Výměna stávajících podlahových krytin za lino v budově Centrotex, Praha 4
Základní informace
Název zadávacího postupu
Výměna stávajících podlahových krytin za lino v budově Centrotex, Praha 4
Systémové číslo NEN
N006/17/V00000457
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P17V00000457
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na stavební práce
Datum uveřejnění ZP na profil
24. 03. 2017 11:37
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
12. 04. 2017 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Martin
Příjmení
Jiroušek
Funkce/pracovní pozice
referent majektové správy
m.jirousek@zsmv.cz
Telefon 1
+420 974844588
Předmět
Popis předmětu
Předmětem veřejné zakázky je výměna stávajících podlahových krytin v prostorách budovy Centrotex, Nám. Hrdinů 4, Praha 4. Stávající povrch tvoří zátěžový koberec, který je na pokraji životnosti cca 12-15 let stáří. Ušpinění původního koberce a zvlnění na některých místech nelze odstranit. Stavební práce realizované dle smlouvy o dílo budou spočívat zejména v: • odstranění stávajícího koberce, • strojní přebroušení podkladu, • očištění podkladu a penetrace, • hrubé opravy podkladu cca 5%, • 3x ruční vyhlazovací stěrka, • montáž PVC lepením vč. sváru, • montáž PVC soklu, • montáž přechodových lišt – chodba, • likvidace demontované krytiny, • další činnosti nutné k bezvadnému provedení všech prací. Nová krytina je navržena tak, aby povrch odpovídal požárním podmínkám v místě a zároveň její užitné vlastnosti umožnily bezproblémové využívání prostor, kam je navržena. Další skutečnosti týkající se provádění díla: a) Objednatel zdůrazňuje, že stavební práce je třeba koordinovat s provozovatelem objektu. Stavební práce budou vyžadovat značné nároky na organizaci provádění stavebních prací a koordinaci jednotlivých činností s pracovníky Objednatele a správcem budovy Centrotex, Nám. Hrdinů 4, Praha 4. Dílo bude prováděno po částech cca 3-5 místností najednou, dle dílčího požadavku Objednatele. b) Práce, při kterých hrozí vznik požáru, jako jsou svařování, letování, řezání a broušení el. nástroji, práci s nebezpečnými látkami či jiné nebezpečné práce budou Zhotovitelem hlášeny vždy minimálně 5 dní předem. Související činnosti jsou předmětem plnění veřejné zakázky a jako takové musí být zahrnuty do nabídkové ceny, a to i tehdy, když nejsou uvedeny ve výkazu výměr, který tvoří přílohu č. 1 smlouvy o dílo, samostatnými položkami. Dodavatel zahrne ocenění těchto souvisejících položek do jednotkových cen výkazu výměr. Provedení souvisejících činností nebude fakturováno samostatnými položkami (pokud je výkaz výměr jako samostatné položky nezahrnuje), ale jako součást jednotlivých položek výkazu výměr.
Kód z číselníku NIPEZ
45432100-5
Název z číselníku NIPEZ
Pokládka podlah a podlahových krytin
Kód z číselníku CPV
45432100-5
Název z číselníku CPV
Pokládka podlah a podlahových krytin
Textové pole pro popis místa plnění
3.1. Místem plnění jsou prostory 5. patro a 3. patro budovy Centrotex, Nám. Hrdinů 4, Praha 4
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Výměna stávajících podlahových krytin za lino v budově Centrotex, Praha 4 | 45432100-5 | Pokládka podlah a podlahových krytin | Předmětem veřejné zakázky je výměna stávajících podlahových krytin v prostorách budovy Centrotex, Nám. Hrdinů 4, Praha 4. Stávající povrch tvoří zátěžový koberec, který je na pokraji životnosti cca 12-15 let stáří. Ušpinění původního koberce a zvlnění na některých místech nelze odstranit. |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
15. 11. 2017 08:49 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
15. 11. 2017 08:48 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
14. 08. 2017 14:29 | Uveřejnění účastníků | |||
14. 08. 2017 14:29 | Uveřejnění výsledku | |||
05. 06. 2017 11:48 | Uveřejnění účastníků | |||
05. 06. 2017 11:48 | Uveřejnění výsledku | |||
01. 06. 2017 14:32 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
09. 05. 2017 15:07 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
09. 05. 2017 14:47 | Uveřejnění oznámení o vyloučení dodavatele | |||
28. 04. 2017 14:07 | Došlo k uveřejnění dokumentu 18-0 Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky.pdf. |