Úklid interiéru objektu Praha 7
Základní informace
Název zadávacího postupu
Úklid interiéru objektu Praha 7
Zadavatel
Úřad práce České republikySystémové číslo NEN
N006/17/V00009447
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P17V00009447
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka zadaná na základě výjimky
Druh
Veřejná zakázka na služby
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
1 250 000,00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
30. 01. 2019 12:34
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
19. 12. 2017 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Martin
Příjmení
Fikáček
martin.fikacek@uradprace.cz
Telefon 1
+420 950180314
Předmět
Popis předmětu
Předmětem veřejné zakázky je: - služby spočívající v úklidu prostor interiéru objektu zadavatele na adrese Dobrovského 1278/25, Praha 7 dle podrobné specifikace (viz Příloha č. 1 - Rozsah a četnost úklidových služeb + cenová kalkulace, Příloha č. 2 – Úklidové služby na samostatnou objednávku a Příloha č. 3 - Ceník ostatních hygienických potřeb) v rozsahu a souladu se zadávacími podmínkami a dle schváleného harmonogramu Požadavky na realizaci předmětu plnění a) Dodavatel garantuje realizací úklidu a úklidových služeb v uvedeném termínu, ve smluveném harmonogramu / periodě (viz Příloha č. 1 - Rozsah a četnost úklidových služeb + cenová kalkulace, Příloha č. 2 – Úklidové služby na samostatnou objednávku a Příloha č. 3 - Ceník ostatních hygienických potřeb) b) Úklid kanceláří a ostatních společných prostor bude probíhat v pracovní dny od 17,30hodin nejdéle do 22hodin. Minimálně jeden pracovník denní úklidové služby bude provádět úklid dle požadavků zadavatele a doplňování hygienického materiálu v pracovní dny od 7,00h do 15,30h. Požadavky na postup při realizaci předmětu plnění: a) Dodavatel se ve Smlouvě zaváže dodávat úklidové služby na všechna pracoviště nejpozději 5 pracovních dnů po uzavření Smlouvy b) Dodavatel se ve Smlouvě zaváže, že jeho nabídka bude obsahovat služby, v minimálním rozsahu: - úklid podlahových ploch - úklid obkladů stěn - úklid prosklených ploch - úklid dveří - úklid ostatních součástí interiéru (např. radiátory, žaluzie, výtahy, parapety) - úklid ZTI - jednou za tři měsíce, omytí podlah podzemních garáží, v zimních měsících jednou za dva týdny (v závislosti na klimatických podmínkách a množství sněhu) - úklid sněhu před budovou zadavatele každý pracovní den před sedmou hodinou ranní (v závislosti na klimatických podmínkách a množství sněhu) c) Zadavatel zabezpečí vhodným způsobem (vč. razítka) citlivé spisy, obsahující osobní údaje apod. Dodavatel odpovídá za neporušení těchto citlivých spisů obsahující osobní údaje. d) Zadavatel zajistí přístup do společných prostor, kanceláří atd. e) Veškeré úklidové práce a práce s tím spojené, budou vykonávány tak, aby nedošlo k žádným škodám na majetku zadavatele, nebo úrazu osob.
Kód z číselníku NIPEZ
90910000-9
Název z číselníku NIPEZ
Úklidové a čisticí služby
Kód z číselníku CPV
90910000-9
Název z číselníku CPV
Úklidové služby
Textové pole pro popis místa plnění
Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Úklidové služby | 90910000-9 | Úklidové služby |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
01. 03. 2019 12:40 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
30. 01. 2019 12:34 | Uveřejnění účastníků | |||
30. 01. 2019 12:34 | Uveřejnění výsledku | |||
15. 12. 2017 16:59 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
14. 12. 2017 13:36 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
12. 12. 2017 16:27 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
04. 12. 2017 17:04 | Uveřejnění zadávacích podmínek |