Rámcová smlouva na stěhovací služby, uskladnění, balení, manipulaci a transport exponátů stálé expozice a výstav v rámci ČR
Základní informace
Název zadávacího postupu
Rámcová smlouva na stěhovací služby, uskladnění, balení, manipulaci a transport exponátů stálé expozice a výstav v rámci ČR
Zadavatel
Uměleckoprůmyslové museum v PrazeSystémové číslo NEN
N006/18/V00000547
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P18V00000547
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
16. 01. 2018 17:03
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
22. 01. 2018 12:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Jana
Příjmení
Týcová
tycova@upm.cz
Telefon 1
+420 773746628
Telefon 2
+420 773746628
Předmět
Popis předmětu
Předmětem veřejné zakázky jsou služby (při současném prokázání níže uvedených podmínek a schopností předepsaným způsobem, zejména): a/ poskytnutí skladovacích prostor v požadované kvalitě a velikosti min. 2000 m2, které se nacházejí do 20 km od sídla objednatele a jsou vybaveny monitoringem klimatu a zabezpečením kamerovým systémem a evidovanými vstupy včetně dokumentace – nutno prokázat doložením vlastnictví nebo platné nájemní smlouvy s popisem parametrů skladu včetně fotodokumentace a uvedení zabezpečení, monitoringu klimatu včetně grafů. b/ poskytnutí vzduchem odpruženého vozu 6t a 9t včetně 2 osob obsluhy v rozsahu 1-3 vozy s reakční dobou 2 hodiny od objednávky v pracovních dnech a reakční dobou 4 hodiny v sobotu neděli a ve svátek v rozsahu 1 vůz 6t či 9t s osádkou 2 osob – nutno doložit specifikací vozového parku. c/ obalový materiál dle požadavků objednatele (zpravidla měkké balení do bublin, kartony a krabice a deky bez předchozí specifikace objednatelem) včetně schopnosti zajistit výrobu speciálních beden dle upřesněných podkladů objednatele do 7 pracovních dní – nutno doložit referencemi na obdobné práce v rozsahu 3 srovnatelných zakázek pro státní nebo krajská muzea, galerie či archívy a knihovny s objemem práce přes 500.000 Kč za rok v posledních třech letech. d/další podmínky dle požadavků objednatele – dle odst. 7 návrhu rámcové smlouvy: 1. Dodavatel musí být pojištěn v rámci ČR po celou dobu plnění smlouvy mezi dodavatelem a objednatelem na odpovědnost za škodu způsobenou dodavatelem třetí osobě v minimálním rozsahu 10 mil. Kč na jednu škodnou událost – nutno doložit čestným prohlášením. 2. Dodavatel je povinen sepsat výkaz práce na provedené práce s uvedením počtu pracovníků, charakteru práce, použité techniky a materiálu a předložit jej ke schválení oprávněnému zástupci objednatele. V případě přebírání nebo vracení uměleckých děl i protokol o předání a převzetí exponátů, který na místě vyplní a podepíše pověřená osoba objednatele. 3. Dodavatel se zavazuje provést službu s odbornou péčí, v souladu s touto smlouvou, v souladu s platnými právními předpisy a v zájmu a dle pokynů objednatele. Dodavatel odpovídá za to, že předmět služby odpovídá platným právním předpisům a je si vědom toho, že odpovídá za škodu vzniklou objednateli porušením svých povinností. 4. Dodavatel je oprávněn službu provést prostřednictvím jiné osoby pouze po předchozím souhlasu objednatele. Provádí-li dodavatel službu prostřednictvím jiné osoby, odpovídá, jako by službu provedl sám. 5. Dodavatel se zavazuje zachovat mlčenlivost o všech skutečnostech, které při plnění této smlouvy zjistí a o skutečnostech, které je třeba v zájmu objednatele uchovat v tajnosti. Tento jeho závazek potrvá i po ukončení právního vztahu založeného touto smlouvou. 6. Dodavatel se zavazuje neprodleně informovat objednatele o všech skutečnostech, které by mohly objednateli způsobit finanční, nebo jinou újmu, o překážkách, které by mohly ohrozit termíny stanovené touto smlouvou a o eventuálních vadách a nekompletnosti podkladů předaných mu objednatelem. 7. Zjistí-li dodavatel, že nemůže službu provést za podmínek závazně plynoucích z platných právních předpisů, nebo požadovaných výslovně objednatelem, popřípadě za dalších podmínek dohodnutých touto smlouvou, a stejně tak nebude-li moci splnit povinnosti v dohodnutém termínu, uvědomí o tom neprodleně písemně objednatele s uvedením důvodů.
