Rámcová smlouva na stěhovací služby, uskladnění, balení, manipulaci a transport exponátů stálé expozice a výstav v rámci ČR

Základní informace


Název zadávacího postupu

Rámcová smlouva na stěhovací služby, uskladnění, balení, manipulaci a transport exponátů stálé expozice a výstav v rámci ČR

Systémové číslo NEN

N006/18/V00000547

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P18V00000547

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

16. 01. 2018 17:03

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

22. 01. 2018 12:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Jana

Příjmení

Týcová

E-mail

tycova@upm.cz

Telefon 1

+420 773746628

Telefon 2

+420 773746628

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky jsou služby (při současném prokázání níže uvedených podmínek a schopností předepsaným způsobem, zejména): a/ poskytnutí skladovacích prostor v požadované kvalitě a velikosti min. 2000 m2, které se nacházejí do 20 km od sídla objednatele a jsou vybaveny monitoringem klimatu a zabezpečením kamerovým systémem a evidovanými vstupy včetně dokumentace – nutno prokázat doložením vlastnictví nebo platné nájemní smlouvy s popisem parametrů skladu včetně fotodokumentace a uvedení zabezpečení, monitoringu klimatu včetně grafů. b/ poskytnutí vzduchem odpruženého vozu 6t a 9t včetně 2 osob obsluhy v rozsahu 1-3 vozy s reakční dobou 2 hodiny od objednávky v pracovních dnech a reakční dobou 4 hodiny v sobotu neděli a ve svátek v rozsahu 1 vůz 6t či 9t s osádkou 2 osob – nutno doložit specifikací vozového parku. c/ obalový materiál dle požadavků objednatele (zpravidla měkké balení do bublin, kartony a krabice a deky bez předchozí specifikace objednatelem) včetně schopnosti zajistit výrobu speciálních beden dle upřesněných podkladů objednatele do 7 pracovních dní – nutno doložit referencemi na obdobné práce v rozsahu 3 srovnatelných zakázek pro státní nebo krajská muzea, galerie či archívy a knihovny s objemem práce přes 500.000 Kč za rok v posledních třech letech. d/další podmínky dle požadavků objednatele – dle odst. 7 návrhu rámcové smlouvy: 1. Dodavatel musí být pojištěn v rámci ČR po celou dobu plnění smlouvy mezi dodavatelem a objednatelem na odpovědnost za škodu způsobenou dodavatelem třetí osobě v minimálním rozsahu 10 mil. Kč na jednu škodnou událost – nutno doložit čestným prohlášením. 2. Dodavatel je povinen sepsat výkaz práce na provedené práce s uvedením počtu pracovníků, charakteru práce, použité techniky a materiálu a předložit jej ke schválení oprávněnému zástupci objednatele. V případě přebírání nebo vracení uměleckých děl i protokol o předání a převzetí exponátů, který na místě vyplní a podepíše pověřená osoba objednatele. 3. Dodavatel se zavazuje provést službu s odbornou péčí, v souladu s touto smlouvou, v souladu s platnými právními předpisy a v zájmu a dle pokynů objednatele. Dodavatel odpovídá za to, že předmět služby odpovídá platným právním předpisům a je si vědom toho, že odpovídá za škodu vzniklou objednateli porušením svých povinností. 4. Dodavatel je oprávněn službu provést prostřednictvím jiné osoby pouze po předchozím souhlasu objednatele. Provádí-li dodavatel službu prostřednictvím jiné osoby, odpovídá, jako by službu provedl sám. 5. Dodavatel se zavazuje zachovat mlčenlivost o všech skutečnostech, které při plnění této smlouvy zjistí a o skutečnostech, které je třeba v zájmu objednatele uchovat v tajnosti. Tento jeho závazek potrvá i po ukončení právního vztahu založeného touto smlouvou. 6. Dodavatel se zavazuje neprodleně informovat objednatele o všech skutečnostech, které by mohly objednateli způsobit finanční, nebo jinou újmu, o překážkách, které by mohly ohrozit termíny stanovené touto smlouvou a o eventuálních vadách a nekompletnosti podkladů předaných mu objednatelem. 7. Zjistí-li dodavatel, že nemůže službu provést za podmínek závazně plynoucích z platných právních předpisů, nebo požadovaných výslovně objednatelem, popřípadě za dalších podmínek dohodnutých touto smlouvou, a stejně tak nebude-li moci splnit povinnosti v dohodnutém termínu, uvědomí o tom neprodleně písemně objednatele s uvedením důvodů.

