Probíhá plánovaná odstávka autorizované části NEN, viz Informace a novinky.

KS v Brně-úklidové služby 2024

Základní informace


Název zadávacího postupu

KS v Brně-úklidové služby 2024

Systémové číslo NEN

N006/24/V00012338

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2024-007619

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00012338

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

40 000 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

29. 04. 2024 08:02

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

17. 05. 2024 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Rostislav

Příjmení

Hanák

E-mail

RHanak@ksoud.brn.justice.cz

Telefon 1

+420 546510653

Předmět


Popis předmětu

1. Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění úklidových služeb a dodávek prostředků pro osobní péči v objektech Krajského soudu v Brně, kterými jsou: 1a) Justiční areál v Brně, Polní 39 (SO 101) a 41 (SO 102) v Brně-pravidelný úklid 1b) Rooseveltova 648/16 v Brně-mytí oken a skleněných výplní vstupních dveří, dveří a dělících příček na chodbách 1c) Husova 353/15 v Brně-mytí oken, světlíků vstupních dveří a dveří na chodbách 2. Předmětem veřejné zakázky podle bodu 5 čl. 1a) jsou pravidelné úklidové služby (dále také jen „úklid JAB“): 2.1. Úklid vnitřních prostor objektů SO 101 a SO 102 Justičního areálu v Brně. 2.2. Úklid venkovních prostor Justičního areálu v Brně. 2.3. Mytí oken a prosklených ploch (1x ročně) Předmět plnění je rozdělen na paušální služby, které bude zadavatel hradit dodavateli měsíčně a dále na dodávky prostředků pro osobní péči a zajištění nepravidelného úklidu, které bude zadavatel hradit dodavateli dle jejich skutečné spotřeby a rozsahu. 3. Předmětem veřejné zakázky podle bodu 5 čl. 1b) je 1x ročně oboustranné mytí oken v objektu Rooseveltova 648/16, Brno, včetně mytí skleněné výplně vstupních dveří do ulice Rooseveltova, dveří z nádvoří do spojovací části budovy, dvoukřídlích spojovacích dveří a dělících příček na chodbách (dále také jen “mytí oken Rooseveltova“). 4. Předmětem veřejné zakázky podle bodu 5 čl. 1c) je 1x ročně oboustranné mytí oken, světlíků a vchodových a vstupních dveří včetně dvoukřídlých dveří na chodbách v objektu Husova 353/15 v Brně (dále také jen „mytí oken Husova“) . 5. Předmětem veřejné zakázky je dodávka prostředků pro osobní péči (toaletního papíru, papírových ručníků a náplní do zpěnovačů mýdla) a služba jejich doplňování v objektu Justičního areálu v Brně dle Přílohy č. 3 Smlouvy o poskytování úklidových služeb (Specifikace dodávky prostředků pro osobní péči). 6. Předmětem veřejné zakázky podle této zadávací dokumentace je i zajištění nepravidelného úklidu v mimořádných případech. Cena základní hodinové sazby za nepravidelný úklid (ZHS). Rozsah nepravidelného úklidu (po malování, při stěhování, voskování PVC a přírodního lina, čištění čalouněného nábytku a čištění koberců extrakčním strojem, v případech při zvýšené potřebě hygieny a v dalších případech jako jsou např. havárie technologických zařízení, zatečení apod. (dále jen „havárie“), které nejsou obsaženy v pravidelném úklidu a dobu a rozsah provedení určí zadavatel zvláštní písemnou objednávkou, na jejímž základě budou tyto služby hrazeny mimo platby za pravidelný úklid dle Smlouvy o poskytování úklidových služeb. 7. Součástí úklidové služby podle této veřejné zakázky je dodávka a použití čisticích, dezinfekčních a údržbových prostředků, včetně souprav WC, úklidových strojů, nástrojů a potřeb, PVC sáčků do odpadkových košů a PVC pytlů na sběr a odnos (svoz) odpadu do místnosti 2S050. 8. Podrobnou specifikaci veřejné zakázky včetně seznamu a kategorií ploch, rozsahu a četnosti činností definuje Příloha č. 2 Smlouvy o poskytování úklidových služeb (Vymezení rozsahu úklidových služeb). 9. Termín zahájení plnění: na základě písemné výzvy objednatele, po nabytí účinnosti Smlouvy o poskytování úklidových služeb (dále také jen „Smlouva“). Termín ukončení plnění: 48 měsíců po nabytí účinnosti Smlouvy.

Kód z číselníku NIPEZ

90910000-9

Název z číselníku NIPEZ

Úklidové a čisticí služby

Hlavní místo plnění

Jihomoravský kraj

Kód z číselníku CPV

90910000-9

Název z číselníku CPV

Úklidové služby

Název předmětu

Úklidové služby

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ064Jihomoravský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail07. 10. 2024 13:15Uveřejnění účastníků
Detail07. 10. 2024 13:15Uveřejnění výsledku
Detail07. 10. 2024 13:13Uveřejnění písemné zprávy
Detail12. 09. 2024 15:06Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail30. 08. 2024 11:47Došlo k uveřejnění dokumentu Rozhodnutí odmítnutí námitek Clarima.pdf.
Detail13. 08. 2024 12:46Došlo k uveřejnění dokumentu Oznámení o vyloučení účastníka CLARIMA.pdf.
Detail23. 07. 2024 14:36Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail25. 06. 2024 10:28Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail24. 05. 2024 10:58Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail29. 04. 2024 08:12Uveřejnění změn na zadávacím postupu

Evidence uveřejnění ve VVZ


23. 10. 2024 00:0024. 10. 2024 00:00F2024-052664Oznámení o výsledku zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka
26. 04. 2024 11:3129. 04. 2024 02:11F2024-018911Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka