Odborné konzultace a dozor při implementaci RIS MŠMT

Základní informace


Název zadávacího postupu

Odborné konzultace a dozor při implementaci RIS MŠMT

Systémové číslo NEN

N006/18/V00015848

Aktuální stav ZP

Zrušen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P18V00015848

Režim VZ dle volby zadavatele

Podlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Zjednodušené podlimitní řízení

Specifikace zadávacího řízení

Zjednodušené podlimitní řízení

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

3 750 000,00

Měna

koruna česká

Datum zrušení ZP

01. 03. 2019 00:00

Datum uveřejnění ZP na profil

17. 09. 2018 10:25

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

16. 10. 2018 13:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Lukáš

Příjmení

Kaluža

E-mail

lukas.kaluza@msmt.cz

Telefon 1

+420 234811320

Předmět


Popis předmětu

Předmětem VZ je poskytnutí kvalifikovaných služeb za účelem podpory zadavatele při přípravě, realizaci, kontrole a akceptaci projektu RIS MŠMT, přičemž se jedná o významný projekt s kritickým dopadem do fungování zadavatele. Konkrétně se jedná o: 1) Oponenturu analýzy a návrhu řešení RIS MŠMT předloženými dodavatelem RIS MŠMT, vybraným ve veřejné zakázce „Dodávka a podpora provozu RIS MŠMT“. Předmět služeb bude spočívat zejména v architektonické, procesní a business, technické i technologické a bezpečnostní oponentuře detailní analýzy, detailního návrhu implementace a technického projektu a souvisejících (obdobných) návrhů podmiňujících návrh a budoucí dodávku RIS MŠMT vypracovaných dodavatelem RIS MŠMT. Součástí oponentury je také kontrola správnosti a kompletnosti dokumentace (architektonické, technické, provozní, bezpečnostní, projektové a další vč. dokumentace dle platné legislativy a povahy dodávky RIS MŠMT) dodané dodavatelem RIS MŠMT. 2) Technický dohled investora – dohled nad průběhem vývoje včetně posuzování a průběžného testování mezivýstupů dodávky RIS MŠMT a včetně kontroly souladu těchto mezivýstupů se zadáním a požadavky na realizaci RIS MŠMT. Předmět služeb bude spočívat zejména v přímém dohledu a kontrole nad průběhem vývoje, dokumentace z testování a posuzování prototypů a dalších mezivýstupů dodavatele RIS MŠMT po celou dobu vývoje / dodávky RIS MŠMT. 3) Testování (systémové a integrační testy) a posouzení naplnění předpokladů dodávky RIS MŠMT. Předmět služeb bude spočívat zejména v reálné účasti dodavatele na testování RIS MŠMT, kontrole zdokumentovaných výstupů z testování a vlastní testování RIS MŠMT. 4) Dohled nad průběhem, úplností a správností migrace dat ze zdrojových IS MŠMT do RIS MŠMT. Předmět služeb bude spočívat zejména v účasti na akceptačních testech a dozoru nad spuštěním produkčního provozu. Výstupem plnění bude dohled nad průběhem migrace dat, reálná účast na akceptačním testování vč. kontroly zdokumentovaných výstupů z testování, vlastní testování a dohled nad spuštěním produkčního provozu RIS MŠMT. 5) Průřezové služby. Předmět služeb bude spočívat zejména v podpoře fungování pracovních skupin na úrovni návrhu, vývoje a vlastní dodávky RIS MŠMT vč. podpory řízení a koordinace příslušných pracovních týmů na straně zadavatele, jejichž práce bude přímo souviset s poskytováním ostatních služeb dodavatele i dodávkou RIS MŠMT (oponentura návrhu RIS MŠMT, technický dohled investora, testování, dohled nad migrací dat). Součástí průřezových služeb je dále řízení kvality, tedy zejména návrh a/nebo oponentura návrhu testování, nastavení indikátorů (metrik) úspěšné dodávky RIS MŠMT a kontrola a ověřování jejich naplnění. Průběžně bude prováděn také audit (zejména smluvní a věcný) dodávky RIS MŠMT. Součástí průřezových služeb bude dále sběr zpětné vazby u uživatelů nebo budoucích uživatelů RIS MŠMT, tedy zejména průběžné zjišťování názorů a potřeb cílových skupin projektu, průběžná korekce cílů a podoby výstupů projektu a identifikace a řízení rizik dodávky RIS MŠMT. 6) Poskytování dalších odborných konzultací v oblasti dodávky RIS MŠMT z pohledu technického i z pohledu náležitostí dodávky v kontextu financování projektu prostřednictvím IROP vč. poradenství v oblasti ochrany osobních údajů.

Kód z číselníku NIPEZ

72224000-1

Název z číselníku NIPEZ

Poradenské služby v oblasti řízení projektů

Kód z číselníku CPV

72224000-1

Název z číselníku CPV

Poradenské služby v oblasti řízení projektů

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailPoradenské služby v oblasti řízení projektů72224000-1Poradenské služby v oblasti řízení projektů

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail04. 03. 2019 08:47Uveřejnění o zrušení
Detail17. 09. 2018 10:25Uveřejnění zadávacích podmínek