Kód z číselníku NIPEZ

98392000-7

Název z číselníku NIPEZ

Stěhovací služby

Kód z číselníku CPV

98392000-7

Název z číselníku CPV

Stěhovací služby

Textové pole pro popis místa plnění

Uměleckoprůmyslové museum v Praze, ul. 17. listopadu 2, 110 00 Praha 1

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
Detailstěhovací služby s příslušenstvím98392000-7Stěhovací službyPředmětem veřejné zakázky jsou služby (při současném prokázání níže uvedených podmínek a schopností předepsaným způsobem, zejména): a/ poskytnutí skladovacích prostor v požadované kvalitě a velikosti min. 2000 m2, které se nacházejí do 20 km od sídla objednatele a jsou vybaveny monitoringem klimatu a zabezpečením kamerovým systémem a evidovanými vstupy včetně dokumentace – nutno prokázat doložením vlastnictví nebo platné nájemní smlouvy s popisem parametrů skladu včetně fotodokumentace a uvedení zabezpečení, monitoringu klimatu včetně grafů. b/ poskytnutí vzduchem odpruženého vozu 6t a 9t včetně 2 osob obsluhy v rozsahu 1-3 vozy s reakční dobou 2 hodiny od objednávky v pracovních dnech a reakční dobou 4 hodiny v sobotu neděli a ve svátek v rozsahu 1 vůz 6t či 9t s osádkou 2 osob – nutno doložit specifikací vozového parku. c/ obalový materiál dle požadavků objednatele (zpravidla měkké balení do bublin, kartony a krabice a deky bez předchozí specifikace objednatelem) včetně schopnosti zajistit výrobu speciálních beden dle upřesněných podkladů objednatele do 7 pracovních dní – nutno doložit referencemi na obdobné práce v rozsahu 3 srovnatelných zakázek pro státní nebo krajská muzea, galerie či archívy a knihovny s objemem práce přes 500.000 Kč za rok v posledních třech letech. d/další podmínky dle požadavků objednatele – dle odst. 7 návrhu rámcové smlouvy: 1. Dodavatel musí být pojištěn v rámci ČR po celou dobu plnění smlouvy mezi dodavatelem a objednatelem na odpovědnost za škodu způsobenou dodavatelem třetí osobě v minimálním rozsahu 10 mil. Kč na jednu škodnou událost – nutno doložit čestným prohlášením. 2. Dodavatel je povinen sepsat výkaz práce na provedené práce s uvedením počtu pracovníků, charakteru práce, použité techniky a materiálu a předložit jej ke schválení oprávněnému zástupci objednatele. V případě přebírání nebo vracení uměleckých děl i protokol o předání a převzetí exponátů, který na místě vyplní a podepíše pověřená osoba objednatele. 3. Dodavatel se zavazuje provést službu s odbornou péčí, v souladu s touto smlouvou, v souladu s platnými právními předpisy a v zájmu a dle pokynů objednatele. Dodavatel odpovídá za to, že předmět služby odpovídá platným právním předpisům a je si vědom toho, že odpovídá za škodu vzniklou objednateli porušením svých povinností. 4. Dodavatel je oprávněn službu provést prostřednictvím jiné osoby pouze po předchozím souhlasu objednatele. Provádí-li dodavatel službu prostřednictvím jiné osoby, odpovídá, jako by službu provedl sám. 5. Dodavatel se zavazuje zachovat mlčenlivost o všech skutečnostech, které při plnění této smlouvy zjistí a o skutečnostech, které je třeba v zájmu objednatele uchovat v tajnosti. Tento jeho závazek potrvá i po ukončení právního vztahu založeného touto smlouvou. 6. Dodavatel se zavazuje neprodleně informovat objednatele o všech skutečnostech, které by mohly objednateli způsobit finanční, nebo jinou újmu, o překážkách, které by mohly ohrozit termíny stanovené touto smlouvou a o eventuálních vadách a nekompletnosti podkladů předaných mu objednatelem. 7. Zjistí-li dodavatel, že nemůže službu provést za podmínek závazně plynoucích z platných právních předpisů, nebo požadovaných výslovně objednatelem, popřípadě za dalších podmínek dohodnutých touto smlouvou, a stejně tak nebude-li moci splnit povinnosti v dohodnutém termínu, uvědomí o tom neprodleně písemně objednatele s uvedením důvodů.

Místo plnění


CZČeská republika

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail18. 04. 2018 16:24Uveřejnění účastníků
Detail18. 04. 2018 16:24Uveřejnění výsledku
Detail16. 01. 2018 17:03Uveřejnění zadávacích podmínek