Detail

Detail vysvětlení


Dotaz

• Chápeme správně, že „Cena záručního servisu“ je cena za předepsané úkony, které výrobce vozidla předepisuje provést v době záruky vozidla a „Cena pozáručního servisu“ je cena za úkony, které výrobce vozidla předepisuje provést po době záruky vozidla? • V zadávací dokumentaci, v typu vozidla, není nikde specifikovaný počet vozidel a jejich přesná specifikace. Lze zaslat přesné VIN kódy, abychom mohli definovat „Cena záručního servisu“ a „Cena pozáručního servisu“? • Cena mechanické/klempířské/lakýrnické/elektrikářské práce/hodina bude zadána z naší strany jako cena ceníková s odečtem slevy. Tzn. cena po slevě. Ve faktuře bude uvedena ceníková cena a sleva, která se bude rovnat podané nabídce. Je to takto akceptovatelné?

Text vysvětlení zadávací dokumentace

Vysvětlení uvedeno v dokumentu.