Kód z číselníku NIPEZ
98392000-7
Název z číselníku NIPEZ
Stěhovací služby
Kód z číselníku CPV
98392000-7
Název z číselníku CPV
Stěhovací služby
Textové pole pro popis místa plnění
Uměleckoprůmyslové museum v Praze, ul. 17. listopadu 2, 110 00 Praha 1
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
stěhovací služby s příslušenstvím | 98392000-7 | Stěhovací služby | Předmětem veřejné zakázky jsou služby (při současném prokázání níže uvedených podmínek a schopností předepsaným způsobem, zejména): a/ poskytnutí skladovacích prostor v požadované kvalitě a velikosti min. 2000 m2, které se nacházejí do 20 km od sídla objednatele a jsou vybaveny monitoringem klimatu a zabezpečením kamerovým systémem a evidovanými vstupy včetně dokumentace – nutno prokázat doložením vlastnictví nebo platné nájemní smlouvy s popisem parametrů skladu včetně fotodokumentace a uvedení zabezpečení, monitoringu klimatu včetně grafů. b/ poskytnutí vzduchem odpruženého vozu 6t a 9t včetně 2 osob obsluhy v rozsahu 1-3 vozy s reakční dobou 2 hodiny od objednávky v pracovních dnech a reakční dobou 4 hodiny v sobotu neděli a ve svátek v rozsahu 1 vůz 6t či 9t s osádkou 2 osob – nutno doložit specifikací vozového parku. c/ obalový materiál dle požadavků objednatele (zpravidla měkké balení do bublin, kartony a krabice a deky bez předchozí specifikace objednatelem) včetně schopnosti zajistit výrobu speciálních beden dle upřesněných podkladů objednatele do 7 pracovních dní – nutno doložit referencemi na obdobné práce v rozsahu 3 srovnatelných zakázek pro státní nebo krajská muzea, galerie či archívy a knihovny s objemem práce přes 500.000 Kč za rok v posledních třech letech. d/další podmínky dle požadavků objednatele – dle odst. 7 návrhu rámcové smlouvy: 1. Dodavatel musí být pojištěn v rámci ČR po celou dobu plnění smlouvy mezi dodavatelem a objednatelem na odpovědnost za škodu způsobenou dodavatelem třetí osobě v minimálním rozsahu 10 mil. Kč na jednu škodnou událost – nutno doložit čestným prohlášením. 2. Dodavatel je povinen sepsat výkaz práce na provedené práce s uvedením počtu pracovníků, charakteru práce, použité techniky a materiálu a předložit jej ke schválení oprávněnému zástupci objednatele. V případě přebírání nebo vracení uměleckých děl i protokol o předání a převzetí exponátů, který na místě vyplní a podepíše pověřená osoba objednatele. 3. Dodavatel se zavazuje provést službu s odbornou péčí, v souladu s touto smlouvou, v souladu s platnými právními předpisy a v zájmu a dle pokynů objednatele. Dodavatel odpovídá za to, že předmět služby odpovídá platným právním předpisům a je si vědom toho, že odpovídá za škodu vzniklou objednateli porušením svých povinností. 4. Dodavatel je oprávněn službu provést prostřednictvím jiné osoby pouze po předchozím souhlasu objednatele. Provádí-li dodavatel službu prostřednictvím jiné osoby, odpovídá, jako by službu provedl sám. 5. Dodavatel se zavazuje zachovat mlčenlivost o všech skutečnostech, které při plnění této smlouvy zjistí a o skutečnostech, které je třeba v zájmu objednatele uchovat v tajnosti. Tento jeho závazek potrvá i po ukončení právního vztahu založeného touto smlouvou. 6. Dodavatel se zavazuje neprodleně informovat objednatele o všech skutečnostech, které by mohly objednateli způsobit finanční, nebo jinou újmu, o překážkách, které by mohly ohrozit termíny stanovené touto smlouvou a o eventuálních vadách a nekompletnosti podkladů předaných mu objednatelem. 7. Zjistí-li dodavatel, že nemůže službu provést za podmínek závazně plynoucích z platných právních předpisů, nebo požadovaných výslovně objednatelem, popřípadě za dalších podmínek dohodnutých touto smlouvou, a stejně tak nebude-li moci splnit povinnosti v dohodnutém termínu, uvědomí o tom neprodleně písemně objednatele s uvedením důvodů. |
Místo plnění
CZ | Česká republika |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ano
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
18. 04. 2018 16:24 | Uveřejnění účastníků | |||
18. 04. 2018 16:24 | Uveřejnění výsledku | |||
16. 01. 2018 17:03 | Uveřejnění zadávacích podmínek |