Periodický servis a opravy klimatizačních jednotek a demontáž čerpadel na zimu s následnou montáží na jaře pro pracoviště Úřadu práce ČR - Krajské pobočky pro hl. m. Prahu
Základní informace
Název zadávacího postupu
Periodický servis a opravy klimatizačních jednotek a demontáž čerpadel na zimu s následnou montáží na jaře pro pracoviště Úřadu práce ČR - Krajské pobočky pro hl. m. Prahu
Zadavatel
Úřad práce České republikySystémové číslo NEN
N006/22/V00031395
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P22V00031395
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
18. 11. 2022 13:47
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
01. 12. 2022 08:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Olga
Příjmení
Borecká
olga.borecka@uradprace.cz
Telefon 1
+420 950178895
Předmět
Popis předmětu
Provádění periodického servisu klimatizačních jednotek na jednotlivých pracovištích Úřadu práce ČR – KrP pro hl. m. Prahu (kontaktní pracoviště i centrální pracoviště), demontáž čerpadel na zimu a jejich následná instalace na jaře a případné provádění oprav klimatizačních jednotek, dojde-li k jejich poruše či výpadku. Periodický servis zahrnuje: v chladící části kontrolu kondenzátoru (vyčištění, rovnání lamel), kontrolu ventilátoru kondenzátu, kontrolu množství oleje, kontrolu množství chladiva, kontrolu sacího tlaku manometrem, kontrolu těsnosti chladícího okruhu, kontrolu jistících přístrojů a v elektrické části kontrolu dotažení svorek el. zařízení, zaměření oběhu kompresoru, zaměření příkonu motoru ventilátoru, kontrolu časového relé a kontrolu funkce a nastavení. Součástí díla je zejména provádění periodického servisu včetně vystavení revizních zpráv dle ČSN-EN 378-2 (140647), demontáž čerpadel a následná montáž a v případě potřeby provádění oprav vč. výměn náhradních dílů na klimatizačních jednotkách na základě předchozího projednání a zaslání objednávky, popř. i vyhotovení technického posudku na nefunkční zařízení, demontáž neopravitelných klimatizačních jednotek, jejich odvoz a ekologická likvidace. Výsledkem zadávacího řízení je uzavření smlouvy na dobu určitou, a to od 1. 1. 2023 do 31. 12. 2026, nebo do vyčerpání finančního limitu 1 197 900 Kč včetně DPH (tj. 990 000 Kč bez DPH), podle toho, co nastane dříve. V případě ukončení smlouvy k 31. 12. 2026 nemusí být finanční limit vyčerpán. Periodický servis a montáž a demontáž čerpadel budou zajišťovány dle harmonogramu v Příloze č. 1. Dodavatel si sám hlídá termín pravidelného servisu, který zrealizuje po dohodě s kontaktní osobou na příslušném pracovišti. Na tento periodický servis nebude zadavatel vystavovat objednávky. Ostatní práce (např. opravy nefunkčních zařízení, mimořádné čištění nad smluvní rámec, ekologická likvidace zařízení apod. budou realizovány dle požadavků ÚP ČR – KrP pro hl. m. Prahu na základě dílčích objednávek. Komunikace bude probíhat elektronicky prostřednictvím kontaktních osob uvedených ve smlouvě. Dodavatel prohlašuje, že je schopen zajistit požadavky zadavatele uvedené ve smlouvě a že disponuje dostatečnou kapacitou a odbornými znalostmi pro zajištění potřebné kvality plnění. Zásahy při haváriích klimatizačních jednotek budou v souladu se smlouvou provedeny nejpozději do 1 hodiny od nahlášení závady. Faktura s 30denní splatností bude vystavena dodavatelem za každé jednotlivé dílčí plnění na základě příslušného servisního listu a příp. i objednávky, nepůjde-li o pravidelný servis na základě smlouvy. V takovém případě bude na faktuře uvedeno i č. objednávky zadavatele. Pro fakturaci budou sloužit ceny uvedené dodavatelem