ÚP ČR - Praha - Výroba/tisk 12 druhů tiskopisů pro odd. Zam vč. rozvozu na jednotlivá kontaktní pracoviště v Praze

Základní informace


Název zadávacího postupu

ÚP ČR - Praha - Výroba/tisk 12 druhů tiskopisů pro odd. Zam vč. rozvozu na jednotlivá kontaktní pracoviště v Praze

Systémové číslo NEN

N006/24/V00022025

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00022025

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Uzavřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

uzavřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

29. 07. 2024 14:58

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

25. 07. 2024 23:59

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Olga

Příjmení

Borecká

E-mail

olga.borecka@uradprace.cz

Telefon 1

+420 950178895

Předmět


Popis předmětu

Výroba (tisk) a rozvoz 12 druhů tiskopisů (z toho 11 druhů tiskopisů s potiskem, 1 druh nepotištěný) pro jednotlivá pracoviště zaměstnanosti Úřadu práce ČR v Praze (celkem 6 dodacích míst) - dle specifikace v Příloze č. 2; detail tisku dle níže uvedených vzorů v příloze (viz soubory označené VZOR č. 2–10, VZOR č. 12 a VZOR č. 14) 1) Potvrzení o výkonu činnosti podle § 25… (nekolidující zaměstnání), A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý jednostranný tisk, celkem 1 500 ks – viz příloha označená VZOR č. 2 2) Potvrzení zaměstnavatele pro účely posouzení nároku na podporu v nezaměstnanosti při skončení pracovněprávního vztahu, A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý jednostranný tisk, celkem 1 000 ks – viz příloha označená VZOR č. 3 3) Potvrzení zaměstnavatele pro účely posouzení nároku na podporu v nezaměstnanosti vydané při skončení služebního poměru, A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý jednostranný tisk, celkem 100 ks – viz příloha označená VZOR č. 4 4) Záznamy ÚP o poskytování PvN a PpR, A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý jednostranný tisk, celkem 8 000 ks – viz příloha označená VZOR č. 5 5) Kontaktní list - Záznam o jednání s uchazečem o zaměstnání - 1. strana, A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý jednostranný tisk, celkem 2 000 ks – viz příloha označená VZOR č. 6 6) Kontaktní list - další strana (dostavil se - záznam z jednání - dostaví se), A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý oboustranný tisk, celkem 3 500 ks – viz příloha označená VZOR č. 7 7) Dotazník pro zpětné určení státu bydliště pro účely aplikace koordinačních nařízení EU, A4, 3 listy, papír 90 g/m ofsetový, černobílý oboustranný tisk (1 ks dotazníku = 3 samostatné listy; tisk na 5 stran; 1. list: tisk 1/1, 2. list: tisk 1/1, 3. list: 1/0, tisk 250 ks každý motiv, tj. celkem 750 listů), celkem 250 ks tiskopisu – viz příloha označená VZOR č. 8 8) Podklad pro vstupní rozhovor, A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý oboustranný tisk, celkem 9 000 ks – viz příloha označená VZOR č. 9 9) Pomůcka pro vyhodnocení rozhovoru, A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý oboustranný tisk, celkem 1 550 ks – viz příloha označená VZOR č. 10 10) Kartička „Průkaz uchazeče o zaměstnání“ rozměr průkazu 7x10cm, papír 250 g/m2, bílý, čtvrtka, barevnost 1/1 černobílý oboustranný tisk, celkem 49 500 ks – viz příloha označená VZOR č. 12 11) Bílý obal (karton) na spisy, rozměr 21 x 36 cm, papír 180 g/m2 (nejedná se o „formulář“ - pouze o čistý list, bez přehybu!), celkem 3 000 ks 12) Spisové obaly – Zam, formát A3 Bílý obal na spisy - formát A3 přeložený uprostřed: papír 180 g/m, jednostranný černobílý tisk na první stranu A4, tisk opticky posadit na střed strany (nejedná se o „formulář“ – list A3 bude po přeložení uvnitř čistý). Prosíme dodat nepřeložené! celkem 9 000 ks – viz příloha označená VZOR