Dodání mobilních tiskáren pro SKPV Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy

Základní informace


Název zadávacího postupu

Dodání mobilních tiskáren pro SKPV Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy

Systémové číslo NEN

N006/19/V00030121

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P19V00030121

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

17. 10. 2019 11:52

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

29. 10. 2019 08:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Markéta

Příjmení

Votánková

E-mail

krpa.ovz.podatelna@pcr.cz

Telefon 1

+420 974823253

Telefon 2

+420 731195516

Předmět


Popis předmětu

7 kusů Tiskárna Canon PIXMA iP110 + baterie technická specifikace nabízeného zboží: Inkoustová tiskárna A4, přenosná, 9 stran za minutu černobíle, 5 stran za minutu barevně, 9600x 2400dpi, USB 2.0, WiFi, včetně baterie Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - zboží musí být určeno pro Českou republiku a musí se na ně vztahovat plnohodnotná záruka a podpora autorizovaného servisu v ČR, všechny položky zboží uživatelské prostředí a dokumentaci v českém jazyce; - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží; - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka); - dodání předmětu plnění do 10 dnů ode dne obdržení písemné objednávky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) a vyplněných záručních listů do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Bohumil Hejl OMTZ Odboru správy majetku Krajského ředitelsví policie hl. m. Prahy Bartolomějská 307/6, 110 00 Praha 1 - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 122 110 01 Praha 1

Kód z číselníku NIPEZ

30232100-5

Název z číselníku NIPEZ

Tiskárny a kresliče

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

30232100-5

Název z číselníku CPV

Tiskárny a kresliče

Textové pole pro popis místa plnění

Bartolomějská 306/7, 110 01 Praha – 1 (sklad OMTZ OSM KŘP hl. m. Prahy) kontaktní osoba pro přejímku materiálu: Zdeněk Linc; tel.: 731 195 465; 974 823 428)

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailTiskárny a kresliče30232100-5Tiskárny a kresličeTiskárna Canon PIXMA iP110 + baterie

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail29. 11. 2019 07:42Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail17. 10. 2019 11:52Uveřejnění zadávacích podmínek