VPŠ a SPŠ MV v Praze, Pod Táborem 102/5, 190 24 Praha-9-RD na nákup (dodávky) reklamních předmětů s potiskem
Základní informace
Název zadávacího postupu
VPŠ a SPŠ MV v Praze, Pod Táborem 102/5, 190 24 Praha-9-RD na nákup (dodávky) reklamních předmětů s potiskem
Systémové číslo NEN
N006/19/V00032643
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P19V00032643
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
19. 11. 2019 05:53
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
04. 12. 2019 09:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Nikolaj
Příjmení
Mňuk
mnukn@skolamv.cz
Telefon 1
+420 974845401
Předmět
Popis předmětu
Seznam „ výběr“ reklamních předmětů (bez potisku) s potiskem: Upřesnění viz krycí list - Příloha č. 2 Požadujeme dodávky drobných reklamních předmětů převážně kancelářského, elektronického a textilního charakteru včetně potisku nebo výšivky loga školy nebo nápisu (bude vždy upřesněno při každé objednávce). Vzhledem k tomu, že reklamní předměty představují velmi specifický sortiment budeme odebírat i jiné, popřípadě podobné zboží, než je uvedeno v orientační tabulce KL a to podle aktuální nabídky dodavatele do maximální výše 300,- Kč bez DPH za kus. Roční odběr bude v počtu přibližně 1500 až 2500 ks. Po cca 100 ks od druhu reklamního předmětu. Orientační výběr reklamních předmětů: 1. Psací potřeby (sada) ….. 2. Laserové ukazovátko s prop. tužkou…. 3. Zápisník A6 …. 4. Konferenční desky A4 … 5. Powerbanka 2200 mAh 6. Batoh 7. Kšiltovka 8. Skládací deštník…. 9. Froté ručník 10. Termohrnek 11. Kuličkové pero (sada) …… 12. Taška na dokumenty …… 13. Jiné reklamní předměty dle aktuální nabídky…. Na dílčí plnění zakázky budou dále uzavírány samostatné objednávky elektronickou nebo písemnou formou dle předběžné telefonické domluvy. Zadavatel předpokládá každé jednotlivé dílčí plnění nejpozději do 21 pracovních dnů od potvrzení písemné (elektronické e-mail) objednávky dodavateli. Převzetí dodávky zabezpečuje v RD určený pracovník zadavatele Dále musí každý výrobek obsahovat návod k použití. Požadujeme dovezení (zaslání) předmětů do areálu školy. Platnost smlouvy 36 měsíců.
Kód z číselníku NIPEZ
22462000-6
Název z číselníku NIPEZ
Reklamní materiály
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
22462000-6
Název z číselníku CPV
Reklamní materiály
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Reklamní materiály | 22462000-6 | Reklamní materiály |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
24. 08. 2023 08:07 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
23. 02. 2022 08:35 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
13. 04. 2021 14:54 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
06. 02. 2020 15:20 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
06. 02. 2020 07:39 | Uveřejnění účastníků | |||
06. 02. 2020 07:39 | Uveřejnění výsledku | |||
10. 12. 2019 09:24 | Uveřejnění účastníků | |||
10. 12. 2019 09:24 | Uveřejnění výsledku | 10. 12. 2019 09:31 | Ing. Nikolaj Mňuk | |
28. 11. 2019 12:04 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
22. 11. 2019 11:57 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu |