OS Praha 1 – revitalizace JS _ stavební práce_II
Základní informace
Název zadávacího postupu
OS Praha 1 – revitalizace JS _ stavební práce_II
Zadavatel
Obvodní soud pro Prahu 1Systémové číslo NEN
N006/22/V00027781
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Evidenční číslo zakázky ve VVZ
Z2023-022787
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P22V00027781
Režim VZ dle volby zadavatele
Podlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Zjednodušené podlimitní řízení
Specifikace zadávacího řízení
zjednodušené podlimitní řízení
Druh
Veřejná zakázka na stavební práce
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
9 710 000,00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
18. 10. 2022 11:50
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
13. 01. 2023 09:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Kateřina
Příjmení
Puldová
kpuldova@osoud.pha1.justice.cz
Telefon 1
+420 221093286
Předmět
Popis předmětu
Předmětem veřejné zakázky je revitalizace jednacích síní za účelem vytvoření maximálně funkčních prostor pro soudní jednání s ohledem na historické prostředí národní kulturní památky. Předmětem revitalizace je sedm jednacích síní - jedná se o jednací síně č. 4, 6, 9, 11, 12,15 a 126. Dodávka sedacího nábytku není předmětem plnění této veřejné zakázky, ale bude zadávána v samostatném zadávacím řízení veřejné zakázky na dodávky. Předmět plnění veřejné zakázky je detailně vymezen v projektové dokumentaci „Revitalizace jednacích síní Obvodního soudu pro Prahu 1“ zpracované projektantem REINVEST spol. s r. o., se sídlem K Novému dvoru 897/66, 142 00 Praha 4, IČO: 65410840 (dále jen "projektová dokumentace"), včetně soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr (dále jen "soupis prací"), které jsou přílohou č. 1 zadávací dokumentace. Doba plnění – zadavatel požaduje, aby realizace veřejné zakázky byla rozdělena do 3 etap, aby byl zachován plynulý chod soudu a soudních jednání: 1. etapa – jednací síň č. 126 - zahájení realizace této etapy do 90 kalendářních dnů ode dne účinnosti Smlouvy o dílo (dále jen „Smlouva“), která tvoří přílohu č. 2 této zadávací dokumentace, - řádné předání této etapy bez vad a nedodělků do 90 kalendářních dnů ode dne zahájení prací, které musí být v termínu výše uvedeném. 2. etapa – jednací síně č. 4, 6, 9 - zahájení realizace této etapy do 14 kalendářních dnů ode dne řádného předání 1. etapy bez vad a nedodělků, - řádné předání této etapy bez vad a nedodělků do 90 kalendářních dnů ode dne zahájení prací, které musí být v termínu výše uvedeném pro 2. etapu. 3. etapa – jednací síně č. 11, 12, 15 - zahájení realizace této etapy do 14 kalendářních dnů ode dne řádného předání 2. etapy bez vad a nedodělků, - řádné předání této etapy bez vad a nedodělků do 90 kalendářních dnů ode dne zahájení prací, které musí být v termínu výše uvedeném pro 3. etapu. Předmětné práce budou prováděny na základě podrobného harmonogramu provádění prací pro jednotlivé etapy, který bude sjednán dle pravidel stanovených v projektové dokumentaci a ve vzorové smlouvě, a to do dvaceti (20) kalendářních dnů od nabytí účinnosti smlouvy. Hlučné práce musí být prováděny mimo pracovní dobu soudu - zadavatele, přičemž však musí být dodržen noční klid dle právních předpisů. Budou umožněny práce o víkendech. Přerušení provádění prací v důsledku vyšší moci nebo sistace díla (viz čl. IV odst. 4 a 5 vzorové smlouvy) je vyhrazenou změnou závazku ve smyslu § 100 odst. 1 zákona. Místem plnění je sídlo zadavatele na adrese Obvodní soud pro Prahu 1, Ovocný trh 587/14, 112 94 Praha 1.
Kód z číselníku NIPEZ
45453100-8
Název z číselníku NIPEZ
Renovační stavební práce
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
45453100-8
Název z číselníku CPV
Modernizace budov
Název předmětu
Modernizace budov
Položky předmětu
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
17. 10. 2024 18:47 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
17. 10. 2024 18:47 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
24. 06. 2024 15:13 | Uveřejnění účastníků | |||
24. 06. 2024 15:13 | Uveřejnění výsledku | |||
24. 06. 2024 15:09 | Uveřejnění dodatku smlouvy | |||
31. 03. 2024 19:06 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
29. 05. 2023 14:57 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
29. 05. 2023 14:43 | Uveřejnění účastníků | |||
29. 05. 2023 14:43 | Uveřejnění výsledku | |||
14. 04. 2023 13:45 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele |
Evidence uveřejnění ve VVZ
29. 05. 2023 15:45 | F2023-022787 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení v podlimitním režimu |