Detail uveřejnění
Detail uveřejněné informace
Datum uveřejnění
17. 08. 2018 18:10
Uveřejnění
Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Text vysvětlení zadávací dokumentace
Zobrazit detail | Text vysvětlení zadávací dokumentace |
---|---|
Vysvětlení a změna zadávací dokumentace č. 1 ze dne 17. 8. 2018 Veřejné zakázky: „Vytvoření politiky územního rozvoje a jejího strategického plánování v Moldavsku“ Veřejná zakázka na služby zadávaná formou otevřeného řízení Evidenční číslo zakázky ve věstníku veřejných zakázek: Z2018-027667 Zakázka je zadávána dle zákona o zadávání veřejných zakázek č. 134/2016 Sb., ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZZVZ“) strana 2 (celkem 5) Zadavatel obdržel žádost o vysvětlení zadávací dokumentace. Níže na žádost odpovídá. Toto vysvětlení a změnu zadávací dokumentace zadavatel také uveřejňuje na profilu zadavatele (NEN). V souladu s § 98 odst. 3 ZZVZ zadavatel uvádí toto vysvětlení včetně přesného znění žádosti bez identifikace dodavatele (tazatele). Znění žádosti: Ad 2.3. Je za písemnou komunikaci považováni i komunikace e-mailem? Odpověď zadavatele: Jestliže Váš dotaz směřuje k tomu, zda lze žádost o vysvětlení zadávací dokumentace zaslat i e-mailem, pak je odpověď zadavatele kladná, tedy ano. Znění žádosti: Ad 4.3. I. Zcela nerozumím požadavkům na technickou kvalifikaci. „Dodavatel splňuje technický kvalifikační předpoklad, pokud za poslední 3 roky realizoval alespoň 2 obdobné zakázky – zpracování územně plánovacích dokumentů pro národní, případně regionální úroveň, jejichž předmětem bylo plnění u každé z nich v minimálním finančním objemu 1 200 000,- Kč bez DPH. Za obdobnou zakázku se považuje taková zakázka, která obsahovala vypracování územního plánu v minimálním finančním objemu 1 000 000, - Kč bez DPH. Rozdíl do výše požadovaného objemu je za související dodávky a služby – konzultace, koordinace apod.“ 1. Uvedené dva odstavce nejsou kompatibilní. Pokud mám splnit požadavek prvního odstavce, jde kvalifikaci prokázat pouze Politikou územního rozvoje, Zásadami územního rozvoje nebo územní studií v rozsahu národním nebo regionálním nebo územně plánovacími podklady v rozsahu regionálním. Uvedení územního plánu v této souvislosti nechápu, protože jde o územně plánovací dokumentaci místního významu, které jen ve velmi omezeném rozsahu řeší regionální vazby. strana 3 (celkem 5) Odpověď zadavatele: Zadavatel upravuje znění tohoto bodu Zadávací dokumentace. Nové znění je uvedeno v nové verzi zadávací dokumentace. Znění žádosti: 2. Proč je použita doba pouze tří let. Za tuto dobu bylo možné pořídit pouze aktualizace ZÚR, z nichž jen málo mělo cenový rozsah vyšší než 1.000.000,- Kč. Navíc pořízení aktualizace ZÚR či ÚP je poměrně zdlouhavé a většina aktualizací ZÚR je rozpracována. Lze tedy uplatnit i rozpracované zakázky. Odpověď zadavatele: Doba tří let je doba zákonná (dle ZZVZ). Cenový rozsah (finanční objem) byl snížen na 900 000,- Kč bez DPH (viz nové znění odst. 4.3. verze II zadávací dokumentace). Rozpracované zakázky uplatnit nelze. Lze uplatnit všechny zakázky dokončené v posledních třech letech před zahájením tohoto zadávacího řízení. Znění žádosti: II. Proč je u požadavků na vzdělání vedoucího týmu, jeho zástupce a zpracovatele územních plánů uvedeno pouze technické, právní č ekonomické vzdělání. Myslím si, že pro zakázku typu Politiky územního rozvoje jsou vhodnými osobami (možná i vhodnějšími, protože s architekturou ani urbanismem nemá politika územního rozvoje moc společného) i odborníci s přírodovědeckým vzdělání (např. geografie). (Sám takovým vzděláním disponuji, jsem ale také autorizovaný architekt v oboru územní plánování a mám za sebou 23 let praxe v tomto oboru a územní plány měst Plzně a Pardubic a ZÚR kraje Vysočina a Pardubického kraje, podílel jsme se na programech rozvoje měst a krajů, byl jsem spoluautorem konceptu integrovaného plánu rozvoje města v minulém programovém období apod.) Odpověď zadavatele: Povoluje se i vzdělání přírodovědné zaměření