Rekonstrukce učeben
Základní informace
Název zadávacího postupu
Rekonstrukce učeben
Systémové číslo NEN
N006/23/V00035267
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P23V00035267
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na stavební práce
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
2 922 354,00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
12. 12. 2023 08:43
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
12. 01. 2024 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Renata
Příjmení
Petrželová
petrzelova@zakazkyrp.cz
Telefon 1
+420 736701880
Předmět
Popis předmětu
Jedná se o modernizaci učeben: • Učebna robotiky • Sklad chemikálií • Učebna chemie Podrobný popis předmětu plnění je uveden v přílohách: Soupis prací – příloha č. 2 zadávací dokumentace a Projektová dokumentace – příloha č. 3 zadávací dokumentace.
Kód z číselníku NIPEZ
45214200-2
Název z číselníku NIPEZ
Stavební úpravy školních budov
Hlavní místo plnění
Zlínský kraj
Kód z číselníku CPV
45214200-2
Název z číselníku CPV
Stavební úpravy školních budov
Název předmětu
Stavební práce
Položky předmětu
Místo plnění
CZ072 | Zlínský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
18. 04. 2024 10:16 | Uveřejnění dodatku smlouvy | |||
18. 04. 2024 10:12 | Uveřejnění účastníků | |||
18. 04. 2024 10:12 | Uveřejnění výsledku | |||
24. 01. 2024 18:21 | Uveřejnění účastníků | |||
24. 01. 2024 18:21 | Uveřejnění výsledku | |||
09. 01. 2024 10:54 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
09. 01. 2024 10:52 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
04. 01. 2024 14:58 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
22. 12. 2023 14:49 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
22. 12. 2023 14:46 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace |