Tonery ren. 41 KrP Praha

Základní informace


Název zadávacího postupu

Tonery ren. 41 KrP Praha

Systémové číslo NEN

N006/17/V00007999

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P17V00007999

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

09. 11. 2017 10:53

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

22. 11. 2017 08:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Václav

Příjmení

Čeleda

E-mail

vaclav.celeda@aa.mpsv.cz

Telefon 1

+420 950178336

Předmět


Popis předmětu

tonery renovované 93 ks - viz příloha

Kód z číselníku NIPEZ

30125110-5

Název z číselníku NIPEZ

Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje

Kód z číselníku CPV

30125110-5

Název z číselníku CPV

Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje

Textové pole pro popis místa plnění

ÚP ČR, KrP Praha, Žerotínova 1143/38, 130 11 Praha 3

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
Detailtonery renovované dle přílohy30125110-5Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístrojeDodávka renovovaných nebo alternativních tonerů pro laserové tiskárny a multifunkce - viz příloha. Součástí nabídky musí být příloha (pokud možno formátu .xls) s vyplněnou tabulkou s cenami včetně DPH u všech poptávaných typů tonerů. Stejná nabídková cena jako v příloze musí být uvedena v nabídkovém formuláři nabídky. V nabídce je nutno dodržet kapacitu tonerů - počet stran. Tonery musí být takové kvality, aby i drobné tenké písmo bylo dostatečně čitelné, podobně jako u originálního toneru. Pokud toner běžně obsahuje, nebo může obsahovat čip, je cena a dodávka toneru včetně čipu. V rámci záruky renovovaných nebo alternativních tonerů se dodavatel zavazuje uzavřením smlouvy o dodávce na základě objednávky k výměně vadného toneru, případně k výměně dalšího poškozeného spotřebního materiálu ( např. válec) v případě že bylo poškození způsobeno vadným tonerem do 3 pracovních dní přímo na daném konkrétním pracovišti ÚP KrP Praha. Zadavatel si může vyžádat před vlastní objednávkou a dodávkou vzorek 1ks toneru od každého typu toneru pro vyzkoušení a ověření vlastností toneru. Dodavatel se zavazuje, že vzorek dodá do tří pracovních dní od vyžádání. Při uskutečnění objednávky se dodaný vzorek započítá do dodávky. Pokud by zadavatel zboží neobjednal, vyzkoušený vzorek vrátí dodavateli. Doprava zboží včetně případného vzorku dle objednávky do sídla KrP Praha je v ceně. Doba dodání do pěti pracovních dnů po obdržení objednávky. Platba na fakturu se splatností min. 14 dní po dodání zboží. Faktura nesmí překročit cenu objednávky. Smlouva o dodávce je uzavřena odsouhlasením objednávky zadavatele dodavatelem, případně dnem dodání zboží nebo jeho části. Dodavatel výslovně souhlasí se zveřejněním této objednávky v Registru smluv v rozsahu a za podmínek vyplývajících z příslušných právních předpisů. Před realizací předmětu objednávky je nezbytné, aby dodavatel potvrzenou objednávku obratem vrátil zpět na Úřad práce České republiky, krajskou pobočku pro hl. m. Prahu na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.

Místo plnění


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail18. 07. 2018 11:38Uveřejnění účastníků
Detail18. 07. 2018 11:37Uveřejnění výsledku
Detail09. 11. 2017 10:53Uveřejnění zadávacích podmínek