u vedoucího/vedoucí týmu a jeho zástupce/zástupkyně. Je upraveno v zadávací dokumentaci, verzi II. V Moldavské republice je podobně jako v ČR oddělen systém strategického/ regionálního plánování a územního plánování. Proto je v tomto směru v rámci veřejné zakázky požadována odbornost odpovídající zpracování dokumentů územního plánování. strana 4 (celkem 5) Znění žádosti: III. Proč je u pozice b) zástupce vedoucího projektového týmu možné prokazovat praxi pouze územně plánovacími podklady - tedy územně analytickými podklady a územními studiemi? Proč ji nelze prokázat i územně plánovací dokumentací – tedy ZÚR, ÚP a jejich aktualizacemi a změnami. Odpověď zadavatele: Cílem veřejné zakázky je zajistit přenos dobré praxe v oblasti územního plánování, tj. tvorby územně plánovacích podkladů, politiky, územně plánovací dokumentace. Z tohoto hlediska je potřebné, aby byl projektový tým složen z osob, které mají zkušenosti se všemi úrovněmi územního plánování. Součástí aktivit je mj. 1.1.5 Sběr dat pro územní plánování na celonárodní úrovni/technická dokumentace, kde se předpokládá tvorba územně analytických podkladů, urbanistických studií apod. Znění žádosti: IV. Proč je u pozice e) požadavek pouze na zpracovatele územních plánů a prokázání kvalifikace pouze zpracováním územních plánů, když v celkovém pojetí zakázky jsou přípustné i ZÚR. Odpověď zadavatele: Cílem veřejné zakázky je zajistit přenos dobré praxe v oblasti územního plánování, tj. tvorby územně plánovacích podkladů, politiky, územně plánovací dokumentace. Z tohoto hlediska je potřebné, aby byl projektový tým složen z osob, které mají zkušenosti se všemi úrovněmi územního plánování. Jednou z realizovaných aktivit je i podpora municipalit při tvorbě územních plánů. Zkušenosti s tvorbou politiky územního rozvoje či zásad územního rozvoje se prokazuje prostřednictvím pozic a) 1 vedoucí projektového týmu a odborný garant/odborná garantka Projektu, b) 1 zástupce/zástupkyně vedoucího projektového týmu a odborného garanta/odborné garantky Projektu. Jedním z výstupů veřejné zakázky je 1.3 Vzorové/pilotní plány územního plánu pro kraj/okres a municipalitu, což vyžaduje zapojení experta disponujícího potřebnými zkušenostmi se zpracováním územních plánů. strana 5 (celkem 5) Znění žádosti: V. Nevidím smysl v požadavku na pořizovatel jako člena týmu. Nepředpokládám, že Moldavská legislativa je do detailu shodná s naší, tak aby pořizovatel mohl přenést své úřední zkušenosti do této změně. Odpověď zadavatele: Mezi českým a moldavským způsobem územního plánování existuje řada podobností, které budou ještě více prohloubeny díky nastavení politiky územního rozvoje a její implementace prostřednictvím tohoto projektu. Účast pořizovatele, který má zkušenosti s přípravou a realizací procesu tvorby územně plánovací dokumentace, by měla přispět k bezproblémovému přenosu zkušeností představitelům moldavské veřejné správy. Zadavatel dále uvádí: V souvislosti s výše uvedeným vysvětlením a změnami zadávací dokumentace zadavatel vydává novou verzi zadávací dokumentace, její přílohy č. 2 (formulářů) a č. 3 (projektového dokumentu). Zadavatel dále upřesňuje v souladu se zadávací dokumentací časový harmonogram – přílohu č. 2 projektového dokumentu. Žádáme dodavatele, aby do nabídky pracovali s novou verzí zadávací dokumentace a novými verzemi příloh zadávací dokumentace – dokumenty označenými „II“. Zadavatel prodlužuje lhůtu pro podání nabídek do 27. 9. 2018, 12:30 hod. Děkujeme za pochopení a těšíme se na Vaše nabídky. |
Uveřejněné dokumenty
Zobrazit detail | |||||
---|---|---|---|---|---|
Vysvětlení a změna zadávací dokumentace č. 1.pdf | Vysvětlení zadávací dokumentace | 17. 08. 2018 18:10 | Dokument není zavirovaný | ||
Zadávací dokumentace_Vytvoření politiky územního rozvoje II.pdf | Vysvětlení zadávací dokumentace | 17. 08. 2018 18:10 | Dokument není zavirovaný | ||
3 přílohy zadávací dokumentace verze II.ZIP | Vysvětlení zadávací dokumentace | 17. 08. 2018 18:10 | Dokument není zavirovaný |