č. 14 Bez ohledu na barevnost přiložených vzorů bude tisk vždy černobílý, žádáme o případnou úpravu šablon pro tisk. U tiskopisů označených VZOR č. 2–10, VZOR č. 12 a VZOR č. 14 je požadována korektura před tiskem. Tiskopisy pro jednotlivá pracoviště budou zabaleny do eko fólie nebo papíru a označeny štítkem se jménem kontaktní osoby. Balení a doprava na jednotlivá pracoviště po Praze jsou zahrnuty v celkové ceně zakázky. Tiskopisy budou dodány na příslušném pracovišti až na stanovené místo do kanceláře či skladu – dle pokynu kontaktní osoby, nikoliv pouze složeny z auta u dveří úřadu (!). Pracoviště úřadu nedisponují žádnými prostředky mechanizace či automatizace pro skládání z auta a rozvoz po objektu. Dodavatel zajistí potvrzení o předání tiskopisů od kontaktní osoby uvedené v Příloze č. 2 výzvy (buď na DL přiloženém k dodávce, nebo na Příloze č. 2 dole, kolonka „Tiskopisy převzal(a):“). Detailní upřesnění k rozvozu tiskopisů na jednotlivá pracoviště (počty ks, adresy, kontaktní osoby) – viz Příloha č. 2 výzvy. Jedná se o pracoviště ÚP ČR na 6 různých místech (adresách) v hl. m. Praze. Rozvoz je možný pouze v úředních hodinách a vždy až po předchozí dohodě s kontaktní osobou na příslušném pracovišti. Rozvoz mimo úřední hodiny musí být domluven předem přímo s konkrétní kontaktní osobou (!). Aktuální Úřední hodiny ÚP ČR: Pondělí a středa 8:00-12:00 h, 13:00-17:00 h, úterý, čtvrtek a pátek 8:00-11 h. Platba na fakturu po dodání tiskopisů. Podepsané dodací listy za jednotlivá pracoviště, popř. doloženou informaci o předání na Příloze č. 2 je nutno přiložit k faktuře. Tiskopisy je nutno dodat nejpozději do 14. srpna 2024 do 15 h. Objednávku dle ust. § 2079 a násl., popř. § 2586 a násl. zák. 89/2012 Sb., občanský zákoník v platném znění vytvoří sám zadavatel po vyhodnocení VZ. Dodavatel nacení jednotlivé tiskopisy do tabulky v Příloze č. 1 výzvy. Hodnocena bude celková cena za celou dodávku vč. DPH. Tato celková cena zahrnuje balné i dopravu vč. donášky do kanceláře či skladu na jednotlivých kontaktních pracovištích. Vyplněná Příloha č. 1 je nedílnou součástí nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo vyloučit dodavatele, jehož předložená nabídka je nekompletní. Bude vybrán dodavatel, který nabídne nejnižší celkovou cenu za celou dodávku vč. DPH. Při shodné výši nabídkové ceny bude vybrána nabídka s nižším pořadovým číslem. Max. cena zakázky vč. DPH a dopravy a balného je 193 600 Kč vč. DPH (160 000 Kč bez DPH). Při předložení vyšší nabídkové ceny si zadavatel vyhrazuje právo dodavatele vyloučit. Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště. Vzhledem k povaze a smyslu zakázky nestanovuje zadavatel žádné zvláštní podmínky. Zadavatel požaduje při plnění zakázky dodržovat minimální standardy plynoucí z právního řádu České republiky a Evropské unie. Dodavatel se zavazuje, že bude při plnění této zakázky postupovat dle aktuálně platné legislativy. Zadavatel požaduje po dodavateli předložení kopie živnostenského listu či jiného dokladu opravňujícího k plnění této zakázky. Kontaktní osoba pro případné dotazy k této zakázce je Ing. Olga Borecká, tel. č. 950 178 895.

Kód z číselníku NIPEZ

22820000-4

Název z číselníku NIPEZ

Tiskopisy

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

22820000-4

Název z číselníku CPV

Tiskopisy

Název předmětu

Tiskopisy

Textové pole pro popis místa plnění

viz specifikace v Příloze č. 2 - pracoviště na 6 místech (adresách) v Praze

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail21. 08. 2024 15:38Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail31. 07. 2024 09:59Uveřejnění účastníků
Detail31. 07. 2024 09:59Uveřejnění výsledku
Detail29. 07. 2024 14:58Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele