Výkon činnosti TDI při realizaci veřejné zakázky Zvýšení kybernetické bezpečnosti ve vybraných organizacích zřizovaných Zlínským krajem

Základní informace


Název zadávacího postupu

Výkon činnosti TDI při realizaci veřejné zakázky Zvýšení kybernetické bezpečnosti ve vybraných organizacích zřizovaných Zlínským krajem

Systémové číslo NEN

N006/18/V00022206

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P18V00022206

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka zadaná na základě výjimky

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

10. 10. 2018 15:43

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

25. 10. 2018 09:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr. Ing.

Jméno

Simona

Příjmení

Hořáková

E-mail

simona.horakova@kr-zlinsky.cz

Telefon 1

+420 577043890

Předmět


Popis předmětu

Předmětem plnění veřejné zakázky je výkon činnosti TDI při realizaci veřejné zakázky Zvýšení kybernetické bezpečnosti ve vybraných organizacích zřizovaných Zlínským krajem. Zakázka je realizovaná v rámci projektu „Zvýšení kybernetické bezpečnosti ve vybraných organizacích zřizovaných Zlínským krajem“ spolufinancovaného z Integrovaného regionálního operačního programu. Předmětem projektu je zabezpečení informačních a komunikačních systémů (IS a KS), které spravují jednotlivé příspěvkové organizace (PO), a to dle § 5 odst. 3) zákona č. 181/2014 Sb., o kybernetické bezpečnosti (ZKB). Projekt je realizován v souladu se „Smlouvou o dodávce a implementaci řešení pro zvýšení kybernetické bezpečnosti informačních a komunikačních systémů vybraných příspěvkových organizací Zlínského kraje a zajištění následné podpory“ (dále jen „Smlouva o dodávce“) ve znění Přílohy č. 6 Smlouvy o dílo. Předmět plnění, resp. technický dozor, bude proveden po částech: Část 1 - v rámci Fáze 1 realizace „Smlouvy o dodávce“ bude provedena kontrola: • Prováděcích projektů včetně návrhu řešení příslušných příspěvkových organizací, podle Formuláře požadavků kontroly Prováděcího projektu dle Přílohy č. 1a smlouvy o dílo • Prováděcího projektu pro centrálního řešení podle Formuláře požadavků kontroly Prováděcího projektu pro centrální řešení dle Přílohy č. 1b smlouvy o dílo • souhrnného prováděcího projektu včetně návrhu řešení. Část 2 – v rámci Fáze 2 realizace „Smlouvy o dodávce“ bude provedena kontrola: • dodávky, implementace a konfigurace HW a SW infrastruktury díla příslušných příspěvkových organizací podle Formuláře požadavků kontroly dodávky a implementace díla pro jednotlivé organizace dle Přílohy č.2a této smlouvy, • dodávky, implementace a konfigurace HW a SW infrastruktury centrálního řešení podle Formuláře požadavků kontroly dodávky a implementace díla centrálního řešení dle Přílohy č.2b smlouvy o dílo. Část 3 – v rámci Fáze 4 realizace „Smlouvy o dodávce“ bude provedena kontrola: • díla jako celku Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky je uvedena v příloze č. 1 této Výzvy - Návrhu smlouvy o dílo.

Kód z číselníku NIPEZ

72000000-5

Název z číselníku NIPEZ

Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora

Kód z číselníku CPV

72000000-5

Název z číselníku CPV

Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora

Textové pole pro popis místa plnění

sídlo zadavatele a PO Zlínského kraje

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
Detail71356000-871356000-8Technické služby
Detail72000000-572000000-5Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora
DetailTechnické služby71356000-8Technické službyTechnické služby

Místo plnění


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail28. 11. 2019 10:28Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail28. 11. 2019 10:28Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail01. 10. 2019 07:01Uveřejnění účastníků
Detail01. 10. 2019 07:01Uveřejnění výsledku
Detail24. 01. 2019 09:59Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail27. 11. 2018 14:06Uveřejnění účastníků
Detail27. 11. 2018 14:06Uveřejnění výsledku
Detail10. 10. 2018 15:43Uveřejnění zadávacích podmínek