ÚP ČR - Praha - Výroba/tisk 2 druhů tiskopisů pro odd. NSD vč. rozvozu na jednotlivá kontaktní pracoviště v Praze

Základní informace


Název zadávacího postupu

ÚP ČR - Praha - Výroba/tisk 2 druhů tiskopisů pro odd. NSD vč. rozvozu na jednotlivá kontaktní pracoviště v Praze

Systémové číslo NEN

N006/24/V00021932

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00021932

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Uzavřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

uzavřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

25. 07. 2024 10:26

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

24. 07. 2024 23:59

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Olga

Příjmení

Borecká

E-mail

olga.borecka@uradprace.cz

Telefon 1

+420 950178895

Předmět


Popis předmětu

Výroba (tisk) a rozvoz 2 druhů tiskopisů s potiskem pro jednotlivá pracoviště NSD Úřadu práce ČR v Praze (celkem 9 oddělení na 7 dodacích místech) - dle specifikace v Příloze č. 2; detail tisku dle níže uvedených vzorů v příloze (viz soubory označené VZOR č. 15, VZOR č. 16): 1) Kartička „Návštěvní lístek“ rozměr průkazu 7x10cm, papír 250 g/m2, bílý, čtvrtka, barevnost 1/1 černobílý oboustranný tisk, celkem 1 100 ks – viz příloha označená VZOR č. 15 2) Spisové obaly – NSD, formát A3 Bílý obal na spisy – formát A3 přeložený uprostřed: papír 180 g/m, jednostranný černobílý tisk na první stranu A4, tisk opticky posadit na střed strany (nejedná se o „formulář“ – list A3 bude po přeložení uvnitř čistý). Prosíme dodat nepřeložené! celkem 30 500 ks – viz příloha označená VZOR č. 16 Bez ohledu na barevnost přiložených vzorů bude tisk vždy černobílý, žádáme o případnou úpravu šablon pro tisk. U obou tiskopisů je požadována korektura před tiskem. Tiskopisy pro jednotlivá pracoviště budou zabaleny do eko fólie nebo papíru a označeny štítkem se jménem kontaktní osoby. Balení a doprava na jednotlivá pracoviště po Praze jsou zahrnuty v celkové ceně. Tiskopisy budou dodány na příslušném pracovišti až na stanovené místo do kanceláře či skladu – dle pokynu kontaktní osoby, nikoliv pouze složeny z auta u dveří úřadu (!). Pracoviště úřadu nedisponují žádnými prostředky mechanizace či automatizace pro skládání z auta a rozvoz po objektu. Dodavatel zajistí potvrzení o předání tiskopisů od kontaktní osoby uvedené v Příloze č. 2 výzvy (buď na DL přiloženém k dodávce, nebo na Příloze č. 2 dole, kolonka „Tiskopisy převzal(a):“). Detailní upřesnění k rozvozu tiskopisů na jednotlivá pracoviště (počty ks, adresy, kontaktní osoby) – viz Příloha č. 2 výzvy. Jedná se o pracoviště ÚP ČR na 7 různých místech (adresách) v hl. m. Praze, někde sídlí více oddělení. Prosíme neslučovat dodávky pro různá oddělení sídlící na téže adrese (!). Rozvoz je možný pouze v úředních hodinách a vždy po předchozí dohodě s kontaktní osobou na příslušném pracovišti. Rozvoz mimo úřední hodiny musí být domluven předem přímo s konkrétní kontaktní osobou (!). Aktuální Úřední hodiny ÚP ČR: Po+St 8:00-12:00 h, 13:00-17:00 h. Úterý, čtvrtek a pátek nejsou úřední dny. Platba na fakturu po dodání tiskopisů. Podepsané dodací listy za jednotlivá pracoviště, popř. doloženou informaci o předání – viz Příloha č. 2 je nutno přiložit k faktuře. Tiskopisy je nutno dodat nejpozději do 14. srpna 2024 do 15 h. Objednávku dle ust. § 2079 a násl., popř. § 2586 a násl. zák. 89/2012 Sb., občanský zákoník v platném znění vytvoří sám zadavatel po vyhodnocení VZ. Dodavatel nacení oboje tiskopisy do tabulky v Příloze č. 1 výzvy. Hodnocena bude celková cena za celou dodávku vč. DPH. Tato celková cena zahrnuje balné i dopravu na místo do určených kanceláří na jednotlivých kontaktních pracovištích. Vyplněná Příloha č. 1 (nacenění) je nedílnou součástí nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo vyloučit dodavatele, jehož předložená nabídka je nekompletní. Bude vybrán dodavatel, který nabídne nejnižší celkovou cenu za celou dodávku vč. DPH. Při shodné výši nabídkové ceny bude vybrána nabídka s nižším pořadovým číslem. Max. cena zakázky vč. DPH a dopravy a balného je 96 800 Kč vč. DPH (80 000 Kč bez DPH). Při předložení vyšší nabídkové ceny si zadavatel vyhrazuje právo dodavatele vyloučit. Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště. Vzhledem k povaze a smyslu zakázky nestanovuje zadavatel žádné zvláštní podmínky. Zadavatel požaduje při plnění zakázky dodržovat minimální standardy plynoucí z právního řádu České republiky a Evropské unie. Dodavatel se zavazuje, že bude při plnění této zakázky postupovat dle aktuálně platné legislativy. Zadavatel požaduje po dodavateli předložení kopie živnostenského listu či jiného dokladu opravňujícího k plnění této zakázky. Kontaktní osoba pro případné dotazy k této zakázce je Ing. Olga Borecká, tel. č. 950 178 895.

Kód z číselníku NIPEZ

22820000-4

Název z číselníku NIPEZ

Tiskopisy

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

22820000-4

Název z číselníku CPV

Tiskopisy

Název předmětu

Tiskopisy

Textové pole pro popis místa plnění

Detailní upřesnění k rozvozu tiskopisů na jednotlivá pracoviště (počty ks, adresy, kontaktní osoby) – viz Příloha č. 2 výzvy. Tiskopisy budou dodány na příslušném pracovišti na stanovené místo do kanceláře či skladu – nikoliv pouze složeny u dveří úřadu!

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail21. 08. 2024 15:38Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail26. 07. 2024 09:42Uveřejnění účastníků
Detail26. 07. 2024 09:42Uveřejnění výsledku
Detail25. 07. 2024 10:26Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele