SÚKL VZ17/2021 - Servisní podpora a zajištění rozvoje centrální databáze nežádoucích účinků
Základní informace
Název zadávacího postupu
SÚKL VZ17/2021 - Servisní podpora a zajištění rozvoje centrální databáze nežádoucích účinků
Zadavatel
Státní ústav pro kontrolu léčivSystémové číslo NEN
N006/21/V00022614
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P21V00022614
Režim VZ dle volby zadavatele
Podlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Zjednodušené podlimitní řízení
Specifikace zadávacího řízení
Zjednodušené podlimitní řízení
Druh
Veřejná zakázka na služby
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
3 500 000,00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
31. 08. 2021 15:06
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
20. 09. 2021 12:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Michal
Příjmení
Najbrt
michal.najbrt@sukl.cz
Telefon 1
+420 272185202
Předmět
Popis předmětu
Předmětem veřejné zakázky je poskytování služeb spočívajících v servisní podpoře a zajištění rozvoje informačního systému Centrální databáze nežádoucích účinků, vytvořeného na základě smlouvy o dílo vzešlé ze zadávacího řízení č. VZ13/2016 „SÚKL – Implementace Centrální databáze nežádoucích účinků“. Služby budou poskytovány v následujícím rozsahu: a) Zajištění úrovně dostupnosti systému b) Provozní podpora c) Řešení servisních požadavků d) Proaktivní monitoring e) Identifikace a odstranění kritických závad f) Identifikace a odstranění závažných závad g) Identifikace a odstranění běžných závad h) Identifikace a specifikace změny i) Realizace změnových požadavků menšího rozsahu j) Realizace změnových/rozvojových požadavků k) Produktová podpora systému pro SW třetích stran l) Vedení dokumentace m) Školení n) Oznamování podezření na incident narušení ochrany osobních údajů o) Oznamování podezření na incident narušení kybernetické bezpečnosti Blíže viz ZD a návrh smlouvy.
Kód z číselníku NIPEZ
72000000-5
Název z číselníku NIPEZ
Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora
Hlavní místo plnění
Česká republika
Kód z číselníku CPV
72000000-5
Název z číselníku CPV
Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora
Textové pole pro popis místa plnění
Sídlo zadavatele, sídlo dodavatele, příp. jeho poddodavatele, a využití možnosti vzdáleného přístupu.
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora | 72000000-5 | Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora |
Místo plnění
CZ | Česká republika |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
08. 03. 2024 09:51 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
01. 03. 2023 08:18 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
25. 03. 2022 11:45 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
22. 11. 2021 09:29 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
22. 11. 2021 09:26 | Uveřejnění účastníků | |||
22. 11. 2021 09:26 | Uveřejnění výsledku | |||
10. 09. 2021 12:33 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
31. 08. 2021 15:06 | Uveřejnění zadávacích podmínek |
Evidence uveřejnění ve VVZ
22. 11. 2021 00:00 | F2021-043133 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení v podlimitním režimu |