OS Plzeň-město - zajištění komplexních tiskových služeb

Základní informace


Název zadávacího postupu

OS Plzeň-město - zajištění komplexních tiskových služeb

Systémové číslo NEN

N006/25/V00016825

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P25V00016825

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

výjimka

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

16. 06. 2025 08:03

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

26. 06. 2025 09:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Josef

Příjmení

Berka

Fax

+420 377869202

Předmět


Popis předmětu

Uzavření Servisní a materiálové smlouvy s jediným dodavatelem pro období 48 měsíců ode dne 1. 8. 2025 do 31. 7. 2029 na zajištění tiskových služeb v sídle zadavatele včetně kompletní dodávky multifunkčních zařízení, jež budou po celou dobu plnění smlouvy ve vlastnictví dodavatele. Součástí předmětu plnění je: - komplexní periodická údržba - servis strojů a opravy tiskových zařízení včetně dodání náhradního tiskového zařízení v případě jeho neopravitelnosti dle čl. VI. Smlouvy - dodávka originálních náhradních dílů - automatizovaná dodávka spotřebního materiálu (bez kancelářského papíru) včetně odpadových nádobek - odvoz a ekologická likvidace prázdných tonerových kazet (dále „toner“) a odp. nádobek - automatické odesílání stavu počítadel - sběr dat vytištěných stran, obálek - automatické odesílání požadavků na dodání toneru - automatické odesílání hlášení o potřebě údržby a opravy – servisní zásah - dopravné na jednotlivé úkony a dodávky spotřebního materiálu - doprava tiskových zařízení do místa plnění Smlouvy včetně instalace a zaškolení obsluhy, a to i v případě výměny - dovozní a recyklační poplatky - kontrola optimalizace tiskových nákladů tzn. přehled o tiskových nákladech a tiskových procesech, spotřebě materiálu a servisních zásazích - správa strojového parku – tzn. pravidelná konzultace se specialistou nad reportem o stavu strojů a vytíženosti – každých šest měsíců - elektronická fakturace vč. detailního rozpisu - odvoz tiskových zařízení při ukončení Smlouvy - skladové zásoby toneru u Odběratele v rozsahu 1 náhradní toner ke každému tiskovému zařízení

Kód z číselníku NIPEZ

79521000-2

Název z číselníku NIPEZ

Kopírovací služby

Hlavní místo plnění

Plzeňský kraj

Kód z číselníku CPV

79521000-2

Název z číselníku CPV

Kopírovací služby

Název předmětu

Kopírovací služby

Textové pole pro popis místa plnění

Okresní soud Plzeň-město, Nádražní 325/7, 306 23 Plzeň

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailKopírovací služby79521000-2Kopírovací služby
DetailOpravy a údržba kancelářských strojů50310000-1Opravy a údržba kancelářských strojů
DetailTiskárny a kresliče30232100-5Tiskárny a kresliče
DetailTiskařské a související služby79800000-2Tiskařské a související služby
DetailTonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje30125110-5Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje

Místo plnění


CZ032Plzeňský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail31. 07. 2025 06:52Uveřejnění účastníků
Detail31. 07. 2025 06:52Uveřejnění výsledku
Detail03. 07. 2025 10:03Uveřejnění oznámení o výběru
Detail16. 06. 2025 08:03Uveřejnění zadávacích podmínek