Realizace provozu platebních terminálů pro Finanční správu České republiky

Základní informace


Název zadávacího postupu

Realizace provozu platebních terminálů pro Finanční správu České republiky

Systémové číslo NEN

N006/17/V00002868

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2017-021674

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P17V00002868

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Jednací řízení s uveřejněním

Specifikace zadávacího řízení

Jednací řízení s uveřejněním

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

07. 08. 2017 15:02

Specifikace podání


Lhůta pro podání žádostí o účast

04. 09. 2017 10:00

Lhůta pro podání předběžných nabídek

17. 10. 2017 10:00

Lhůta pro podání nabídek

11. 05. 2018 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Bc.

Jméno

Jana

Příjmení

Šrámková

E-mail

Jana.Sramkova@fs.mfcr.cz

Telefon 1

+420 296854416

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je realizace provozu platebních terminálů pro zadavatele zahrnující: - poskytnutí celkem 201 ks stacionárních a 23 ks mobilních platebních terminálů s tiskárnou k užívání ode dne zahájení provozu platebních terminálů po celou dobu trvání smlouvy, - poskytnout k užívání další mobilní terminály s tiskárnou až do celkového počtu 30 ks v průběhu trvání smlouvy na základě požadavků zadavatele s ohledem na vyhodnocení provozu a aktuální potřeby zadavatele, - zajištění provozu všech platebních terminálů po dobu trvání smlouvy, tj. umožnění plateb konkrétních druhů platebních povinností ukládaných a/nebo vybíraných zadavatelem, včetně: a) on-site servisu a maintenance, b) úprav SW v souladu s požadavky platebních schémat, c) instalace platebních terminálů, d) připojení platebních terminálů ke zpracovatelskému centru poskytovatele (včetně potřebného technického vybavení), - zajištění dodávek spotřebního materiálu pro provoz platebních terminálů (tj. zajištění dodávek papírových a barvících pásek), - proškolení z obsluhy platebního terminálu pro vybrané zaměstnance zadavatele (min. 2 osoby na 1 terminál), které bude uskutečněno před zahájením provozu platebních terminálů, - platební terminály budou využity k úhradě vybraných platebních povinností uložených zadavatelem v rámci daňového řízení. Jedná se o dobrovolné úhrady dlužných daní, exekuční platby a úhrady správních poplatků.

Kód z číselníku NIPEZ

66172000-6

Název z číselníku NIPEZ

Zpracování finančních transakcí a služby clearingových středisek

Kód z číselníku CPV

66172000-6

Název z číselníku CPV

Zpracování finančních transakcí a služby zúčtovacího střediska

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailPočítačové terminály30231100-8Počítačové terminály
DetailZpracování finančních transakcí a služby clearingových středisek66172000-6Zpracování finančních transakcí a služby zúčtovacího střediska

Místo plnění


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail06. 08. 2021 10:04Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail22. 03. 2021 16:04Uveřejnění účastníků
Detail22. 03. 2021 16:04Uveřejnění výsledku
Detail15. 02. 2021 15:22Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail08. 01. 2021 16:46Došlo k uveřejnění dokumentu Dohoda o ukončení Smlouvy.pdf.
Detail17. 01. 2020 10:20Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail17. 01. 2020 09:27Došlo k uveřejnění dokumentu RS_SML_187700020102_AN.pdf.
Detail21. 02. 2019 15:22Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail30. 11. 2018 13:32Došlo k uveřejnění dokumentu Dodatek č. 1.pdf.
Detail14. 08. 2018 10:33Uveřejnění písemné zprávy

Evidence uveřejnění ve VVZ


12. 07. 2018 11:5016. 07. 2018 02:13F2018-023295Oznámení o výsledku zadávacího řízení
04. 08. 2017 15:0007. 08. 2017 02:04Oznámení o zahájení zadávacího řízení