Úklid interiéru objektu Praha 7

Základní informace


Název zadávacího postupu

Úklid interiéru objektu Praha 7

Systémové číslo NEN

N006/17/V00009447

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P17V00009447

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka zadaná na základě výjimky

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

1 250 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

30. 01. 2019 12:34

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

19. 12. 2017 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Martin

Příjmení

Fikáček

E-mail

martin.fikacek@uradprace.cz

Telefon 1

+420 950180314

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je: - služby spočívající v úklidu prostor interiéru objektu zadavatele na adrese Dobrovského 1278/25, Praha 7 dle podrobné specifikace (viz Příloha č. 1 - Rozsah a četnost úklidových služeb + cenová kalkulace, Příloha č. 2 – Úklidové služby na samostatnou objednávku a Příloha č. 3 - Ceník ostatních hygienických potřeb) v rozsahu a souladu se zadávacími podmínkami a dle schváleného harmonogramu Požadavky na realizaci předmětu plnění a) Dodavatel garantuje realizací úklidu a úklidových služeb v uvedeném termínu, ve smluveném harmonogramu / periodě (viz Příloha č. 1 - Rozsah a četnost úklidových služeb + cenová kalkulace, Příloha č. 2 – Úklidové služby na samostatnou objednávku a Příloha č. 3 - Ceník ostatních hygienických potřeb) b) Úklid kanceláří a ostatních společných prostor bude probíhat v pracovní dny od 17,30hodin nejdéle do 22hodin. Minimálně jeden pracovník denní úklidové služby bude provádět úklid dle požadavků zadavatele a doplňování hygienického materiálu v pracovní dny od 7,00h do 15,30h. Požadavky na postup při realizaci předmětu plnění: a) Dodavatel se ve Smlouvě zaváže dodávat úklidové služby na všechna pracoviště nejpozději 5 pracovních dnů po uzavření Smlouvy b) Dodavatel se ve Smlouvě zaváže, že jeho nabídka bude obsahovat služby, v minimálním rozsahu: - úklid podlahových ploch - úklid obkladů stěn - úklid prosklených ploch - úklid dveří - úklid ostatních součástí interiéru (např. radiátory, žaluzie, výtahy, parapety) - úklid ZTI - jednou za tři měsíce, omytí podlah podzemních garáží, v zimních měsících jednou za dva týdny (v závislosti na klimatických podmínkách a množství sněhu) - úklid sněhu před budovou zadavatele každý pracovní den před sedmou hodinou ranní (v závislosti na klimatických podmínkách a množství sněhu) c) Zadavatel zabezpečí vhodným způsobem (vč. razítka) citlivé spisy, obsahující osobní údaje apod. Dodavatel odpovídá za neporušení těchto citlivých spisů obsahující osobní údaje. d) Zadavatel zajistí přístup do společných prostor, kanceláří atd. e) Veškeré úklidové práce a práce s tím spojené, budou vykonávány tak, aby nedošlo k žádným škodám na majetku zadavatele, nebo úrazu osob.

Kód z číselníku NIPEZ

90910000-9

Název z číselníku NIPEZ

Úklidové a čisticí služby

Kód z číselníku CPV

90910000-9

Název z číselníku CPV

Úklidové služby

Textové pole pro popis místa plnění

Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailÚklidové služby90910000-9Úklidové služby

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail01. 03. 2019 12:40Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail30. 01. 2019 12:34Uveřejnění účastníků
Detail30. 01. 2019 12:34Uveřejnění výsledku
Detail15. 12. 2017 16:59Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail14. 12. 2017 13:36Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail12. 12. 2017 16:27Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail04. 12. 2017 17:04Uveřejnění zadávacích podmínek