ÚP ČR - Praha - Výroba/tisk 2 druhů tiskopisů pro odd. NSD vč. rozvozu na jednotlivá kontaktní pracoviště v Praze
Základní informace
Název zadávacího postupu
ÚP ČR - Praha - Výroba/tisk 2 druhů tiskopisů pro odd. NSD vč. rozvozu na jednotlivá kontaktní pracoviště v Praze
Zadavatel
Úřad práce České republikySystémové číslo NEN
N006/24/V00021932
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00021932
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Uzavřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
uzavřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
25. 07. 2024 10:26
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
24. 07. 2024 23:59
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Olga
Příjmení
Borecká
olga.borecka@uradprace.cz
Telefon 1
+420 950178895
Předmět
Popis předmětu
Výroba (tisk) a rozvoz 2 druhů tiskopisů s potiskem pro jednotlivá pracoviště NSD Úřadu práce ČR v Praze (celkem 9 oddělení na 7 dodacích místech) - dle specifikace v Příloze č. 2; detail tisku dle níže uvedených vzorů v příloze (viz soubory označené VZOR č. 15, VZOR č. 16): 1) Kartička „Návštěvní lístek“ rozměr průkazu 7x10cm, papír 250 g/m2, bílý, čtvrtka, barevnost 1/1 černobílý oboustranný tisk, celkem 1 100 ks – viz příloha označená VZOR č. 15 2) Spisové obaly – NSD, formát A3 Bílý obal na spisy – formát A3 přeložený uprostřed: papír 180 g/m, jednostranný černobílý tisk na první stranu A4, tisk opticky posadit na střed strany (nejedná se o „formulář“ – list A3 bude po přeložení uvnitř čistý). Prosíme dodat nepřeložené! celkem 30 500 ks – viz příloha označená VZOR č. 16 Bez ohledu na barevnost přiložených vzorů bude tisk vždy černobílý, žádáme o případnou úpravu šablon pro tisk. U obou tiskopisů je požadována korektura před tiskem. Tiskopisy pro jednotlivá pracoviště budou zabaleny do eko fólie nebo papíru a označeny štítkem se jménem kontaktní osoby. Balení a doprava na jednotlivá pracoviště po Praze jsou zahrnuty v celkové ceně. Tiskopisy budou dodány na příslušném pracovišti až na stanovené místo do kanceláře či skladu – dle pokynu kontaktní osoby, nikoliv pouze složeny z auta u dveří úřadu (!). Pracoviště úřadu nedisponují žádnými prostředky mechanizace či automatizace pro skládání z auta a rozvoz po objektu. Dodavatel zajistí potvrzení o předání tiskopisů od kontaktní osoby uvedené v Příloze č. 2 výzvy (buď na DL přiloženém k dodávce, nebo na Příloze č. 2 dole, kolonka „Tiskopisy převzal(a):“). Detailní upřesnění k rozvozu tiskopisů na jednotlivá pracoviště (počty ks, adresy, kontaktní osoby) – viz Příloha č. 2 výzvy. Jedná se o pracoviště ÚP ČR na 7 různých místech (adresách) v hl. m. Praze, někde sídlí více oddělení. Prosíme neslučovat dodávky pro různá oddělení sídlící na téže adrese (!). Rozvoz je možný pouze v úředních hodinách a vždy po předchozí dohodě s kontaktní osobou na příslušném pracovišti. Rozvoz mimo úřední hodiny musí být domluven předem přímo s konkrétní kontaktní osobou (!). Aktuální Úřední hodiny ÚP ČR: Po+St 8:00-12:00 h, 13:00-17:00 h. Úterý, čtvrtek a pátek nejsou úřední dny. Platba na fakturu po dodání tiskopisů. Podepsané dodací listy za jednotlivá pracoviště, popř. doloženou informaci o předání – viz Příloha č. 2 je nutno přiložit k faktuře. Tiskopisy je nutno dodat nejpozději do 14. srpna 2024 do 15 h. Objednávku dle ust. § 2079 a násl., popř. § 2586 a násl. zák. 89/2012 Sb., občanský zákoník v platném znění vytvoří sám zadavatel po vyhodnocení VZ. Dodavatel nacení oboje tiskopisy do tabulky v Příloze č. 1 výzvy. Hodnocena bude celková cena za celou dodávku vč. DPH. Tato celková cena zahrnuje balné i dopravu na místo do určených kanceláří na jednotlivých kontaktních pracovištích. Vyplněná Příloha č. 1 (nacenění) je nedílnou součástí nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo vyloučit dodavatele, jehož předložená nabídka je nekompletní. Bude vybrán dodavatel, který nabídne nejnižší celkovou cenu za celou dodávku vč. DPH. Při shodné výši nabídkové ceny bude vybrána nabídka s nižším pořadovým číslem. Max. cena zakázky vč. DPH a dopravy a balného je 96 800 Kč vč. DPH (80 000 Kč bez DPH). Při předložení vyšší nabídkové ceny si zadavatel vyhrazuje právo dodavatele vyloučit. Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště. Vzhledem k povaze a smyslu zakázky nestanovuje zadavatel žádné zvláštní podmínky. Zadavatel požaduje při plnění zakázky dodržovat minimální standardy plynoucí z právního řádu České republiky a Evropské unie. Dodavatel se zavazuje, že bude při plnění této zakázky postupovat dle aktuálně platné legislativy. Zadavatel požaduje po dodavateli předložení kopie živnostenského listu či jiného dokladu opravňujícího k plnění této zakázky. Kontaktní osoba pro případné dotazy k této zakázce je Ing. Olga Borecká, tel. č. 950 178 895.
Kód z číselníku NIPEZ
22820000-4
Název z číselníku NIPEZ
Tiskopisy
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
22820000-4
Název z číselníku CPV
Tiskopisy
Název předmětu
Tiskopisy
Textové pole pro popis místa plnění
Detailní upřesnění k rozvozu tiskopisů na jednotlivá pracoviště (počty ks, adresy, kontaktní osoby) – viz Příloha č. 2 výzvy. Tiskopisy budou dodány na příslušném pracovišti na stanovené místo do kanceláře či skladu – nikoliv pouze složeny u dveří úřadu!
Položky předmětu
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
21. 08. 2024 15:38 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
26. 07. 2024 09:42 | Uveřejnění účastníků | |||
26. 07. 2024 09:42 | Uveřejnění výsledku | |||
25. 07. 2024 10:26 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele |