Detail uveřejnění
Detail uveřejněné informace
Datum uveřejnění
31. 03. 2020 12:09
Uveřejnění
Uveřejnění o zrušení
Detail uveřejnění zrušení
Datum a čas rozhodnutí o zrušení
31. 03. 2020 00:00
Odůvodnění zrušení
Zadavatel stanovil, že předmětem veřejné zakázky je výmalba určených vnitřních prostor ve vlastnictví zadavatele nebo užívané zadavatelem. Dle dílčích požadavků bude výmalba v budově č. 21, 11, 1,1/7 a v budově č. 22. Zadavatel předpokládal zahájení plnění od března 2020, bezodkladně po nabytí účinnosti smlouvy. Vzhledem k aktuální situaci, kdy byl Vládou ČR usnesením č. 194/2020 Sb. ze dne 12.03.2020 vyhlášen pro území České republiky z důvodu ohrožení zdraví v souvislosti s prokázáním výskytu koronaviru /označovaný jako SARS CoV-2/ nouzový stav, a s tím související následná opatření omezující volný pohyb osob, rozhodl zadavatel o zrušení zadávacího řízení této veřejné zakázky. Sám zadavatel přijal po dobu vyhlášených opatření vlastní omezení, týkající se provozu budov krajského úřadu, a pohybu a chování osob ve vnitřních prostorách těchto budov. Realizace zadávaného předmětu zakázky v plánovaném období je tak uvedenými opatřeními a omezeními znemožněna, přičemž v době tohoto rozhodnutí nelze predikovat délku dalšího setrvání těchto omezení v platnosti. V průběhu zadávání veřejné zakázky tak nastaly okolnosti hodné zvláštního zřetele, které zadavatel nezpůsobil a ani je nemohl predikovat, a pro které nelze po zadavateli požadovat, aby v zadávacím řízení pokračoval. Pro počáteční období plnění zakázky, jak bylo zadavatelem plánováno (březen 2020), pak nastává rovněž podstatná změna okolností spočívající v nemožnosti plnění, pro kterou odpadly důvody pro jeho pokračování. Zadavatel si je rovněž vědom, že současná omezení mohou negativně postihnout dodavatele působící na relevantním trhu, proto i plnění všech závazků, které by plynuly z uzavřené smlouvy mezi zadavatelem a vybraným dodavatelem, by mohlo být ohroženo. Zadavatel proto předpokládá, že po ustálení situace vyhlásí pro zadávaný předmět zakázky nové zadávací řízení, v jehož podmínkách zohlední i zkušenosti nabyté z této situace, pro případné přesnější nastavení zadávacích podmínek, zejména pak obchodních podmínek včetně obsahu a struktury rozpočtu.
Uveřejněné dokumenty
Zobrazit detail | |||||
---|---|---|---|---|---|
19_Rozhodnutí o zrušení.pdf | 31. 03. 2020 12:09 | Dokument není zavirovaný |