Detail uveřejnění

Základní údaje


Detail uveřejněné informace


Datum uveřejnění

08. 01. 2018 14:12

Uveřejnění

Uveřejnění o zrušení

Detail uveřejnění zrušení


Datum a čas rozhodnutí o zrušení

05. 01. 2018 13:00

Ustanovení §

§ 127 odst. 2 písm. d) ZZVZ

Odůvodnění

V průběhu zadávacího řízení se vyskytly důvody hodné zvláštního zřetele, včetně důvodů ekonomických, pro které nelze po zadavateli požadovat, aby v zadávacím řízení pokračoval, bez ohledu na to, zda tyto důvody zadavatel způsobil či nikoliv.

Bližší specifikace odůvodnění

Komise zadavatelem pověřená pro veřejnou zakázku „Recepční služby pro budovu Finančního úřadu pro Středočeský kraj“ veřejné zakázky „Recepční služby“ (dále jen „část 14“) zjistila rozpor týkající se předpokládaného rozsahu poskytování služeb uvedených v zadávací dokumentaci pro část 14 a v příloze č. 1 zadávací dokumentace pro část 14. V čl. 1 zadávací dokumentaci pro část 14 byl uveden předpokládaný rozsah poskytování služeb: Pondělí: 07:45 hod. – 16:45 hod. Úterý: 07:45 hod. – 15:45 hod. Středa: 07:45 hod. – 16:45 hod. Čtvrtek: 07:45 hod. – 15:45 hod. Pátek: 07:45 hod. – 14:30 hod. Příloha č. 1 zadávací dokumentace pro část 14 uvádí, že služby budou poskytovány v tomto rozsahu: pondělí až pátek 08:00 – 17:00 hodin. Komise se shodla, že uvedení těchto rozdílných informací mohlo působit na dodavatele zmatečně a v důsledku toho mohla být rovněž ovlivněna tvorba nabídkové ceny, proto navrhla zadavateli část 14 zrušit.

Uveřejněné dokumenty


Zobrazit detail
DetailOznámení o zrušení zadávacího řízení.pdf 08. 01. 2018 14:12Dokument není zavirovaný