Nákup poukázek na stravování

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup poukázek na stravování

Systémové číslo NEN

N006/19/V00031068

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P19V00031068

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

25. 10. 2019 10:09

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

08. 11. 2019 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Martina

Příjmení

Chovancová

Titul za jménem

DiS.

E-mail

martina.chovancova@kr-zlinsky.cz

Telefon 1

+420 577043874

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky jsou opakující se dodávky stravovacích poukázek pro zaměstnance KÚZK. Předpokládaný objem odběru za dobu účinnosti rámcové smlouvy je 42.500 ks stravovacích poukázek, z toho 8.500 ks v nominální hodnotě 90 Kč/ks a 34.000 ks v nominální hodnotě 100 Kč/ks. Uvedený objem je pouze předpokládaný. Skutečný odebraný objem bude závislý na potřebách zadavatele, které se mohou oproti výchozímu stavu vyvíjet či měnit. Výchozí stav uvažovaného odběru je také zobrazen v příloze zadávací dokumentace č. 4 – Tabulka pro hodnocení Kritéria 1 – Kalkulační vzorec. Obchodní a platební podmínky pro nákup poukázek na stravování jsou uvedeny ve smlouvě, která je přílohou č. 1 zadávací dokumentace. Zadavatel uzavře rámcovou smlouvu pouze s jediným dodavatelem. Tento dodavatel bude zavázán zajistit dodávku poukázek na stravování dle nominální hodnoty, jež bude definována ve výzvě k plnění k jednotlivým dodávkám po dobu účinnosti uzavřené rámcové smlouvy. Pod pojmem „poukázka na stravování“ rozumíme ceninu, tištěnou na papíře formátu přibližně A6, opatřenou bezpečnostními prvky proti neoprávněnému kopírování, s označením nominální hodnoty a akceptovanou jako platební prostředek v provozovnách poskytujících veřejné stravování. Vzor poukázky s popisem bezpečnostních prvků bude součástí nabídky. Forma stravenky: papírová verze stravenek Předmětem plnění je také doprava do sídla zadavatele. Předmět plnění je dále specifikován v příloze č. 1 zadávací dokumentace – návrhu smlouvy.

Kód z číselníku NIPEZ

30199770-8

Název z číselníku NIPEZ

Stravenky

Hlavní místo plnění

Zlínský kraj

Kód z číselníku CPV

30199770-8

Název z číselníku CPV

Stravenky

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailStravenky30199770-8Stravenky

Místo plnění


CZ072Zlínský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail11. 03. 2021 07:25Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail03. 03. 2021 15:48Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail17. 01. 2020 08:04Uveřejnění účastníků
Detail17. 01. 2020 08:03Uveřejnění výsledku
Detail25. 10. 2019 10:09Uveřejnění zadávacích podmínek