Detail
Základní informace
Úřední název
KRISTYÁN cz s.r.o.
IČO
27139280
DIČ
CZ27139280
Obec
Praha
Část obce
Břevnov
Ulice
Bělohorská
Číslo popisné
723
Číslo orientační
132
PSČ
16900
Stát
Česká republika
Doplňující informace
Datum uzavření smlouvy
14. 08. 2024
Evidenční číslo smlouvy
904082610.00.000/KRPA-160400/ČJ-2024-0000MT
Základní popis předmětu plnění smlouvy
Čistící prostředky a vodní filtry do kávovarů dále viz příloha č. 1 této výzvy (zadávací podmínky) - Technická specifikace Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - zboží musí být určeno pro Českou republiku a musí se na ně vztahovat plnohodnotná záruka a musí obsahovat návod k obsluze v českém jazyce - nabízené zboží musí být plně kompatibilní s daným typem kávovaru - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží - zadavatel nepřipouští částečné plnění veřejné zakázky - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - Předložení neověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - Předložení neověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 2 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu plnění do 21 dnů od obdržení písemné objednávky. - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Bc. Jiří Löbl tel.: 974 823 397 e-mail: krpa.osm.omtz.evidence@opcr.cz Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy Bartolomějská 306/7, Praha 1 Zadavatel upozorňuje, že veškerá komunikace mezi ním a účastníkem týkající se výběrového řízení musí probíhat pouze písemně – elektronicky cestou NEN, datovou zprávou nebo e-mailem. - v případě shodných nabídkových cen rozhoduje datum a čas podání nabídky. - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 zákona č. 89/2012 občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 1151 110 00 Praha 1
Smluvní cena bez DPH
83 485,12
Smluvní cena s DPH
101 017,00
Smluvní cena s dodatky bez DPH
83 485,12
Smluvní cena s dodatky s DPH
101 017,00
Měna
CZK
Internetová adresa, na které je smlouva umístěna
https://smlouvy.gov.cz/smlouva/29809556
Vybraný dodavatel je sdružením dodavatelů
Ne