Modernizace a dostavba Krajské nemocnice Tomáše Bati ve Zlíně – zpracování studie
Základní informace
Název zadávacího postupu
Modernizace a dostavba Krajské nemocnice Tomáše Bati ve Zlíně – zpracování studie
Zadavatel
Zlínský krajSystémové číslo NEN
N006/19/V00034276
Aktuální stav ZP
Zrušen
Rozdělení na části
Ne
Evidenční číslo zakázky ve VVZ
Z2019-042887
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P19V00034276
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Otevřené řízení
Specifikace zadávacího řízení
Otevřené řízení
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum zrušení ZP
19. 12. 2019 00:00
Datum uveřejnění ZP na profil
05. 12. 2019 08:50
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
03. 01. 2020 09:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Martina
Příjmení
Chovancová
Titul za jménem
DiS.
martina.chovancova@kr-zlinsky.cz
Telefon 1
+420 577043874
Předmět
Popis předmětu
Předmětem veřejné zakázky je komplexní zpracování studie „Modernizace a dostavba Krajské nemocnice Tomáše Bati ve Zlíně“, která bude zahrnovat zejména: a) stavební řešení areálu s tím, že základem modernizace bude odstranění nevyhovujících budov a náhrada novou výstavbou (rekonstrukce stávajících objektů bude řešena v případě, že bude prokazatelně efektivní, tedy že stávající objekt je dobře využitelný pro plánovaný provoz a jeho rekonstrukce bude investičně méně náročná než demolice a nová výstavba); b) podrobný popis stavebních prací, jak z hlediska jejich etapizace, tak z hlediska jejich vlivu na provoz nemocnice s podmínkou zachování kontinuity zdravotní produkce při minimalizaci rozsahu možných omezení; c) kompletní vyhodnocení území stávajícího areálu KNTB vč. inženýrských sítí, dopravního napojení, parkování a zajištění dalšího rozvoje; d) návrh medicínského modelu vycházejícího z navrženého stavebního řešení areálu, a jeho projednání s určenými zdravotnickými odbornostmi; e) majetkoprávní řešení včetně souvisejících právně-ekonomických dopadů včetně doporučení vhodného modelu investorství; f) stanovení nákladů na modernizaci areálu KNTB, zpracování investičního modelu postupné modernizace areálu KNTB s návrhem financování akce s ohledem na nutné investice v rámci zachování funkčnosti KNTB po dobu realizace akce. Bližší podmínky pro realizace plnění předmětu zakázky jsou uvedeny v příloze zadávací dokumentace č. 1 – Obchodní podmínky (návrh smlouvy o dílo). Veřejná zakázka není ve smyslu § 35 zákona rozdělena na části. Předmět plnění veřejné zakázky tvoří komplexní funkční celek, jehož rozdělení není možné v souvislosti se vzájemným propojením jednotlivých činností, které se navzájem formují a v průběhu plnění ovlivňují. Tyto činnosti přitom zadavatel není schopen sám prostřednictvím svého odborného aparátu zajistit a zcela koordinovat ve vší souvislosti. Každá z uvedených součástí předmětu zakázky na sebe v určitém okamžiku navazuje. Změna provedená v rámci dílčí činnosti může (a pravděpodobně bude) vyvolat řetězec dalších změn, které mohou vyvolat nutnost úpravy v uvažovaném způsobu provedení díla či části i již provedených plnění. Veškeré činnosti je tedy nutné koordinovat odpovědným generálním dodavatelem v rámci celku. Podstatou je zachovat odpovědnost vybraného dodavatele za komplexní výsledek. Rozdělení předmětu zakázky do vícero samostatných plnění, potažmo pro vícero de facto autonomních dodavatelů by s velkou pravděpodobností mohlo zmařit účel, pro který je veřejná zakázka zadávána, s nejistým výsledkem při jeho dosažení a následnou pochybností o účelnosti vynaložení finančních prostředků z veřejného rozpočtu. Riziko vzájemných vazeb při rozdělení předmětu do samostatných částí je vysoké. Lze předpokládat, že pozdější výstupy mohou ovlivňovat výstupy předchozí, čímž by mohl být vyvolán stav neustálé potřeby změn zadání pro jednotlivé dodavatele, což je stav výrazně neefektivní, časově náročný a neekonomický. Flexibilně koordinovat postupy separátních dodavatelů ze strany zadavatele by nebylo prakticky možné, přičemž vztahy mezi zadavatelem a dodavatelem, resp. mezi dodavateli navzájem by z hlediska odpovědnosti byly značně oslabeny. Jednotlivé výstupy zpracované vybraným dodavatelem, které bude předávat v rámci plnění předmětu zakázky a které budou v logické návaznosti, budou představovat vstupní podklady pro další fázi rozhodování zadavatele o zásadních investicích do krajského zdravotnictví. Z pohledu zadavatele a jeho odpovědnosti za následná rozhodnutí, založená i na výsledku předaného díla, které je předmětem této zakázky, je proto nezbytné přenést komplexní odpovědnost za návrh a realizaci řešení, které je předmětem této zakázky, na jednoho dodavatele. Zadavatel při přípravě zadávací dokumentace provedl předběžnou tržní konzultaci (podrobnosti viz dále), přičemž jedním z projednávaných témat byla i otázka schopnosti či způsobilosti potencionálních dodavatelů zajistit realizaci plnění předmětu zakázky v celém definovaném rozsahu. Žádný z dodavatelů, který se zúčastnil této předběžné tržní konzultace, přitom v poskytnutém dotazníku svou schopnost či způsobilost ke zpracování takového rozsahu nevyloučil.
Kód z číselníku NIPEZ
71241000-9
Název z číselníku NIPEZ
Studie proveditelnosti, poradenství, analýza
Hlavní místo plnění
Zlínský kraj
Kód z číselníku CPV
71241000-9
Název z číselníku CPV
Studie proveditelnosti, poradenství, analýza
Textové pole pro popis místa plnění
sídlo zadavatele (Zlínský kraj, třída Tomáše Bati 21, 761 90 Zlín)
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Finanční služby | 79220000-2 | Finanční služby | ||
Právní poradenství | 79111000-5 | Právní poradenství | ||
Příprava návrhů a projektů, odhad nákladů | 71242000-6 | Příprava návrhů a projektů, odhad nákladů | ||
Studie proveditelnosti, poradenství, analýza | 71241000-9 | Studie proveditelnosti, poradenství, analýza |
Místo plnění
CZ072 | Zlínský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidenční číslo v TED
2019/S 236-578986
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
08. 01. 2020 10:25 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
19. 12. 2019 14:32 | Uveřejnění o zrušení | |||
19. 12. 2019 13:54 | Došlo k uveřejnění dokumentu ROZHODNUTÍ zadavatele o zrušení zadávacího řízení vystup AK.pdf. | |||
17. 12. 2019 15:39 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
17. 12. 2019 15:02 | Došlo k uveřejnění dokumentu Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2. | |||
12. 12. 2019 13:49 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
06. 12. 2019 09:37 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
05. 12. 2019 08:51 | Uveřejnění zadávacích podmínek | 19. 12. 2019 14:11 | Mgr. Petra Tichá | |
05. 12. 2019 08:50 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu |
Evidence uveřejnění ve VVZ
02. 12. 2019 00:00 | 05. 12. 2019 00:00 | F2019-042887 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení |