Kancelářské potřeby

Základní informace


Název zadávacího postupu

Kancelářské potřeby

Systémové číslo NEN

N006/21/V00015193

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2021-020766

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P21V00015193

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

Otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

11. 06. 2021 10:18

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

12. 07. 2021 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Eliška

Příjmení

Tlučhořová

E-mail

eliska.tluchorova@msmt.cz

Telefon 1

+420 234812138

Předmět


Popis předmětu

Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění dodávek kancelářských potřeb pro zadavatele a odběratele vč. dopravy do místa určení a ekologická likvidace obalových materiálů a dalšího odpadu vzniklého v důsledku dodávky. Předpokládané požadované množství položek, jejich popis a parametry, které mají být dodány je uvedeno v příloze č. 2 Dohody – Stanovení nabídkové ceny. Předmět plnění veřejné zakázky je dále specifikován v příloze č. 3 Dohody – Požadavky na technické parametry. Zadavatel upozorňuje dodavatele, že předpokládaný počet odebraného množství uvedený v příloze č. 2 Dohody – Stanovení nabídkové ceny je pouze orientační a vyhrazuje si právo neodebrat předpokládaný rozsah uvedený v této příloze.

Kód z číselníku NIPEZ

30192000-1

Název z číselníku NIPEZ

Kancelářské potřeby

Hlavní místo plnění

Česká republika

Kód z číselníku CPV

30192000-1

Název z číselníku CPV

Kancelářské potřeby

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailKancelářské potřeby30192000-1Kancelářské potřeby

Místo plnění


CZČeská republika

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail20. 03. 2024 13:58Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail24. 07. 2023 17:51Došlo k uveřejnění dokumentu Dodatek č. 1 k Rámcové dohodě - Kancelářské potřeby_an.pdf.
Detail16. 03. 2023 13:55Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail17. 03. 2022 09:40Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail02. 09. 2021 13:08Uveřejnění účastníků
Detail02. 09. 2021 13:08Uveřejnění výsledku
Detail31. 08. 2021 15:58Uveřejnění účastníků
Detail31. 08. 2021 15:58Uveřejnění výsledku
Detail11. 06. 2021 10:20Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail11. 06. 2021 10:18Uveřejnění změn na zadávacím postupu

Evidence uveřejnění ve VVZ


11. 06. 2021 10:00Oznámení o zahájení zadávacího řízení