Dodavatel sortimentu kancelářských potřeb, doplňků a spotřebního materiálu

Základní informace


Název zadávacího postupu

Dodavatel sortimentu kancelářských potřeb, doplňků a spotřebního materiálu

Systémové číslo NEN

N006/18/V00017651

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P18V00017651

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

1 900 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

03. 09. 2018 14:57

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

12. 09. 2018 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Simona

Příjmení

Tvrdíková

Funkce/pracovní pozice

odborný referent

E-mail

simona.tvrdikova@dzs.cz

Telefon 1

+420 221850123

Předmět


Popis předmětu

Předmětem plnění veřejné zakázky je kompletní zajištění dodávek sortimentu kancelářských potřeb, kancelářských doplňků a spotřebního materiálu na základě elektronických objednávek zadavatele tzv. náhradním plněním. Převážnou část celého předmětu plnění budou představovat dodávky kancelářských potřeb. Jako doplňkovou část může zadavatel požadovat také dodání drobného potravinového zboží a hygienických potřeb.

Kód z číselníku NIPEZ

30192000-1

Název z číselníku NIPEZ

Kancelářské potřeby

Kód z číselníku CPV

30192000-1

Název z číselníku CPV

Kancelářské potřeby

Textové pole pro popis místa plnění

Sídlo zadavatele na adrese Na Poříčí 1035/4, Praha 1. Ubytovací zařízení Rezidence Dlouhá, Dlouhá 17, Praha 1.

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailKancelářské potřeby30192000-1Kancelářské potřeby

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail21. 03. 2023 11:52Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail20. 03. 2023 10:24Došlo k uveřejnění dokumentu SUC_2022_Kancelářské potřeby_SML00992018.pdf.
Detail20. 03. 2023 10:20Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail09. 08. 2022 16:51Uveřejnění účastníků
Detail09. 08. 2022 16:51Uveřejnění výsledku
Detail29. 03. 2022 13:07Došlo k uveřejnění dokumentu 8_2021_výše skutečné uhrazené ceny_dodavatel kancel potřeb_Avízo_SML00992018.pdf.
Detail29. 03. 2022 13:03Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail30. 03. 2021 12:29Došlo k uveřejnění dokumentu 2020_výše skutečné uhrazené ceny_dodavatel kancel potřeb_Avízo_SML00992018.pdf.
Detail30. 03. 2021 12:27Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail02. 04. 2020 13:31Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění