Výměna stávajících podlahových krytin za lino v budově Centrotex, Praha 4

Základní informace


Název zadávacího postupu

Výměna stávajících podlahových krytin za lino v budově Centrotex, Praha 4

Systémové číslo NEN

N006/17/V00000457

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P17V00000457

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na stavební práce

Datum uveřejnění ZP na profil

24. 03. 2017 11:37

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

12. 04. 2017 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Martin

Příjmení

Jiroušek

Funkce/pracovní pozice

referent majektové správy

E-mail

m.jirousek@zsmv.cz

Telefon 1

+420 974844588

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je výměna stávajících podlahových krytin v prostorách budovy Centrotex, Nám. Hrdinů 4, Praha 4. Stávající povrch tvoří zátěžový koberec, který je na pokraji životnosti cca 12-15 let stáří. Ušpinění původního koberce a zvlnění na některých místech nelze odstranit. Stavební práce realizované dle smlouvy o dílo budou spočívat zejména v: • odstranění stávajícího koberce, • strojní přebroušení podkladu, • očištění podkladu a penetrace, • hrubé opravy podkladu cca 5%, • 3x ruční vyhlazovací stěrka, • montáž PVC lepením vč. sváru, • montáž PVC soklu, • montáž přechodových lišt – chodba, • likvidace demontované krytiny, • další činnosti nutné k bezvadnému provedení všech prací. Nová krytina je navržena tak, aby povrch odpovídal požárním podmínkám v místě a zároveň její užitné vlastnosti umožnily bezproblémové využívání prostor, kam je navržena. Další skutečnosti týkající se provádění díla: a) Objednatel zdůrazňuje, že stavební práce je třeba koordinovat s provozovatelem objektu. Stavební práce budou vyžadovat značné nároky na organizaci provádění stavebních prací a koordinaci jednotlivých činností s pracovníky Objednatele a správcem budovy Centrotex, Nám. Hrdinů 4, Praha 4. Dílo bude prováděno po částech cca 3-5 místností najednou, dle dílčího požadavku Objednatele. b) Práce, při kterých hrozí vznik požáru, jako jsou svařování, letování, řezání a broušení el. nástroji, práci s nebezpečnými látkami či jiné nebezpečné práce budou Zhotovitelem hlášeny vždy minimálně 5 dní předem. Související činnosti jsou předmětem plnění veřejné zakázky a jako takové musí být zahrnuty do nabídkové ceny, a to i tehdy, když nejsou uvedeny ve výkazu výměr, který tvoří přílohu č. 1 smlouvy o dílo, samostatnými položkami. Dodavatel zahrne ocenění těchto souvisejících položek do jednotkových cen výkazu výměr. Provedení souvisejících činností nebude fakturováno samostatnými položkami (pokud je výkaz výměr jako samostatné položky nezahrnuje), ale jako součást jednotlivých položek výkazu výměr.

Kód z číselníku NIPEZ

45432100-5

Název z číselníku NIPEZ

Pokládka podlah a podlahových krytin

Kód z číselníku CPV

45432100-5

Název z číselníku CPV

Pokládka podlah a podlahových krytin

Textové pole pro popis místa plnění

3.1. Místem plnění jsou prostory 5. patro a 3. patro budovy Centrotex, Nám. Hrdinů 4, Praha 4

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailVýměna stávajících podlahových krytin za lino v budově Centrotex, Praha 445432100-5Pokládka podlah a podlahových krytinPředmětem veřejné zakázky je výměna stávajících podlahových krytin v prostorách budovy Centrotex, Nám. Hrdinů 4, Praha 4. Stávající povrch tvoří zátěžový koberec, který je na pokraji životnosti cca 12-15 let stáří. Ušpinění původního koberce a zvlnění na některých místech nelze odstranit.

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail15. 11. 2017 08:49Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail15. 11. 2017 08:48Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail14. 08. 2017 14:29Uveřejnění účastníků
Detail14. 08. 2017 14:29Uveřejnění výsledku
Detail05. 06. 2017 11:48Uveřejnění účastníků
Detail05. 06. 2017 11:48Uveřejnění výsledku
Detail01. 06. 2017 14:32Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail09. 05. 2017 15:07Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail09. 05. 2017 14:47Uveřejnění oznámení o vyloučení dodavatele
Detail28. 04. 2017 14:07Došlo k uveřejnění dokumentu 18-0 Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky.pdf.