Specializované služby EnviÚEP
Základní informace
Název zadávacího postupu
Specializované služby EnviÚEP
Systémové číslo NEN
N006/19/V00019583
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P19V00019583
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Uzavřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka zadaná na základě výjimky
Druh
Veřejná zakázka na služby
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
700 000,00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
17. 09. 2019 13:50
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
05. 08. 2019 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Kateřina
Příjmení
Hochová
Katerina.Hochova@mzp.cz
Telefon 1
+420 267122386
Fax
+420 267126386
Předmět
Popis předmětu
Předmětem veřejné zakázky je uzavření smlouvy na specializované služby v oblasti technické a metodické podpory na vytvoření systému EnviÚEP s tím, že se jedná zejména o poskytování níže uvedených služeb: o Zpracování zadávací dokumentace pro nadlimitní veřejnou zakázku na dodávku (tj. softwarovou realizaci) a provoz systému EnviÚEP, včetně pořízení technologií ESB/BPM (Enterprise Service Bus/Business Process Management). Součástí zadávací dokumentace bude specifikace vhodných kvalitativních kritérií pro hodnocení nabídek. o Zpracování formuláře žádosti o stanovisko Hlavního architekta eGovernmentu (dále jen „OHA“) k plánovanému ICT projektu – typ A k projektu EnviÚEP dle požadavků a doporučení, které jsou Ministerstvem vnitra České republiky (dále jen „MV ČR“) na tento dokument kladeny. o Zpracování znění smlouvy na dodávku a provoz systému EnviÚEP, a to s obvyklými obsahovými náležitostmi pro softwarové řešení srovnatelné velikosti či významu (postup dodání EnviÚEP, katalog provozních služeb, vč. provozních SLA a způsobu měření a vykazování služeb, sankční ujednání, licenční ujednání, exit strategii, opatření pro zabránění vendor lock-in dle metodických postupů OHA MV ČR atd.). o Odborná technická a metodická podpora zadavatele v průběhu zadávacího řízení (odborné/technické aspekty zadávacího řízení): zpracování návrhu vysvětlení zadávací dokumentace (odpovědi na dotazy věcného a technického charakteru), stanoviska pro komisi/zadavatele v průběhu zadávacího řízení, vymezení a případné řešení kritických situací nastalých v průběhu zadávacího řízení s ohledem na • podané opravné prostředky, • podání návrhu na přezkum k Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, • zjištění pochybení kontrolními orgány, podpora při úkonech komise/zadavatele (otevírání nabídek, posouzení nabídek vč. kvalifikace atd.), účast v hodnotící komisi (na výzvu zadavatele) - účast pracovníka vybraného dodavatele v hodnotící komisi (či jiných komisích ustanovených zadavatelem), zajištění odborných vstupů do dokumentů hodnotící komise, zpracování dokumentů o průběhu jednání hodnotící komise, odborné vstupy do hodnocení nabídek. o Další věcně související odborné služby.
Kód z číselníku NIPEZ
72225000-8
Název z číselníku NIPEZ
Hodnocení a posuzování systémů pro zajištění kvality
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
72225000-8
Název z číselníku CPV
Hodnocení a posuzování systémů pro zajištění kvality
Textové pole pro popis místa plnění
Sídlo zadavatele - blíže viz výzva k podání nabídek.
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Hodnocení a posuzování systémů pro zajištění kvality | 72225000-8 | Hodnocení a posuzování systémů pro zajištění kvality |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
22. 01. 2021 16:37 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
22. 01. 2021 16:37 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
22. 01. 2021 16:36 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
14. 02. 2020 11:07 | Došlo k uveřejnění dokumentu VSCU - Specializovane služby EnviUEP.pdf. | |||
14. 02. 2020 11:04 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
17. 09. 2019 13:50 | Uveřejnění účastníků | |||
17. 09. 2019 13:50 | Uveřejnění výsledku |