Centrální nákup kancelářských potřeb pro resort MŽP na 4 roky

Základní informace


Název zadávacího postupu

Centrální nákup kancelářských potřeb pro resort MŽP na 4 roky

Systémové číslo NEN

N006/22/V00008782

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2022-018713

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P22V00008782

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

Otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

11 500 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

16. 05. 2022 12:36

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

20. 06. 2022 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Rostislav

Příjmení

Poláček,

Titul za jménem

Ph.D.

E-mail

Rostislav.Polacek@mzp.cz

Telefon 1

+420 267122190

Fax

+420 267126190

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je centralizované zajišťování dodávek kancelářských potřeb pro MŽP včetně OVSS I – IX (odbor výkonu státní správy) a resortní organizace pro období 2022 – 2026 z důvodu ukončení stávající rámcové dohody. Uvedená komodita podléhá povinnosti centralizovaného zadávání veřejných zakázek. Zadavatel zadává veřejnou zakázku jménem a na účet svůj a pověřujících zadavatelů na základě Smlouvy o centralizovaném zadávání na nákup komodity kancelářské potřeby ze dne 03. 11. 2016 a v souladu s § 9 ZZVZ.

Kód z číselníku NIPEZ

30192000-1

Název z číselníku NIPEZ

Kancelářské potřeby

Hlavní místo plnění

Česká republika

Kód z číselníku CPV

30192000-1

Název z číselníku CPV

Kancelářské potřeby

Název předmětu

Kancelářské potřeby

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailKancelářské potřeby30192000-1Kancelářské potřeby
Detailsoubor kancelářských potřeb AOPK30192000-1Kancelářské potřeby
Detailsoubor kancelářských potřeb CENIA30192000-1Kancelářské potřeby
Detailsoubor kancelářských potřeb ČGS30192000-1Kancelářské potřeby
Detailsoubor kancelářských potřeb ČHMÚ30192000-1Kancelářské potřeby
Detailsoubor kancelářských potřeb ČIŽP30192000-1Kancelářské potřeby
Detailsoubor kancelářských potřeb MŽP30192000-1Kancelářské potřeby
Detailsoubor kancelářských potřeb SFŽP30192000-1Kancelářské potřeby
Detailsoubor kancelářských potřeb SJ30192000-1Kancelářské potřeby
Detailsoubor kancelářských potřeb SKNP30192000-1Kancelářské potřeby

Místo plnění


CZČeská republika

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail05. 02. 2024 15:16Došlo k uveřejnění dokumentu Výše skutečně uhrazené ceny za rok 2023.
Detail05. 02. 2024 15:15Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail14. 03. 2023 11:00Došlo k uveřejnění dokumentu Výše skutečně uhrazené ceny - 2022 Office System s.r.o. sml.220047.pdf.
Detail14. 03. 2023 10:59Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail20. 10. 2022 02:16Uveřejnění ve Věstníku veřejných zakázek
Detail17. 10. 2022 10:43Uveřejnění písemné zprávy
Detail14. 10. 2022 14:58Uveřejnění účastníků
Detail14. 10. 2022 14:58Uveřejnění výsledku
Detail16. 05. 2022 16:32Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail16. 05. 2022 13:07Uveřejnění ve Věstníku veřejných zakázek

Evidence uveřejnění ve VVZ


17. 10. 2022 09:2320. 10. 2022 02:13F2022-041760Oznámení o výsledku zadávacího řízení
12. 05. 2022 16:2216. 05. 2022 02:09F2022-018713Oznámení o zahájení zadávacího řízení