v ceníku v tabulce – viz Příloha č. 2, příp. samostatné cenové nabídky schválené zadavatelem (pokud se bude jednat o provádění oprav s cenou náhradních dílů či jiných položek vyšší než 1 000 Kč vč. DPH). Dodavatel se za firmu a za své zaměstnance zavazuje, že s informacemi bude nakládáno jako s důvěrnými údaji dle zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů a dle nařízení Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679 („GDPR“). Nabídka musí být zpracována pouze elektronicky, a následně vložena prostřednictvím NEN v požadované lhůtě. Později vložené nabídky nebudou akceptovány. Pokud účastníkem podaná nabídka nebude splňovat zadavatelem stanovené požadavky a nebude obsahovat zadavatelem požadované náležitosti (např. nacenění všech položek v ceníku, vyplnění požadovaných příloh), bude vyloučena. Dodavatel předloží Výpis z obchodního rejstříku, popř. jiný doklad o oprávnění podnikání, a dále certifikát kategorie I vydaný Ministerstvem životního prostředí, opravňujícího jeho držitele k výkonu činností podle § 10 odst. 1 a odst. 2 písm. a) a b) zákona č. 73/2012 Sb. a podle článku 3 odst. 2 písm. a) nařízení Komise (EU) č. 2015/2067. Zadavatel bude nabídky hodnotit podle jejich ekonomické výhodnosti – nejnižší nabídková cena. Tato cena bude vypočtena jako vážená cena po doplnění všech informací do žlutě podbarvených políček (buněk) v Příloze č. 2 (Ceník). Ceny uvedené v této Příloze č. 2 budou v průběhu plnění platit jako závazný ceník pro fakturaci servisu zařízení, oprav zařízení a dalších služeb (např. demontáž, odvoz, ekologická likvidace zařízení atp.). Dodavatel doplní cenu ke všem položkám uvedeným v TABULCE „A“ i v TABULCE „B“, a to v členění: cena bez DPH, DPH a cena vč. DPH (v Kč). Program vypočte dle zadavatelem nastavených vah (procent) celkovou váženou cenu ze všech těchto položek, která bude sloužit jako částka k hodnocení a výběru (a následně pak jako závazný ceník). Nedílnou součástí nabídky jsou vyplněné a podepsané Přílohy č. 2, 3, 4, 5 a 6. Vyplněný Ceník (Příloha č. 2) je součástí smlouvy a slouží též pro účel hodnocení VZ. Pro účel hodnocení VZ není nutné požadované přílohy opatřovat elektronickým podpisem, stačí vyplněné přílohy vytisknout a po podpisu oprávněnou osobou je zpět naskenovat do NENu jako součást nabídky. Chybějící nebo nesprávně vyplněná příloha (bez podpisu či jiných požadovaných náležitostí) může být důvodem k vyloučení nabídky. Přílohy: Příloha č. 1 – Harmonogram periodického servisu vč. kontaktů Příloha č. 2 – Ceník vč. specifikace klimatizačních jednotek Příloha č. 3 – Návrh smlouvy Příloha č. 4 – Krycí list nabídky Příloha č. 5 – Čestné prohlášení o splnění některých kvalifikačních předpokladů Příloha č. 6 – Čestné prohlášení o kontaktních údajích
Kód z číselníku NIPEZ
50730000-1
Název z číselníku NIPEZ
Opravy a údržba skupin chladicích zařízení
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
50730000-1
Název z číselníku CPV
Opravy a údržba skupin chladících zařízení
Název předmětu
Periodický servis klimatizačních jednotek, montáž/demontáž čerpadel, opravy klimatizace
Textové pole pro popis místa plnění
Smlouva na dobu určitou, a to od 1. 1. 2023 do 31. 12. 2026, nebo do vyčerpání finančního limitu 1 197 900 Kč včetně DPH (tj. 990 000 Kč bez DPH), podle toho, co nastane dříve. V případě ukončení smlouvy k 31. 12. 2026 nemusí být finanční limit vyčerpán.
Položky předmětu
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
07. 12. 2022 09:57 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
18. 11. 2022 13:47 | Uveřejnění zadávacích podmínek |