních technologií | 72222300-0 | Služby informačních technologií | ||
Systémová podpora | 72253200-5 | Systémová podpora |
Místo plnění
CZ | Česká republika |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
26. 03. 2024 17:55 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
10. 11. 2023 15:42 | Uveřejnění účastníků | |||
10. 11. 2023 15:42 | Uveřejnění výsledku | |||
12. 04. 2023 14:12 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
31. 03. 2023 19:29 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
31. 03. 2022 15:02 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
16. 03. 2021 21:30 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
27. 03. 2020 12:37 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
03. 12. 2019 18:33 | Uveřejnění účastníků | |||
03. 12. 2019 18:33 | Uveřejnění výsledku |
Evidence uveřejnění ve VVZ
03. 12. 2019 00:00 | 06. 12. 2019 00:00 | F2019-043212 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení |
01. 03. 2019 17:00 | 04. 03. 2019 04:00 | F2019-007229 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení |