VPŠ a SPŠ MV v Praze, Pod Táborem 102/5, 190 24 Praha-9-RD na nákup (dodávky) reklamních předmětů s potiskem

Základní informace


Název zadávacího postupu

VPŠ a SPŠ MV v Praze, Pod Táborem 102/5, 190 24 Praha-9-RD na nákup (dodávky) reklamních předmětů s potiskem

Systémové číslo NEN

N006/19/V00032643

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P19V00032643

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

19. 11. 2019 05:53

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

04. 12. 2019 09:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Nikolaj

Příjmení

Mňuk

E-mail

mnukn@skolamv.cz

Telefon 1

+420 974845401

Předmět


Popis předmětu

Seznam „ výběr“ reklamních předmětů (bez potisku) s potiskem: Upřesnění viz krycí list - Příloha č. 2 Požadujeme dodávky drobných reklamních předmětů převážně kancelářského, elektronického a textilního charakteru včetně potisku nebo výšivky loga školy nebo nápisu (bude vždy upřesněno při každé objednávce). Vzhledem k tomu, že reklamní předměty představují velmi specifický sortiment budeme odebírat i jiné, popřípadě podobné zboží, než je uvedeno v orientační tabulce KL a to podle aktuální nabídky dodavatele do maximální výše 300,- Kč bez DPH za kus. Roční odběr bude v počtu přibližně 1500 až 2500 ks. Po cca 100 ks od druhu reklamního předmětu. Orientační výběr reklamních předmětů: 1. Psací potřeby (sada) ….. 2. Laserové ukazovátko s prop. tužkou…. 3. Zápisník A6 …. 4. Konferenční desky A4 … 5. Powerbanka 2200 mAh 6. Batoh 7. Kšiltovka 8. Skládací deštník…. 9. Froté ručník 10. Termohrnek 11. Kuličkové pero (sada) …… 12. Taška na dokumenty …… 13. Jiné reklamní předměty dle aktuální nabídky…. Na dílčí plnění zakázky budou dále uzavírány samostatné objednávky elektronickou nebo písemnou formou dle předběžné telefonické domluvy. Zadavatel předpokládá každé jednotlivé dílčí plnění nejpozději do 21 pracovních dnů od potvrzení písemné (elektronické e-mail) objednávky dodavateli. Převzetí dodávky zabezpečuje v RD určený pracovník zadavatele Dále musí každý výrobek obsahovat návod k použití. Požadujeme dovezení (zaslání) předmětů do areálu školy. Platnost smlouvy 36 měsíců.

Kód z číselníku NIPEZ

22462000-6

Název z číselníku NIPEZ

Reklamní materiály

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

22462000-6

Název z číselníku CPV

Reklamní materiály

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailReklamní materiály22462000-6Reklamní materiály

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail24. 08. 2023 08:07Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail23. 02. 2022 08:35Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail13. 04. 2021 14:54Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail06. 02. 2020 15:20Uveřejnění písemné zprávy
Detail06. 02. 2020 07:39Uveřejnění účastníků
Detail06. 02. 2020 07:39Uveřejnění výsledku
Detail10. 12. 2019 09:24Uveřejnění účastníků
Detail10. 12. 2019 09:24Uveřejnění výsledku10. 12. 2019 09:31Ing. Nikolaj Mňuk
Detail28. 11. 2019 12:04Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail22. 11. 2019 11:57Uveřejnění změn na zadávacím postupu