Akreditované vzdělávací programy pro Úřad práce ČR – EFES

Části


Zobrazit detail
DetailN006/22/V00004397/001Jak zvládat konfliktní situace a agresivní klientyVzdělávání a školeníZadán
DetailN006/22/V00004397/002Nový občanský zákoník v praxi ve vztahu k nepojistným sociálním dávkám – úvod do bytové problematikyVzdělávání a školeníZrušen
DetailN006/22/V00004397/003Nový občanský zákoník v praxi ve vztahu nepojistným sociálním dávkám – úvod do rodinného právaVzdělávání a školeníNeukončen
DetailN006/22/V00004397/004Syndrom vyhořeníVzdělávání a školeníZadán
DetailN006/22/V00004397/005Využití asertivity při jednání s klientemVzdělávání a školeníZadán
DetailN006/22/V00004397/006Základy sebeobranyVzdělávání a školeníZrušen
DetailN006/22/V00004397/007Metody a formy ovlivňování a přesvědčováníVzdělávání a školeníZadán
DetailN006/22/V00004397/008Jak motivovat klienta ke změněVzdělávání a školeníNeukončen
DetailN006/22/V00004397/009Základy první pomociVzdělávání a školeníZadán
DetailN006/22/V00004397/010Práce s emocemiVzdělávání a školeníZadán