Detail

Detail vysvětlení


Dotaz

Dotaz č.1: Dotaz se vztahuje k odst. 6 Platební podmínky, 6.6. Návrhu rámocové smlouvy: Dle § 64 odst. 8 zák. č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o elektronických komunikacích), v platném znění, je účastník, který je koncovým uživatelem, oprávněn uplatnit reklamaci na vyúčtování ceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. …. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu. Upraví zadavatel zadávací dokumentaci do souladu s uvedeným ustanovením zákona? Dotaz se vztahuje k odst. 13. Závěrečná ustanovení, 13.8. Návrhu rámocové smlouvy: Toto ujednání může být v rozporu s § 63 odst. 1 písm. g) zák. č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o elektronických komunikacích), v platném znění, dle kterého výpovědní doba účastnické smlouvy nesmí překročit 30 dnů, přičemž dle názoru ČTÚ musí být s ohledem na jednotnost právního řádu § 63 zákona o elektronických komunikacích aplikován shodně jak na smlouvy spotřebitelské, tak na smlouvy mezi podnikateli. Upraví zadavatel zadávací dokumentaci s odkazem na výše uvedené? Toto ujednání může být v rozporu s § 63 odst. 1 písm. g) zák. č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o elektronických komunikacích), v platném znění, dle kterého výpovědní doba nesmí překročit 30 dnů, a zřejmě tedy nelze posunout počátek jejího běhu tak, aby byla překročena maximální délka 30 dní. Upraví zadavatel zadávací dokumentaci s odkazem na výše uvedené?

Text vysvětlení zadávací dokumentace

Viz příloha