Detail

Základní informace


Úřední název

KRISTYÁN cz s.r.o.

IČO

27139280

DIČ

CZ27139280

Obec

Praha

Část obce

Břevnov

Ulice

Bělohorská

Číslo popisné

723

Číslo orientační

132

PSČ

16900

Stát

Česká republika

Doplňující informace


Datum uzavření smlouvy

14. 08. 2024

Evidenční číslo smlouvy

904082610.00.000/KRPA-160400/ČJ-2024-0000MT

Základní popis předmětu plnění smlouvy

Čistící prostředky a vodní filtry do kávovarů dále viz příloha č. 1 této výzvy (zadávací podmínky) - Technická specifikace Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - zboží musí být určeno pro Českou republiku a musí se na ně vztahovat plnohodnotná záruka a musí obsahovat návod k obsluze v českém jazyce - nabízené zboží musí být plně kompatibilní s daným typem kávovaru - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží - zadavatel nepřipouští částečné plnění veřejné zakázky - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - Předložení neověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - Předložení neověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 2 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu plnění do 21 dnů od obdržení písemné objednávky. - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Bc. Jiří Löbl tel.: 974 823 397 e-mail: krpa.osm.omtz.evidence@opcr.cz Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy Bartolomějská 306/7, Praha 1 Zadavatel upozorňuje, že veškerá komunikace mezi ním a účastníkem týkající se výběrového řízení musí probíhat pouze písemně – elektronicky cestou NEN, datovou zprávou nebo e-mailem. - v případě shodných nabídkových cen rozhoduje datum a čas podání nabídky. - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 zákona č. 89/2012 občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 1151 110 00 Praha 1

Smluvní cena bez DPH

83 485,12

Smluvní cena s DPH

101 017,00

Smluvní cena s dodatky bez DPH

83 485,12

Smluvní cena s dodatky s DPH

101 017,00

Měna

CZK

Internetová adresa, na které je smlouva umístěna

https://smlouvy.gov.cz/smlouva/29809556

Vybraný dodavatel je sdružením dodavatelů

Ne