Detail uveřejnění

Základní údaje


Detail uveřejněné informace


Datum uveřejnění

14. 04. 2025 14:03

Uveřejnění

Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace

Text vysvětlení zadávací dokumentace


Zobrazit detail
Text vysvětlení zadávací dokumentace
Detail Dobrý den, Dotaz Jednou z možností hlášení vady je (podle čl. IV odst. 7.) je ohlášení na bezplatnou telefonickou linku. Pro vysokou dostupnost je přístup do servisního střediska poskytovatele prostřednictvím telefonních linek přes 2 telefonní ústředny a linku mobilního operátora. Tyto linky však nejsou bezplatné. Dotaz: můžeme uvést standardní telefonní linky nebo případně požadavek na telefonický způsob ohlášení vady z textu vypustit? Odpověď:  Zadavatel trvá na použití bezplatné telefonické linky. Zadavatel považuje požadavek na možnost hlášení závady na bezplatnou telefonickou linku za legitimní a v dnešní době za standardní.  Dotaz:  V technické specifikaci je požadována „Disková expanze pro 90ks 3,5” SAS disků a max. výška 4U“. Standardně mívá 4U disková expanze pouze 60 disků 3,5“.  Dotaz: nejedná se v tomto případě o překlep?    Odpověď:  Zadavatel provedl, na základě upozornění uchazečů, opakovanou kontrolu splnění tohoto parametru technické specifikace a musí konstatovat, že oproti přípravě veřejné zakázky skutečně došlo k situaci, kdy vendoři již nenabízí diskové expanze pro 90 kusů SAS disků.  Zadavatel upravuje tento parametr technické specifikace následovně:  <!-- [if !supportLists]-->·       <!--[endif]-->Disková expanze pro minimálně 60ks 3,5” SAS disků a max. výška 4U S pozdravem Ministerstvo spravedlnosti