Dodání materiálu k náboru nových uchazečů

Základní informace


Název zadávacího postupu

Dodání materiálu k náboru nových uchazečů

Systémové číslo NEN

N006/22/V00015663

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P22V00015663

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

16. 06. 2022 16:39

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

27. 06. 2022 08:30

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Markéta

Příjmení

Votánková

E-mail

krpa.ovz.evidence@pcr.cz

Telefon 1

+420 974823253

Telefon 2

+420 731195516

Předmět


Popis předmětu

Předmět plnění: Předmětem nákupu jsou předměty využívané při aktivitách cílených na nábor nových uchazečů Oddělením náboru a personální stabilizace Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy. Jedná se o nůžkový stan s bočnicemi, potiskem a kovovým závažím, stoly a židle. Technická specifikace: Stan - rozkládací stan s potiskem na bočnicích - ocelová rozkládací konstrukce, šroubované spoje, výškově stavitelný - rozměr 3 x 3 m - střecha musí být součástí a během skládání stanu ji není třeba demontovat - opláštění nepropouští vodu, odolává plísni a má sníženou hořlavost - barva - modrá - bočnice – 3 ks demontovatelné s vnějším barevným potiskem o velikosti max. 1 x 1 m - stěny střechy na všech 4 stranách logo PČR s názvem krajského ředitelství - 4 ks kovového závaží pro stabilizaci stanu Skládací půlený stůl - rozměr rozloženého stolu min. 180x75x70 (d x š x v) - rozměr složeného stolu max. 100x75x12 (d x š x v) - barva - šedá - nosnost stolu min. 200 kg - desky stolu z pevnostního materiálu - ocelová konstrukce nohou - rukojeť pro přenášení Židle - nosnost min. 120 kg - hmotnost max. 8 kg - barva: šedá nebo černá - materiál: kovová konstrukce, plastové sedátko Další požadavky zadavatele: -zadavatel požaduje po vybraném účastníkovi před dodáním zboží provedení názorné ukázky jeho složení a rozložení - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží - návod na použití v českém jazyce - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - Předložení neověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - Předložení neověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu plnění do 30 dnů ode dne obdržení písemné objednávky - zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Bc. Martina Novotná, DiS. - tel.: 974 822 722; 703 823 840 Odbor personální, oddělení náboru a personální stabilizace Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy - v případě shodných nabídkových cen rozhoduje datum a čas podání nabídky. - Zadavatel si vyhrazuje právo požadovat předložení vzorků - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 zákona č. 89/2012 občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 122 110 01 Praha 1

Kód z číselníku NIPEZ

79600000-0

Název z číselníku NIPEZ

Nábor zaměstnanců

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

79600000-0

Název z číselníku CPV

Nábor zaměstnanců

Textové pole pro popis místa plnění

Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy Kongresová 1666/2, Praha 4 – Nusle (odbor personální; pracoviště personálního oddělení náboru a personální stabilizace) Kontaktní osoba: Bc. Martina Novotná, DiS. tel.: 974 822 722; 703 823 840

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailNábor zaměstnanců79600000-0Nábor zaměstnanců Předmětem nákupu jsou předměty využívané při aktivitách cílených na nábor nových uchazečů Oddělením náboru a personální stabilizace Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy. Jedná se o nůžkový stan s bočnicemi, potiskem a kovovým závažím, stoly a židle.

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail16. 06. 2022 16:39Uveřejnění zadávacích podmínek